Skravlis mandag 10. juli

lenemor

Forumet er livet
God morgen damer!!

Tidlig på'n i dag jeg, for jeg har fysiotime klokka 9 i dag, og jeg har ikke råd til å glemme denne også (jeg må vel betale for den jeg ikke møtte på i forrige uke tenker jeg...)

Ellers har jeg ikke store planene for dagen - skal få vasket littegrann, og pakket, for i morgen reiser vi nedover til tigerstaden...  hjelp - en uke uten bv!! [8D]

Tjohooo! Da regner jeg med at du har satt av noen timer til meg (og flere bv-venninner) denne uken!

Klem

det får vi se på... kommer ikke til Nittedal før onsdag kveld, for vi skal stoppe og besøke ei venninne på Dokka på veien nedover. Torsdag skal vi møte en stor vennegjeng på Oscar Bråthen (Torshov), men fredag skal G og en kompis til Sverige, så da har jeg ingen planer (med mindre bestevenninna mi har fri fra jobb...), lørdag blir det hjemme-dag, må vel rydde litt og ordne middag hjemme, for da kommer mamma tilbake fra ferie (G og jeg låner huset hennes mens hun er borte) og søndag reiser vi igjen...

lillebaby vil på kafe med mozart, vi kan jo ikke skuffe barna våre [;)]

Lenemor, nå må du ikke komme forsent til timen din!

det var nok ganske irriterende ja, *Kine*!!

Nå er jeg ferdig hos fysio (rakk det ja!), og så har jeg vasket begge badene og ryddet bort klesvask...

Hei igjen Marianne! Good to see you! [:D]
I DAG KOMMER SØSTERA MI PÅ BESØØØK!!!
Har ikke sett ho siden vi var nede i januar nå, så det blir kjemoekoselig!
Skal være her noen uker tror jeg.. Ho ville vente til jeg skulle dra ned
og reise sammen med meg.. [:)][:)]

Heisann [:)]

Nå har jeg ikke vært på BV på nesten ei uke [:(] Jeg er er på ferie, men i dag fikk jeg lurt til meg litt tid på nettet. Akkurat nå er jeg i Bergen på besøk hos min bror. Skal dra opp på Ulrikken nå straks da været ikke er så aller verst i dag.

Det er forresten veldig deilig med ferie [:D] Får spise masse is hver dag [:D][:D][:D]

Dere får ha en flott ettermiddag alle sammen!

ORIGINAL: Almyrida24

Hei igjen Marianne! Good to see you! [:D]
I DAG KOMMER SØSTERA MI PÅ BESØØØK!!!
Har ikke sett ho siden vi var nede i januar nå, så det blir kjemoekoselig!
Skal være her noen uker tror jeg.. Ho ville vente til jeg skulle dra ned
og reise sammen med meg.. [:)][:)]

Såååå koselig! Mine søstre kommer i begynnelsen av august! Gleder meg!

ORIGINAL: Ametystia
 Veterinæren ringte nettopp og sa at de hadde funnet en hårball som satt dønn fast i tarmen hans. Hadde vi kommet en halv dag senere så kunne hele tarmen ha blitt sprengt [:(][:o]  Har fryktet i hele kveld at det skulle være noe mer alvorlig, så det var jo en lettelse å høre at det var "kun" en hårball. [:)][:)]

Skjønner at du er lettet Ametystia - stakkars pusen!! Nå blir han helt fin igjen!

Back
Topp