"skremme bort tr"

ORIGINAL: tone86

BØØØØØØØ!!!!



 
tusen takk snille jentene:) Gråter av glede om hun er borte på fredag eller lørdag... ppuh.. *håper såååå veldig*
 
 
 

Skremmer bort tanten igjen!!

  
 
   (tar med seg tanta laangt vekk)
 
 
 
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT MED SEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 
Ha dæ vækk ditt spøkøls. Forsvinn til noen som vil ha deg... For det er ingen her som vil ha deg, og ihvertfall ikke sandradee. Ho er drittlei deg nå. Ikke nok med at ho ikke vil ha besøk av deg, men når du kommer har du faen med meg ikke vett på å dra igjen..........
PÅ TIDE Å DRA NÅ OG BLI BORTE IHVERTFALL 1ÅR............

Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooort med seg





 
BØØØØØØØØØØØØ!!!!!!!! VEKK MED SEG DUMME TR!!!!!!!!!!!!!!!!!! PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS HOLD DEG VEKKE!!!
 
ORIGINAL: tone86

BØØØØØØØ!!!!



 
Hjalp det søta mi...Tror det, for nå tokho hevn fordi jeg kjeftet på ho. Tror du f... med meg ikke at ho kom over til meg isteden[:@][:@][:@]
 
er sååå tyyypisk:P  Ikke borte enda her,men halvert..så du har fått halvparten av ho:P
 
fortsetter å skremme henne & beer om at hun er borte på lørdag selvom jeg ikke helt har troa akkurat:P men lov til å håpe:)
 
 
Skremmer bort tanten igjen!!

  

 
   (tar med seg tanta laangt vekk)
 
 
 
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT MED SEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 
 
ORIGINAL: mocca82

Hjalp det søta mi...Tror det, for nå tokho hevn fordi jeg kjeftet på ho. Tror du f... med meg ikke at ho kom over til meg isteden[:@][:@][:@]



At ikke den derre tanta snart kan kjenne sin besøkstid?!! [;)]
 
ja hjeelpes asså:P!!
14 dager er virkelig 7 dager for mye(egentlig 10 om jeg kunne valgt:P)
 
Men fått tabl i dag for å få bort tanten og for å stabilisere syklusen..så da er man på rett vei:):):)
 
ORIGINAL: Nurk2010

ORIGINAL: mocca82

Hjalp det søta mi...Tror det, for nå tokho hevn fordi jeg kjeftet på ho. Tror du f... med meg ikke at ho kom over til meg isteden[:@][:@][:@]



At ikke den derre tanta snart kan kjenne sin besøkstid?!! [;)]


Helt enig. Ho er jo så påtrengende. Og skjønner jo ikke at man ikke vil ha besøk av ho.
Ho er nok ganske blåst i hue...hihi
 
ORIGINAL: mocca82

Kom igjen å skrem nå jenter!!!!!!!!!!!!!
Trenger den hjelpen ho kan få...


Bort med seg





 
 
............-og etterpå tar tanta seg en langferie![;)]
 
Back
Topp