Skremmende statistikk

Ja, men ikke overraskende egentlig. De fleste vet vel ikke at de er gravid før det har gått noen uker....

ORIGINAL: Marihøne77

Ja, men ikke overraskende egentlig. De fleste vet vel ikke at de er gravid før det har gått noen uker....

nei jeg skulle si det samme,di fleste vet jo ikke at di er gravide da engang[8|]planlegger di en graviditet er det noen annet...kansje det er det di mener...di som besvist prøver å bli gravide drikker til di har fått det bekrefta av legen?og prøvere vet jo som regel at di er gravide før di går til legen?å vist di alikevel forsetter å drikke  er det jo bare dumskap[:@]

ORIGINAL: Lille0My

Jeg er iallefall ikke en av dem i statistikken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Det er jeg dessverre... Hadde ingen anelse om at jeg var gravid og var på venninnefest med masse vin. Men tror det var såpass ferskt når jeg regner etter at det befruktede egget ikke hadde festa seg ennå. Håper det er en fordel!

ORIGINAL: BabyMama

ORIGINAL: Lille0My

Jeg er iallefall ikke en av dem i statistikken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Det er jeg dessverre... Hadde ingen anelse om at jeg var gravid og var på venninnefest med masse vin. Men tror det var såpass ferskt når jeg regner etter at det befruktede egget ikke hadde festa seg ennå. Håper det er en fordel!

Var ikke ment for å klandre noen altså.
Er nok en av statistikken jeg også, var på
personalfest med øl og vin og full fest når jeg var blitt gravid.
Men det var ikke bevisst, vi hadde prøvd så lenge at legen hadde sagt at jeg kunne nok ik bli gravid. Og vi ble henvist til sykehuset.
Sliter enda med dårlig samvittighet pga den festen![:(][:'(][:@]

Ikke tenke på det! Er ernæringsfysiolog, jeg, og vet så altfor godt hvor haltende dokumentasjonen er på dette feltet. Ikke for at man ikke skal ta anbefalingene på alvår, altså, men ikke bli hysterisk heller. Tenk bare på hvordan kvinner i uminnelige tider har drukket mjødet sitt og fått velskapte barn likevel [:)]

jeg var 4 uker på vei når æ fant ut at æ va gravid, uheldigvis så e æ ett partymenneske å æ likt godt å ta mæ en fest, men slutta selvfølgelig med en gang æ fant ut æ va gravid.

ORIGINAL: Marihøne77

Signerer denne. Tok ett glass vin til maten, før jeg visste jeg var gravid. (Kan ikke tenke meg at det har noe å si for gullet mitt, ikke drukket etterat jeg fant ut om graviditeten da).

Back
Topp