skrekken...

Gullis!

Elsker forumet
Har plutselig sokkemerker og vann i bena!!! Noen tips, bortsett fra å sitte høyt med bena? Slapp unna sist gang, men ikke nå nei. Jaja, vel verdt det:-))))

Samme her. Begynt med støttestrømper jeg... Får vannet i knærne i stedet bare :p Men unngår hovne og vonde bein da ;)

Støttestrømper har vært min redning hele svangerskapet gjennom. Hvis de som går til kneet ikke gjør nytta si, kan det være en ide å ta en tur til bandagist og få tak de som går til låret. Ikke veldig lekre, men veldig effektiv det er de.  

støttestrømper er redninga her! Det forhindrer hovne ankler og åreknuter seinere. Jeg fikk beskjed på apoteket om å ta de på før jeg går ut av senga om morran eventuelt rett etter at man har dusja og ha de på helt til kvelden. Har kjøpt sånne tynne silkestøttestrømper og bruker de sammen med capritights, litt varmere enn vanlig men sååå behagelig å slippe prikking i leggene pga vann! 

Bena høyt, drikke MASSE vann, unngå for mye salt, stramme sokker og sko

Beina høyt, massasje av beina, støttestrømper, drikk vann, og hold deg unna sol og varme, prøv å hold deg unna veldig salt mat / snacks..

Tusen takk for svar, de hovne bena forsvant like fort som de kom. Men takk for mange gode tips:-)

Back
Topp