Skremmende

laasg

Betatt av forumet
Syns det er litt skremmende å skulle bli tobarnsmor i en alder av 23. Fant ut i mårest at jeg venter nr. 2. Kun ni mnd etter jeg fikk ei lita jente. Jeg skal være ca 2 mnd på vei, jeg kaster opp, er mye trøtt og det er veldig likt starten på mitt første svangerskap, blir det likt har jeg hade mnd i vente. Men både jeg og pappaen gleder oss :kr

Lykke til! Kommer til å gå så bra! Selv var jeg også tobarnsmor som 23-åring! Du klarer det, ikke noe hardere enn noen annen alder :) Blir sikkert litt uvant i starten bare :)

Er vel enklere å vær 2 barnsforeldre som 23 åringen enn 33 åringen :) Har mer energi når man er ung :)
Gratulerer så mye :)

Gratulerer så masse. Dette går fint!:-)

Gratulerer :) kommer til og gå veldig bra :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gratulerer :-) det går nok bra ;-) blir 2 barns mor som 24 åring her :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

gratulera so mykje! da går nok heilt fint ska du sjå!

er òg 23, og venta nr 3♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer! Fikk min nr.2 da jeg bar 21. 20 mnd mellom mine :) Nå er de 3,5 og 5, og venter nr 3! Er bare 25. Men alltid ønsket meg 3 barn, så like greit å kline til ;)

Syns det er litt skremmende å skulle bli tobarnsmor i en alder av 23. Fant ut i mårest at jeg venter nr. 2. Kun ni mnd etter jeg fikk ei lita jente. Jeg skal være ca 2 mnd på vei, jeg kaster opp, er mye trøtt og det er veldig likt starten på mitt første svangerskap, blir det likt har jeg hade mnd i vente. Men både jeg og pappaen gleder oss :kr

Hvis alt går som det skal, så blir jeg tobarnsmamma i august i en alder av snart 23 :) og ja, det er litt skummelt.. men det skal nok gå bra:)

Vet hvordan du har det:)
Har en liten datter på 7mnd og venter nr 2, jeg rekker å akuratt fylle 22 :) dette kommer til å gå bra! ! :) gratulerer
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det går så fint atte:) jeg var trebarnsmor da jeg var 23, med 16 mnd mellom de to yngste. Er travelt mens det står på, men man kan jo ikke annet enn stå på, og lage gode rutiner:) lykke til:)

Gratulerer med spiren :) Du e jo ung å sprek :) Tenk på mæ som e 34 å får 4 barn på litt over 4 år ;)

Back
Topp