Skremt

Laila1981

Elsker forumet
I natt så ble jeg skikkelig skremt av sambo. Han jobber i helga, så han bruker ikke komme hjem før på morgenkvisten (kjører drosje). Og jeg er som regel i svime når han kommer og legger seg. I natt så var jeg sånn halvt våken, og når sambo løfter på dyna for å legge seg, utbryter han: Se alt blodet her da...??!!! Hvor kommer det fra????
Tror aldri jeg har snudd meg så fort og kommet opp i sittende stilling noen gang, mens jeg sømfarer lakenet med øynene (som jeg så vidt klarer å få opp..). Detter nesten ned fra senga når jeg prøver å flytte meg for å se etter under der jeg sitter. Sambo huker tak i meg, ser på meg, gliser og sier: KØDDA!!!!

Kjenner jeg blir forferdelig sint, men er for trøtt til å ha et hormonutbrudd av proporsjoner, så legger meg heller ned igjen for å sove, bare for å merke at jeg er lys våken...[:@]

Mannfolk!!! Han har fått streng beskjed om IKKE å si sånt flere ganger uten at det er sant i dag etter vi stod opp. Men vet ikke om han helt har skjønt det, for han bare går rundt å flirer...[8|][8D]

Seriøøøøøst! Hadde det vore min samboer hadde han mest sannsynligvis ikkje vore i live lenger! STEIK så sint eg hadde blitt!!!
Det er da virkelig ikkje nokke man spøka med?!?!? [:@]  [:@]  [:@]

ORIGINAL: Weronix

Seriøøøøøst! Hadde det vore min samboer hadde han mest sannsynligvis ikkje vore i live lenger! STEIK så sint eg hadde blitt!!!

må si meg enig i den ja! Tror jeg hadde kasta han ut av soverommet og fortalt han hvor sofaen står!

Nei fy faen, den var smakløs!!![:@] 

Off, jeg hadde blitt livredd[&:] ikke no morsom spøk nei!!

Jeg og... [:@]

det var da ikke morsomt i det hele tatt..

Du kan jo være skikkelig slem med han og gi tilbake med samme mynt da. F.eks sitte på do og få panikkanfall pga blod/abort blabla? Kanskje han blir skikkelig skremt da, og innser at det ikke er noe særlig morsomt å kødde med sånt..

Fy faen![:@] Så utrolig dårlig gjort! Hadde min mann gjort noe sånt tror jeg rett og slett jeg hadde kastet han ut noen dager. Man tuller ikke med slike ting!

ORIGINAL: Stinius

må si meg enig i den ja! Tror jeg hadde kasta han ut av soverommet og fortalt han hvor sofaen står!

Signerer disse jeg, fy så sinna jeg ble bare av å lese det!

sign den!

å herregud, da hadde jeg blitt redd[:-]
hvis kjæresten hadde kødda med meg med noe sånt hadde det klikka for meg tror jeg, og jeg tviler ikke på at han hadde fått seg et kraftig slag i skuldra før jeg hadde sendt han rett opp i sofaen[8D]

Nei uff, når han kødder med det på den måten, da har han ikke skjønnt mye. Tror sambo hadde heller biti av seg tunga før hann hadde trøkkt ut av seg noe sånnt! Og det med rett! Sånnt spøker en bare ikke med!!! DUST!!![:'(]

Hehe, da hadde han her hjemme mått sove på sofaen hihi, hvis han hadde funnet på å skremme meg sånn midt på natta[8D]

Back
Topp