Skrike"rier"

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Frøkna her hatt vært dårlig form. Hoste+snørr+feber. Vært feberfri siden torsdag. Fortsatt noe hoste, men bedre form. Har kommet i gang med å spise igjen. Etter at perioden med dårlig allmenntilstand var over har hun hatt noen skikkelige slitsomme skrikerier. var forøvrig hos legen onsdag som lyttet på lunger, så i ørene og halsen. Kun litt rød på ene øret - men hun nevnte ikke at det kunne være bet. Disse skrikeriene kommer plutselig på. plutselig kaster hun seg på gulvet. ingenting som nytter. hun skriker og skriker, tårene står, jeg får ikke prate til hun eller bære hun. hun vrir seg ut av armene mine. Det er ikke trass. Mye skriking i går.... Litt mindre i dag, men fortsatt noen perioder.

Noen som aner hva det kan være? Jeg blir gaaaal!
Har tenkt ørebet. men da ville hun vel hatt vondt når hun la seg på kvelden - ikke noe spes. skriking da..
Har spurt om hun har vondt - men hun svarer ikke.

Huff, jeg aner ikke.. Hørtes forferdelig ut for dere begge to. Håper hun føler seg bedre snart og at dette avtar...

Jeg ber av og til Alma peke på hvor hun har vondt, om hun ikke får vist meg det, blåser jeg henne litt i ansiktet og prøver å trøste, men det høres jo ikke ut som Mathilde vil la seg trøste, så da kan jeg ikke tenke meg noe annet enn at det kan hjelpe at du er tilstede og er der for henne når hun er klar... Masse lykke til!

Merkelig... aner ikke hva det kan være..
Og fælt når man ikke skjønner de, stakkar..
"God bedring!"

Dagen i dag har heldigvis vært bedre - mer trass og tull i dag. Så håper de voldsomme skrikeriene er over..!

Takk for svar! Blir utmattet både den ene og andre..

Back
Topp