Skritt teller

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Okey litt feil tid å komme med det, men var nå jeg husket det :)

Pedometer på android market er veldig god!!!! 

Så de som har android tlf kan laste ned den gratis :D hihi

så er det problemet ute av verden, selvom den ikke blir brukt før enn i november 

Da skal jeg sjekke ut den. Lasta ned en, men den dobla jo skrittene hele tida liksom, og det blir jo juks!? ;)

Klatremus Lillemann skrev:
Da skal jeg sjekke ut den. Lasta ned en, men den dobla jo skrittene hele tida liksom, og det blir jo juks!? ;)

Den første jeg lastet ned gjorde også det, men denne kan du stille inn hvor sensitiv den skal være, ganske genialt egentlig

AnneMy skrev:
Takk for tipset! Da kal den sjekkes ut;-)

Jo hver så god :D
Det er bra, men trengs ikke å sjekkes ut før enn i november ;) så lenge du ikke skal på trilletur da :D

Hvem er et som lager den? Jeg hadde og en skritteller på tlf som var helt på trynet.

Shadow skrev:
Viaden mobile

Takktakk :) skal begynne når jeg kommer hjem. Var flink å gå før, lå på 13-20 000 skritt i døgnet (jobbet natt og dro rett på skole), så jeg tenker å sette meg mål på 7000 til å begynne med :)

Mortania skrev:

Shadow skrev:
Viaden mobile

Takktakk :) skal begynne når jeg kommer hjem. Var flink å gå før, lå på 13-20 000 skritt i døgnet (jobbet natt og dro rett på skole), så jeg tenker å sette meg mål på 7000 til å begynne med :)

Det er bra :D
Forresten så er det en ting med den som jeg syns er genialt ;)

Nemlig at du kan si hvor høy og gammel du er så kalkulerer den ut hvor langt du har gått også, har ikke fått testen den ut skikkelig enda, men gleder meg til det :D

Også funker den uten nett, noe som er viktig for meg ihvertfall når jeg skal ut, for jeg betaler ikke i dyre dommer for å vite hvor mye jeg går ute!! (norsk simkort på den tlf)

Ja, det er ganske greit. Helt unødvendig at man skal måtte bruke mobildata for å telle noen skritt.

Mortania skrev:
Ja, det er ganske greit. Helt unødvendig at man skal måtte bruke mobildata for å telle noen skritt.

Jups det er det! 

Shadow skrev:

AnneMy skrev:
Takk for tipset! Da kal den sjekkes ut;-)

Jo hver så god :D
Det er bra, men trengs ikke å sjekkes ut før enn i november ;) så lenge du ikke skal på trilletur da :D

He he nei nå skal all ledig tid gå til å skrive på bv;-)

men nå er iallefall skritt telleren installert på tlf:-)

Så flott! da gidder jeg ikke å bruke penger på å kjøpe en for man har jo mobilen med seg over alt uansett når man er ute og går tur :)

Opp med seg nå sånn rett før vi går i gang!

Oi nå måtte du lete langt bak tror jeg :O

Shadow skrev:

Opp med seg nå sånn rett før vi går i gang!

Oi nå måtte du lete langt bak tror jeg :O

Hehe, ja, var på side noen og tjue

Men en annen sak; kjøpte du den, eller har du gratisversjonen? Det var nemlig denne jeg lastet ned men som bare juksa på skrittene. Men skal sjekke den mer ut.

Da må jeg se på denne jeg også! Har en skritteller,men den er desverre litt for avansert for mitt nivå! 

Back
Topp