Skriking

Tusso86

Elsker forumet
Jenta mi har begynt å skrike så fælt på kveldene.[:(] Har hatt perioder hun har slete med luftsmerter, men har da hovedsakelig hjelpt med Fennikel-te. Men nå vet jeg ikke hva som er problemet.
I kveld har hun holdt det gående fra kl 16.30 til 21.15. Har ikke skreket konstant disse timene, men mer eller mindre. Har prøvd å amme henne mange ganger på disse timene, har spist bra noen ganger og lite andre, da bare suger hun litt og hiver seg av og hyler. Får noen ganger roet henne ned med smokken for så å ta den ut og puppen inn, men funker ikke alle gangene. Slik har det vært den siste uken egentlig, litt varierende hvor mange timer på kvelden hun holder på, men det er ofte lenge. Begynner å bli veldig sliten av griningen og tar så synd i henne! Men når hun sovner etter all skrikingen så sover hun godt og er tilbake i normal rytme med mating soving osv..

Noen som har det på samme måte?
Er det noe jeg kan gjøre som kan hjelpe? Vil ha den rolige jenta mi tilbake!

ORIGINAL: Rød Sol

Ja har hatt problemet - ikke fullt så ille kanskje, men har hvertfall fått min rolige pike tilbake;
Forklaringen var dette;
http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=43

og løsningen var å amme ca. halv dag fra samme brystet, slik at det tømmes ordentlig og hun blir skikkelig mettet av den mest næringsrike melka som kommer når tanken nærmer seg tom.

SIGN!! funket her også!!

Er litt usikker på om det er dette som er problemet, da melkemengden har gått noe ned etter at hun ble syk, men samtidig føler jeg at jeg har nok melk.
Men skal gi det et forsøk[:)] Takker for tips![:)]

Back
Topp