Skremmende

BobY

Flørter med forumet
Snøkrystallene2021❄️
Jeg må fortelle om noe skremmende som skjedde i dag.. jeg har lavt blodtrykk fra før, men merker det veldig godt nå som jeg er gravid. I dag ble vi stående i en kø rundt 20 minutter og plutselig kjente jeg på en intens kvalme som plutselig kom..

Tok av meg jakken, la fra meg bagen og sa til mannen at jeg ble så kvalm. Øynene fikk kraftige rykninger og så våknet jeg på gulvet!

Heldigvis var mannen rett i nærheten og så at jeg begynte å svime av - så han fikk tatt tak i meg og hjulpet meg ned. Hell i uhell var det en lege bak meg som fikk hjulpet til.
Vet ikke helt hva jeg ønsker å oppnå med å fortelle dette, annet enn å pass på hvis noen av dere har lavt blodtrykk. ❤️

jeg lærte å ta kroppen mer på alvor og skal definitivt hvile mer og lytte mer. Dette skremte meg i dag
 
Off stakkars deg :Heartred
Jeg slet veldig med blodtrykksfall forrige svangerskap og det var veldig ubehagelig.
Ta vare på deg selv :love7
 
Sliter med lavt blodtrykk selv, og opplevd selv å bli så kvalm og svimmel at jeg bare må sette meg ned.. Det er veldig ubehagelig, spesielt siden det kommer så brått, og som regel kun når jeg står. Skulle gjerne kommet med tips om hva som fungerer, men har fortsatt ikke funnet noe enda. Eneste tryggheten er at jeg stort sett har noen rundt meg, så er alltids noen å varsle! Snakk med fastlegen din hvis du opplever dette ofte, og har du en fysisk krevende jobb så snakk med sjefen din om at du må ha muligheten til å sitte mer! Og masse god bedring og lykke til:happy:
 
Sliter med lavt blodtrykk selv, og opplevd selv å bli så kvalm og svimmel at jeg bare må sette meg ned.. Det er veldig ubehagelig, spesielt siden det kommer så brått, og som regel kun når jeg står. Skulle gjerne kommet med tips om hva som fungerer, men har fortsatt ikke funnet noe enda. Eneste tryggheten er at jeg stort sett har noen rundt meg, så er alltids noen å varsle! Snakk med fastlegen din hvis du opplever dette ofte, og har du en fysisk krevende jobb så snakk med sjefen din om at du må ha muligheten til å sitte mer! Og masse god bedring og lykke til:happy:
Uff, samme her! På meg fant de saltmangel, og ble mye bedre etter å fått tabletter med salt i :happy: men satser på at det kan være tusen forskjellige årsaker til blodtrykksfall
 
Huff, det er ingen god opplevelse. Du får ta vare på deg selv og lytte til kroppen fremover :)
 
Usj! Så ekkelt! Du må passe på deg selv og prøve å ta det med ro nå videre i svangerskapet :)
 
Huff, ja det er skikkelig skummelt! Har fått blodtrykksfall før og den type svimmelhet har jeg ikke kjent på før. Det var konstant og ekstra intenst enn det jeg har opplevd, og jeg har svimt mye av i mitt liv. :nailbiting:

Godt det gikk så bra da :Heartpink
 
Sliter med lavt blodtrykk selv, og opplevd selv å bli så kvalm og svimmel at jeg bare må sette meg ned.. Det er veldig ubehagelig, spesielt siden det kommer så brått, og som regel kun når jeg står. Skulle gjerne kommet med tips om hva som fungerer, men har fortsatt ikke funnet noe enda. Eneste tryggheten er at jeg stort sett har noen rundt meg, så er alltids noen å varsle! Snakk med fastlegen din hvis du opplever dette ofte, og har du en fysisk krevende jobb så snakk med sjefen din om at du må ha muligheten til å sitte mer! Og masse god bedring og lykke til:happy:
Tusen takk, og det samme til deg! Vi får leve litt i «slow motion» fremover :)
 
Huff, ja det er skikkelig skummelt! Har fått blodtrykksfall før og den type svimmelhet har jeg ikke kjent på før. Det var konstant og ekstra intenst enn det jeg har opplevd, og jeg har svimt mye av i mitt liv. :nailbiting:

Godt det gikk så bra da :Heartpink
Ja, det er forferdelig ekkel og rar følelse! Og etterpå ble man så «på utsiden» en stund. Bare veldig veldig rart...

Får håpe vi slipper å kjenne så mye mer på det ❤️
 
Uff, samme her! På meg fant de saltmangel, og ble mye bedre etter å fått tabletter med salt i :happy: men satser på at det kan være tusen forskjellige årsaker til blodtrykksfall

Alt så bra ut på mine blodprøver, ingen mangler. Får ringe legen hvis det fortsetter, så får vi se om det er noe de oppdager da!
 
Back
Topp