Skremt!

x1xsiljis

Glad i forumet
Hadde første møte med jordmor ved sykehuset jeg skal føde på (Gjøvik sykehus) og var kjempe spent! satt og snakka masse og både det ene og det andre, men da hun skulle lytte på hjertelyden fant hun ingenting! jeg ble selvfølgelig kjempe redd, og hun synes også det var veldig rart siden jeg er 17 uker på vei og hun burde funnet noe.. men takk for god hjelp, jeg ble henvist rett til ultralyd på gjøvik sykehus hvor jeg etter 3kvarter ventetid (som føltes som en evighet) ble tatt inn til ultralyden og legen fant raskt hjerteslagene til den lille <3 Utrolig letta etter 2 VELDIG lange og skumle timer [:o] Gleder meg nå veldig til den ordentlig ultralyden neste uke hvor jeg kanskje får vite hva den lille er [:)][:)]

huff.. skjønner at du ble skremt da ja [&:]
men godt at du fikk henvendelse med engang da =) og at du fikk se lille gullet med bankende hjerte [:)]
måtte være noen laaange timer for deg ja [&o]

Godt at det endte bra :) lykke til på UL [:)]

Ja! utrolig glad for det! jeg prøvde og være sterk og ikke bli for redd da jeg var på jordmor kontoret, men knakk helt sammen [:(] blir jo kjempe redd, selv om jeg ikke kunne tro att noe var galt! men når jordmor også antyder att hun synes det er veldig rart og begynner og hinte til det ene og andre, så ble det for mye[&o] i hvertfall veldig lykkelig for att den lille hadde det bra! fikk til og med se ett lite vink de 2minuttene han hadde ultralydapparatet på magen[:D]

oj, så utrolig nerveprirrende! igjennom ett svangerskap så er det så utrolig mange psykiske utfordringer! hjelpes!

ja! det var ikke noe hyggelig, men var jo veldig koselig å få en liten smugtitt på den lille og se alt var godt[:)] Aldri vært en person som bekymrer meg så veldig, men kjenner nervenene kan ta litt overhånd[:o]

Skulle vært en fast regel at når lege/jordmor sier at noe er galt eller unormal så skulle man få UL umiddelbart etterpå. Ikke bra for mammen å være livredd i lengre tider.

Kjempebra det gikk bra for deg [:)]

Helt enig![:)] Synes det er vondt og høre om de som ikke får det tilbudet! som jordmor sa til meg kunne hun jo ikke sende meg hjem igjen uten att jeg visste noe for da ville jeg jo ikke klare og slappe av uansett!

ORIGINAL: t0mmelise

huff.. skjønner at du ble skremt da ja [&:]
men godt at du fikk henvendelse med engang da =) og at du fikk se lille gullet med bankende hjerte [:)]
måtte være noen laaange timer for deg ja [&o]

Godt at det endte bra :) lykke til på UL [:)]

Back
Topp