skremmende opplevelse

Sofie.

Forumet er livet
På fredag (halloween) fikk e, mannen og vår sønn en skremmende opplevelse.
Guttungen sprang i fra meg da vi var på tur for å gå inn i huset til en slektning. Og da kom det en bil, så guttungen sprang rett i siden på den. Slo seg ikke eller noe, men flaksen var på vår side. Det kunne ha gått så myye mye værre!
Vi hadde englevakt den ettermiddagen!

Har bestandi sagt til han at vi e gla i han og kosa masse med han, men i helga har han fått ekstra dose av både kos og suss. Vi ble så redde, og han som holdt på å kjøre på han ble redd han og.
Og forhåpentligvis har guttungen lært at han må holde en voksen i handa når han er ute og går. Biler kommer fort og de små er sjanseløse hvis ulykken skjer.

Så etter denne hendelsen ser vi kor viktig det er med refleks! Enormt mange barn og voksne som blir påkjørt fordi de ikke har refleks på seg nå i mørketiden!

Uff for en skremmende opplevelse:o godt det gikk bra!:) ja refleks er veldig viktig. Viktig å lære barn hvor viktig det er også. Jeg vurde vært flinkere selv ogsåO.o

Det ska sies at guttungen har refleks på ytterklærne sine, og e har en refleks i jakka mi.
Ska e ut å gå tur så tar e på meg refleksvesten.
Etter å ha fått kjeft fra politiet i oppveksten min, så har e lært ;) (politi i familien)

Ja, ble så redd på fredagen. Da vi kom inn til søstra mi så skalv e sånn at e ikke klarte å holde i brusboksen ho gav meg.

Uff så skummelt... Fikk helt vondt i hjertet :(

Huff skjønner godt dere ble redde. Godt det gikk så bra :-)

Huff. Det der er så skummelt!!:(
Godt alt gikk fint:)<3

Uff, for en skremmende opplevelse! :/
Etter jeg fikk lappen selv gikk det opp for meg hvor VIKTIG det er med refleks! Her går hverken små eller store ut uten refleks i mørket! :)

Huff det er så skummelt!!! Selv var jeg så anspent og nervøs hele Halloween kvelden da vi sammen med mange andre barn og foreldre gikk knask eller knep! Alle var mørkt kledd, ingen hadde refleks, det var mørkt og biler kjørte omkring! Jeg måtte holde mine hele veien og dette var ikke noe moro for dem siden alle de andre sprang alene.. Refleks MÅ huskes på!

Ja, så mange voksne og barn som gikk halloween, og kanskje 4 stk brukte refleks.
Man blir ikke selvlysende selv om man maler seg som et lik.

Skremmende. Bra det ikke gikk verre!

Er bra deili å sitte å se på den nydelige sovende gutten min og vite at alt gikk bra :)
Han ble henta tili i bhg i dag, bare fordi e savna han og ville ha han hjem <3
Så godt å høre stemmen hans og sitte å bygge me duplo med han.

Off, så ekkel opplevelse! Godt at alt gikk bra :)

Back
Topp