Skrekkhistorie...

ildrii

Elsker forumet
Siden jeg fødte 30.07.06, så har jeg vært rimelig sår der "nede". Har hatt en hel masse utflod (brunlig), og har stinket noe rent for jæ...på tross av at jeg har vasket og vasket hønestellet flere ganger om dagen i grønnsåpevann. 17 dager etter fødselen så skulle jeg som vanlig sjekke om stingene var gått før grønnsåpevasken tok til. Øh... det var da jeg kjente noe som stakk ut mellom leppene ( sorry detaljene) Jeg visste jo ikke om dette var noe som skulle være inni meg eller hva det var, og ble jo livredd! Siden jeg ikke kjente noe når jeg tok på det som hang ut, så tok jeg sjansen på å dra det ut. Trodde jeg skulle svime av med det samme. Joda, det kom det ut en sammenrullet gasklut! Jeg regner med at jordmor stakk den inn når hun skulle sy stingene.
Så der hadde den ligget og "råtnet" i 17 dager!!! Ikke rart jeg stinka?!! [:'(][&:]
Siden da så har jeg ikke stinket mer, og har faktisk blitt så massssssse bedre nedentil. Kan jo sitte normalt også nå [&:] Var hos lege på fredag og fikk sjekket om jeg hadde fått infeksjon, men det hadde jeg ikke. Var ganske heldig ja. Kunne jo ha gått riktig så galt det der egentlig... USJ!

Om det blir en fødsel til på meg i fremtiden, skal jeg i allefall sjekke at alt som kommer inn, kommer ut igjen!!

æsj!!!![:'(]sjikkeligt ekkkelt!!!!men så bra at du isje hadde fått infeksjon....bler litt forbausa at d går ann å "glømma" et gasbind der liksom.....

SERIØST?????? Det er det verste jeg har hørt, det går ikke ann!!!!! Tror nok jeg hadde tatt kontakt med sykehuset og den jordmora, og lagt igjen en lang klage, og krevd en beklagelse!!!! Er det mulig?????

[8|][8|][8|]Offa, det var dårlig reklame for jordmora....  Stakkars deg som har gått rundt slik.... Skikkelig skrekkhistorie....  Håper legen gir beskjed til fødeavdelingen, og at jordmoren får beskjed og aldri gjør det igjen.....  Hun skal jo drive å telle på gasklutene sine!!!!

fy søren så kjipt!!
bra det gikk bra likevel da.
håper jordmor får beskjed!!

Jordmor var svensk, og hadde bare sommerjobb her i Norge... Men skal nok si fra på sykehuset uansett!!!

ORIGINAL: Lindiloo

[8|][8|][8|]Offa, det var dårlig reklame for jordmora....  Stakkars deg som har gått rundt slik.... Skikkelig skrekkhistorie....  Håper legen gir beskjed til fødeavdelingen, og at jordmoren får beskjed og aldri gjør det igjen.....  Hun skal jo drive å telle på gasklutene sine!!!!

Helt enig!
signerer. 

ææææ gjenge d an ???

Det var det jeg sa Ildrii at det var noe som ikke stemte med den jordmora...Det var en grunn til at jeg begynte og brekke meg da jeg så henne igjenn...Men nå blir du forhåpentligvis bedre vennen[;)] Stooooooooor klæm[:D]

ORIGINAL: astrid

Det var det jeg sa Ildrii at det var noe som ikke stemte med den jordmora...Det var en grunn til at jeg begynte og brekke meg da jeg så henne igjenn...Men nå blir du forhåpentligvis bedre vennen[;)] Stooooooooor klæm[:D]

huff ja... Men nå går alt så meget bedre [:D]

Herregud, dette bør du rapportere om!

Back
Topp