skrekkopplevelsen

lena

Elsker forumet
er når barnet ditt på 4 år er sporløst forsvunnet..
alle naboene er ute å leter sammes med deg,man leter i 1 time men uten resultat..

men det gode er at når man igjen går hjem for å ta en sitte skjekk før man ringer politiet.
er når man finner barnet sovende i din egen seng.. gjemt under dyna..
hun hadde hele dyna over seg så hun syntes ikke.. men da min bror var inne å tittet leet hun på seg,så det var grunnen til at vi fant henne..

er så lettet og glad for at det endte slikt.. men merker nervene fortsatt er her..

Det håper jeg at jeg aldri må oppleve. Utrolig bra at  det ikke hadde skjedd noe. At hun bare hadde lagt seg[:)]

Så fælt!

Det skjedde meg en gang, mamma og pappa kontaktet politiet. Men jeg lå også under dyna og sov[:)]

ORIGINAL: tutekoppen

Det håper jeg at jeg aldri må oppleve. Utrolig bra at  det ikke hadde skjedd noe. At hun bare hadde lagt seg[:)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

[&:][:o][&o]

Så godt å lese at det endte så harmløst og bra![:)]
Skjønner veldig godt at du fikk deg en støkk![:(]

Uff, for en ekkel opplevelse [:(] Får helt vondt i kroppen av tanken.
Men kjempefint at hun faktisk var der hele tiden [:D]

Man ser ikke det som er under nesa di ass... Fy søren så ekkelt[:(][:o]

Jeg ble borte på ett kjøpesenter da jeg var lita, etter en svær leteaksjon fant de meg sovende under ett rundt klesstativ. Akkurat der vi stod da jeg "forsvant"[8D][:D]

Jeg satt forresten på en stor lekeplass med mine unger og to av mine venninner med sine barn.
Da jeg ikke så Oda lenger ropte jeg sikkert 5 ganger, HØYT, etter henne (det er rett ved en sjø). Helt til venninna mi sa "eh....du har Oda på fanget altså....."

Hahah.... Gad[8D]

uff,ja det var virkelig ikke no god opplevelse..
men nå er iallefall nervene tilbake til normalen..fikk en stykk våken unge,som prøver å sove igjen..

Back
Topp