Skremmende utvikling! *link*

CaritaA skrev:
Finner igrunn ikke denne stilen noe mer sjokkerende enn emo og scene for eks. Jeg ser på den som en lys utgave av scene-stilen. Folk vil jo alltid uttrykke seg gjennom antrekk og sminke. Noen velger mer dramatiske uttrykk enn andre. 

Helt sant, og det vil alltid være stilarter som sjokkerer. Jeg vet bare at hadde det vært min 15-årige datter kan jeg nok ikke si at jeg hadde vært like positivt innstilt som denne jentas mor:)

minoja skrev:
Synes det i grunnen er mer skremmende utvikling at et tvprogram som "Paradise hotel" får sendetid på en norsk tvkanal, og at norsk ungdom sitter å ser på dette og tror dette er "normal oppførsel" og verdt å bruke av sin fritid å se på.....

Synes det er mer skremmende at voksne folk sitter og ser på...

Hahaha, du må da skjønne det HI, at når du er på BV så er det most shocking som gjelder!

Dani California skrev:

minoja skrev:
Synes det i grunnen er mer skremmende utvikling at et tvprogram som "Paradise hotel" får sendetid på en norsk tvkanal, og at norsk ungdom sitter å ser på dette og tror dette er "normal oppførsel" og verdt å bruke av sin fritid å se på.....

Synes det er mer skremmende at voksne folk sitter og ser på...

Godt poeng! Har sett reklamen for det og det holder i bøtter og spann!

Dani California skrev:
Hahaha, du må da skjønne det HI, at når du er på BV så er det most shocking som gjelder!

So true

Back
Topp