Skravvel-avvel 15.juli

ildrii

Elsker forumet
Næmmen se det... fikk visst starte skravletråd i dag [:)] Ikke værst til å IKKE stå tidlig opp engang.

Hvordan står det til med dere da jenter?
Bare bra her i allefall... 5 dager igjen til termin, og fremdeles ikke ETT tegn til nærstående fødsel. Sukk...

Har planer om å vaske rundt på kjøkkenet i dag. NOE må jeg jo finne på her. Får håpe det hjelper på diverse ting [;)]
Opp og hopp jenter!!!

God morgen!
I natt har jeg nesten ikke sovet. Og jeg som var så fornøyd i går fordi jeg sov så godt for tiden. Ja, ja det går vel opp og ned...
Har ingen planer i dag, blir nok litt shopping og så nyte det fine været...

Hepp hepp girls..

Har vært leeenge oppe.. Er så trøtt. Orker ingenting om dagen jeg.. Samboer er på jobb. Jobber helt til 21:30 i kveld og det er så kjedelig. Samme gjør han i morgen... [&:][&:][:'(][:'(]. Hater de vaktene hans....

Jeg skal bare slappe av å passe på den utrolig rampete valpen vår. Han tar knekken på det meste her hjemme.. [&:][&:] Så hiv å hoi.

Ellers skal jeg og jenta bare kose oss i sola og inne med filmer.  Blir ikke de store arbeidsøktene på meg i dag nei... Kanskje får vi besøk av tantebarnet og søster. Uansett ha en fin dag jenter...Håper noen føder i dag og får møte nurkene sine.

Hei og hopp!!!!!!!!!
Er her enda med mage og det er kjiiiiiiiiiipt!
Jeg vil ha baby jeg også.
Idag er det masse sex og alt annet som kan få dette vidunderet ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha en strålende dag jenter![;)]

God dag [:)]

I natt har jeg ikke sovet i det hele tatt, men etter en tur på sykehuset fikk jeg med meg en paralgin major som fort fikk meg til å sove mellom riene..-Det var godt!!
Så har sovet fra kl 7 til 11..-med avbrudd innimellom da [;)]
Hadde ikke trodd at en fødseln kunne drøye så lenge, men kroppen min er jo treig til vanlig den, så den måtte jo være det nå også..-TYPISK!!!

Håper jeg kan dra inn på sykehuset i løpet av dagen, eller hvertfall natta!!Vil møte gutten vår jeg nå [:D]
Det som venter, venter ikke forgjeves [;)]
Skal prøve å holde dere oppdatert i løpet av dagen jeg [:D]

ønsker dere alle en fin, fin dag [:D]

God morgen jenter.

Fyflate... snakk om å få skallebank av 3 pils[8|]
Klarte ikke sove i natt heller (sikkert pilsen som gjorde meg urolig)
Har for det meste sittet å sett på Kian om han hadde det bra.

Skal på senteret en tur å kjøpe meg vekt i dag[&:][:D] håper, håper det er noe å skryte av.
Ellers så har min kjære samboer vært å fikset ny bil, se her.....

Jas. Håper ikke kroppen din drar det så veldig mye lenger ut.. Stakkars deg!!

Schnuppa, kan ikke du legge ut noen nye bilder av hunden din. Han har vel blitt litt større?
Er såååå søt rase du har!!

God dag girls [:D]

Er oppe og ikke gråter idag jeg - så vidt det er [:)]
To dager på overtid, og jeg er fødeklar som fy f.... men det ser ikke ut til at noe skal skje her med det første. Håper jordmor kan gjøre noe for meg på mandag.

I dag har min kjære tatt med seg sine to små på tur for å hjelpe en kollega med noe båttrøbbel, så jeg skal slappe av alene en stund. I kveld skal vi i dåp i mormonerkirken. Det blir jo spennende. Halvbroren til sambo er mormoner, og de skal døpe sin 8 år gamle datter i dag.

Håper på like fint vær i morgen, som det er her i dag, for da skal jeg ta med familien på stranda (om ikke vi ender på føden i natt da[;)])

Ha en strålende dag jenter

Her er bilde av tassen vår etter oppfordring fra Monicus... [;)][;)]
det i gresset er tatt i slutten av juni, det andre ble tatt i går...

Smeeelt og dobbel dååån!!!

Så fin han er og det ser ut som han vet det og[;)]

så pen hund [:D]
Den var virkelig fin!!

En nyyydelig hund ja schnuppa! NESTEN like pen som min [;)][:D] Hihi!

Hmm..  tenkte jeg skulle vaske rundt på kjøkkenet i dag... meeeeeeeeeeeeeeeen det ble liksom ikke  noe av det gitt! Måtte passe på de som holder på å bygge garasje til meg [:)] Var jo helt nervevrak når de skulle ha opp takåsene her [&:] GRØSS!!!
Men men, ferdige med det nå da heldigvis.

Yes jenter denne karen er nydelig.. And yes he knows it too... [;)][;)]

Back
Topp