skravvel 12 august

*Tøtta81*

Forumet er livet
hei å hopp alle sammen. formen til alle maimammer bra i dag?? litt små sliten æ, ble vell ett par øl får my i går, va snill pike å la mæ før 3 da. gullet sov fra halv 10 t halv 7, fikk mat å så sto vi opp no. ho e veldig snill altså. e 24 varmegrader her allerede, e aaalllt får varmt t mæ no ja. enno kl 3 i natt va d godt å vel 20grader.velvel, no e d frokost tid her. ha en kjempe fin dag allesammen[:D][:D]

Har gubben i Kina og eldste jenta hos farmor og farfar, så jeg har planer om å ikke gjøre NOENTING idag.. Er altfor trøtt anyway... får prøve å sove hvis Marie noensinne har tenkt å sove seinere idag, virker ikke sånn[:)] Deilig å ha sjansen til å sove, da, har jo ikke det når Karoline er hjemme, da er det full rulle! Egentlig er været perfekt for trilletur (overskya og derfor ikke for varmt), men får se hva jeg orker...

Ha en fortsatt nydelig lørdag alle mai-mammaer![:D]

I dag var det endelig min tur til å sove leeenge.. samboer sto opp med tobias[:D] det var så deilig!
i dag skal vi bare holde på hjemme, egentlig er det bygdefest der samber kommer fra som vi skulle vært på.. men dårlig med barnevakt.. og ikke fullt så mye lyst lenger. min kjære har endelig begynt å snekkere i kjelleren, så kanskje, om ikke så altfor lenge så er det nye kontoret,hobbyrommet,gjesterommet ferdig[:)] gleder meg villt!!!
så vi blir nok bare styrende på hjemme i dag, deilig det og da[:)]

Kos dere alle sammen, og ha en toppers dag[:D]

jeg vil også på bilcross[:D] men vi jobber jo hjemme så det ble ikke noe på oss...

foresten så har tobias ny soverekord i natt.. fra 21.20-04.25...  men da var han skikkelig sulten og, spiste av begge puppene og måtte ha litt flaske[:)] så sovnet han igjen 05.10 og sov til 08.35. er fornøyd med det[:D]

Back
Topp