Skrikeunge i varmen?

FirstTime

Elsker forumet
LUrer jeg assa..Juliana er så hissig idag. Hun vil jo ha melk...ser hun søker som en gal..men så får hun pupp..så spytter hun den ut...skriker og søker..får pupp..spytter ut...sånn holder vi på. Sover bare smådupper....ikke likt henne å ikke spise. Varmen tro?

Er jo svinevarmt og høy luftfuktighet her...

Fler?

si det...[8|][8|]
Adrian har også drevet på sånn endel i dag..
Men, har erfart at han gjør det spesielt når han må rape..-men i dag har han nesten ikke rapet når jeg har prøvd på det..-så vet ikke hvorfor han holder på slik..
Det er ganske varmt her ute også, men inne i stua er det ikke noe varmere enn andre dager, så vet sannelig ikke jeg [8|]

hmm....lure lure..blir mye luring...hehe...men er vel sånn for alle. er vel ikke meningen vi skal kunne klare tolke alt heller. Mååå jo ikke være noe gæærnt. Kanskje de bare er litt drittlei idag..hehe..nei..ikke lett si

Nå sover iallfalll juliana i pappas fang. Hun sovner nesten alltid hvis hun får ligge inntil oss...sover vel i senga si bare annenhver dag. Må prøve bli litt strengener...men ikke enda...vente til ting har roet seg heelt ned, hvis det noen gang gjør..ehhe..spørs det med barn[8|]

ja, det var det da..
Tar seg tid å lære seg hva de syns er greit og ikke greit..
Ei venninne av meg sa nettopp at når man først har lært seg hvordan de liker ting, så endrer de på det og får andre vaner og rutiner [8|] - typisk det...hehe...

Adrian sover for andre dagen på rad på kveldstid..Han har pleid å holde det gående fra sånn ca 18 til 23-24 på kvelden..-skal bare ha pupp, ingenting annet hjelper...
Han sovner stort sett alltid ved puppen han da..-kan bli spennende i fremtiden det, hvis han bare sovner der.. [:D]
Heldigvis hjelper smokken litt til den også da, han roer seg fortere ned med den hvis det ikke er pupp der

juliana bruker puppen min som pute. må le..når hun er ferdig amme...humper hun med hode til det ligger litt oppå puppen..helt med en hånd oppå og...

søte de er...små skrikeungene..hihi

så nydelig [:D]
Adrian sovner på skulderen han [:D] 

ÅÅåhh ungen din er så deilig, ser at hun trives på puppen til mammaen sin.

I denne varmen så vil de ha mer melk, de er tørste vettu.
Derfor de søker hele tiden.[;)]

Back
Topp