Skriv noe random om deg selv..

Jeg døde da jeg var 15 måneder. Fikk en allergisk reaksjon på mmr sprøyten og fikk hjertestans. Anafelaktisk sjokk tror jeg det heter. De satte adrenalinsprøyte direkte inn i hjertet mitt . Ellers hadde jeg ikke vært her i dag. Har ikke gitt min 8 åring mmr sprøyten. Hun har en del allergier og jeg har vært livredd det samme skulle skje med henne og at de ikke fikk vekket henne igjen! Vet ikke om heg tør med den lille som kommer nå også. Helt noya for det!

Venter en liten engel i september 2013 <3
Åh fy Faen så jævlig..!! Skjønner godt at du ikke tør!

Jeg har bitt negler fra jeg var 3 til 22 år

Jeg har dødsangst for sønnen min nesten 24/7 og må alltid innom ca hver time når han sover... Om natta kan jeg bråvåkne å løpe inn på rommet hans for å sjekke om han lever..... Slitsomt :/

Det skal legges til at han aldri er mye syk og er snart tre år :P

Jeg har vært hos spåkone som spådde at jeg kom til å jobbe i butikk, møte mannen i mitt liv, flytte en annen plass og jobbe med barn. Og få tvillinger.

Alt stemmer foreløbi uten om at da jeg var gravid med tvillinger så mistet jeg. (jeg er litt overtroisk) :smiley-ashamed008

Jeg har opplevd alle foreldres mareritt.. Sønnen min brakk beinet da han var 6mnd fordi han rulla ut av senga vår, og vi fikk senere innkallelse til avhør hos politiet og det ble opprettet sak i barnevernet.. Det ble såklart henlagt, men fysj så forferdelig det var å bli beskyldt for å gjøre den som betyr mest for meg noe vondt :// Jeg kan sitte her nå og si at det er godt de tar slike ting på alvor, men det holdt på å ødelegge livet mitt..

Av den grunn så er jeg skikkelig hønemor, fordi jeg er livredd for at han skader seg igjen og vi må på sykehuset :/
Jeg er veldig åpen om det, og føler at det blir litt bedre for hver gang jeg forteller det til noen..

Jeg har opplevd alle foreldres mareritt.. Sønnen min brakk beinet da han var 6mnd fordi han rulla ut av senga vår, og vi fikk senere innkallelse til avhør hos politiet og det ble opprettet sak i barnevernet.. Det ble såklart henlagt, men fysj så forferdelig det var å bli beskyldt for å gjøre den som betyr mest for meg noe vondt :// Jeg kan sitte her nå og si at det er godt de tar slike ting på alvor, men det holdt på å ødelegge livet mitt..

Av den grunn så er jeg skikkelig hønemor, fordi jeg er livredd for at han skader seg igjen og vi må på sykehuset :/
Jeg er veldig åpen om det, og føler at det blir litt bedre for hver gang jeg forteller det til noen..

Å herregud, ens verste mareritt! :( Så flott du greier å snakke om det <3

Å herregud, ens verste mareritt! :( Så flott du greier å snakke om det <3

ja, det går fint nå :) jeg er heller ikke den som klarer å holde sånne ting inni meg, så da syns jeg det er greit at folk får vite det :)

:( off! det hørres helt forferdelig ut. ja det må ver et av alle foreldres mareritt.

når jeg er kald blir neglene, leppene og et fødselsmerke på låret blått . . jeg blir desverre fort kald ...

Back
Topp