Skreppa

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
Har du pakket? [:)] ikke lenge igjen nå

men ser ikke ut som det blir så bra vær den uken [:o] får håpe jeg får solt flesket litt hvertfall [8D]

Ønsker deg god tur [:)]

jeg har såå nerver for å fly, så nesten så jeg avbestiller.. uff. knyter seg i magen.. [:(]

god tur ja...

hvor skal du egentlig Skreppa??

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

god tur ja...

hvor skal du egentlig Skreppa??

Tyrkia. hun reiser en dag før meg

ORIGINAL: Skreppa med leppa

Heisann..
Køslig med egen tråd.

Hvor har du sett på været hen? Jeg har ikke sjekket selv, men gubben har sagt det ser bra ut..
Satser på litt sol jeg. Uansett så får jeg en pause som jeg trenger sårt akkuratt nå. Og uansett så våkner jeg ikke til minus grader..
Har ikke fått pakket, men bikinien er lagt fram. Har du pakket da???

Jeg gruer meg absolutt ikke til flyreisa.. Tenker det blir sykt deilig. Bare det å fly UTEN unger.. HImmel!!!

Må ærlig innrømme at jeg i går satt her og fikk litt angst. Vet ikke om jeg er klar for å dra fra barna mine.
Huff. Det plager meg mest nå..

tittet litt på yr.no og på ving. men ser ut som det har endret seg en del, til det bedre [:D] er jo litt tidlig å se nå kanskje unasett.

begynte å små pakke litt i går. skal prøve å ikke ha med såå mye denne gangen. skal jo ha plass til ting jeg shopper å [8D]

Har vært hos legen alt jeg, for å få resept på beroligende. uff gruer meg så voldsomt. men men. får prøve å sove gjennom turen kanskje. [&o] men gleder meg voldsomt til en ferie uke da, uansett hvordan været er [:D]

Back
Topp