Skravlis fredag 7. juli

lenemor

Forumet er livet
Hey, i dag er det et år til jeg gifter meg! Hurra!!!

Ellers har jeg fått sove lenge i dag - til ni nesten - ikke bare lett med en katt som gråter fordi han vil at jeg skal stå opp, og en bråkete gravemaskin og en lastebil utenfor soveromsvinduet...

Nå venter jeg på at steikeovnen skal bli varm, så skal jeg steike rundstykke til frokost!

Sovet lenge ja.. [:D] Syns jeg var tidlig oppe jeg i dag..! Oppe halv ni.. Pleier å sove til kl halv 11 jeg.. [8|][:D] Samboer skulle litt seinere på jobb i dag, så da fikk vi litt kosetid før han gikk.. Kjempedeilig..
Haha.. Men når jeg spurte "Kan ikke vi kose litt nå da?" vet dere hva han svarte??? "Jeg tror jeg helst vil sove!" [:D][:D][:D] Hahahaha.. GREIT!!!! [8D] Men junior ville ikke ha noe av at pappa sov, så han sparka villt i magen, og da våkna pappaen og.. [:)]
Eller skal jeg vaske felles oppgangen her i dag.. Skulle gjort det en dag før her, men i dag har jeg jo god tid..

usj, helgevasken ja... skulle tatt litt sånn jeg også, men jeg lurer på om jeg skal drøye det til over helga og kalle det ferievask i stedet... vi reiser jo på ferie på tirsdag, og da er det greit å vaske mandag så jeg kommer hjem til rent hus

Når jeg hadde gråtedagen min så sa jeg til G at det var så frustrerende å ikke kunne gjøre noe (jeg går med litt dårlig samvittighet fordi huset ikke er gullene rent hele tiden når jeg går hjemme), men han sa; du skal jo ikke gjøre noe du - du skal bare slappe av! Da var han god da! [:D]

er helt ødelagt i dag jeg.. har nesten ikke sovet.. : først var det måkene rett utenfor vinduet vårt som skreik.. så ble det torden å lyn. da det endelig ga seg i 5 tiden på mårran, starta de med et enormt bråk på industriplassen ved siden av oss!! vokna klokka 10 av at nabo ungene skreik om kapp!!!

du får slappe av og kose deg i dag da malrodien.. kan jo ikke starte helga med å være utslitt heller?? [;)]

Selv holder jeg på å kjede vettet av meg... sitter og lurer på om jeg skal vaske eller steke vafler... gjett hva jeg heller mot

jeg har skiftet på senga i dag jeg - det får være nok..

jeg skal gå og henge opp vaska nå jeg (det møkkete sengetøyet måtte jo vaskes)

ORIGINAL: lenemor

Hey, i dag er det et år til jeg gifter meg! Hurra!!!

Ellers har jeg fått sove lenge i dag - til ni nesten - ikke bare lett med en katt som gråter fordi han vil at jeg skal stå opp, og en bråkete gravemaskin og en lastebil utenfor soveromsvinduet...

Nå venter jeg på at steikeovnen skal bli varm, så skal jeg steike rundstykke til frokost!

Oj.. Den datoen blir fin å huske 07.07.07... Mannen har ingen unnskyldning for å ha glemt bryllupssdagen deres! Det blir koselig til sommeren med liten baby!

PS: Vi har termin, både mens og ul på bryllupsdagen vår [;)]

Klem

ORIGINAL: bæibi

PS: Vi har termin, både mens og ul på bryllupsdagen vår [;)]

Oi, det hadde vært litt av en bryllupsdagspresang å gi hverandre om den kom på termin... på den annen side så legger dere lista høyt også da, for den blir vanskelig å toppe [:D]

ORIGINAL: Gullungen i magen

Åååå, så moro Lenemor :)
Jeg har vært hos lege i dag jeg (se tråd, har vært på sykehuset)
Kanskje den lille i magen blir "brudepike" da?

God helg!

Vi får nok en liten brudepike eller brudesvenn ja!! Det blir kjempesøtt!

Så tråden din om sykehuset - godt at du blir fulgt opp ordentlig! Kanskje var vannet bare varmen, men bedre å kontrollere for sikkerhets skyld!

Back
Topp