Skravlis 15. august

lenemor

Forumet er livet
God morgen alle tålmodige og utålmodige - så kan vi krysse av nok en dag på kalenderen

For meg er det jordmorbesøk klokka ni, fysio klokka ti og en tur på åpningen av skolen klokka 12 som er dagens plan... Det er i grunn nok det!

Har vært en slitsom natt med utrolig halsbrann, så jeg har vært våken sånn ca fra 3 til 6 i natt - skulle gjerne sovet lenger når jeg først fikk sove nå på morgenkvisten men...

Ønsker dere en herlig dag - vi snakkes!! [:D]

må oppom kontoret og snakke om permisjonen min jeg også. jeg søkte i utgangspunktet bare permisjon fra midten av september og ut året, i håp om å få fortsette i januar, men det har jeg fått avslag på, så nå må jeg høre om de skal ha ny søknad om permisjon hele året, eller om det holder at jeg sier fra at jeg ønsker det...

Og jada, sove kan jeg gjøre i ettermiddag...

det er fordi høstsemesteret består av praksis, og fagplanen sier at man skal ha gjennomført minimum 50% av femte semester før man kan gå videre med sjette semester. Det står også at dekanen kan ta avgjørelser som går på tvers av reglementet, så jeg forsøkte, men skolen var visstnok redd for at min sak ville få presedens og valgte å avslå.... etter fire måneders saksbehandling (jeg sendte søknaden i april) [:'(]

Jaja, jenter.. Har mast mye om denne reisinga, men i dag drar jeg altså til det faste land, Norge! [:D]
Grein litt når samboer gikk i dag, da det var vår avskjed liksom.. Men nå ser det ut som han får gå litt fra jobb og ut på flyplassen for å si hadet.. Men om det er så lurt, er jeg heller usikker på.. [&:][:D] 

Nei. Avskjed er ikke morsomt. Og når man i tillegg er godt gravid skal det ikke mye til før verden falder sammen.
Skulle legge meg lørdag kveld. Da var det vannlekkasje fra etasjen over ned i sengen på det nye rene sengetøy. Da brød jeg fullstendig sammen. Men fikk grått lidt på min manns skulder (Og fikk avsatt en stor plett neseblod på t-skjota hans). Snakk om å være hormonell....

lenemor: hva er det du studerer?
Å almyrida: lykke til med turen inn til fastlandet! du må holde oss oppdagtert i dag.
jeg er akkurat stått opp. det var deilig å ligge litt lenge. sov dårlig i natt... halsbrann er det værste som finnes!!!! å gaviscon har NULL effekt [:@] vet ikke helt hva jeg skal gjøre i dag, men skulle vært en tur på trygdekontoret og i banken, så kanskje det blir en liten by-tur seinere!

Go morn alle sammen [:)]

Har vært hjemme hos mamma og pappa i helga,det var veldig trivelig [:D] Fikk slappet masse av.
I dag skal jeg på jobb fra kl 11 til 15.30 . Etter i dag har jeg bare en arbeidsdag igjen og det er på torsdag, hurra :) Da skal jeg bare kose meg de siste ukene før lillegullet kommer.

Du får ha god tur til fastlandet almyrida og så håper jeg at savnet etter din kjære ikke blir alt for stort. Tida kommer sikkert til å gå veldig fort.

ORIGINAL: emmas mamma

Å almyrida: lykke til med turen inn til fastlandet! du må holde oss oppdagtert i dag.
jeg er akkurat stått opp. det var deilig å ligge litt lenge. sov dårlig i natt... halsbrann er det værste som finnes!!!! å gaviscon har NULL effekt [:@] vet ikke helt hva jeg skal gjøre i dag, men skulle vært en tur på trygdekontoret og i banken, så kanskje det blir en liten by-tur seinere!

Har begynt å drikke litt melk før sengetid. Det tar litt av halsbrannen....

ORIGINAL: Olive76

Har begynt å drikke litt melk før sengetid. Det tar litt av halsbrannen....

prøvde det i går... drakk et stort klass melk med oboy (liker ikke melk) men det funka ikke [:o][:o]

Sover ikke noe særlig godt om nettene,er det ikke kynnere, så er de dogåing, å så sist men  ikke minst, hvordan i svarte skal jeg lige for at det ikke skal verke her og der. Nå begynner eg å bli litt små lei ja [:'(] Får tenke på de positive med dette svangerskapsgreiene[;)] Har jo egentlig nesten 6 uker igjen, men nå som jeg blir sett i gang ca 14 dager før, så er det vips under 4 uker til [:D][:D][:D] Det skal jeg klare. Å så kommer samboer hjem i morgen etter 4 uker på sjøen. Gler meg sååååå.....

heisann. jeg skal ikke gjøre noen ting i dag. hadde masse å gjøre i går og i morra og har derfor bar e tenkt å sløve i hele dag. begynner å bli litt sliten for tiden. [:-] tror jeg får gå og ta meg noe å spise aller først og så et bad og en dusj. ha en fin dag

God morgen alle sammen[:)]

Eg har sove lenge idag å det var godt. Har vore ei veke heime av familien å der er det ikkje snakk om å sove så lenge...der er det full rulle. I dag skal eg legge sammen klede, vaske klede, lage middag til mamma og nokre av søskene mine[:)] Det store spørsmålet er berre kva eg skal lage..hmm!!!

Almyrida: Lykke til med turen, saknet blir sikkert stort, men tenk kor fint det blir å sjå kvarandre neste gong[:D]

Ha ein fin dag alle sammen[:)]

Mornings, er i full gang med vasking her.. Får besøk av megler idag for å se på leiligheten som jeg ihvertfall ikke skulle selge før om et år, men den gang ei... Overtar forhåpentligvis rekkehuset på fredag så da kan vi begynne å fikse, hihi... Skal ellers ikke så mye, men må ta endel pauser i vaskingen for det blir endel kynnere underveis..

Jeg skulle begynt tredje og siste året på barnevern nå, men ettersom jeg ikke får lov til å ta praksisen senere så begynner jeg neste høst i stedet...

No har eg nettopp hatt besøk av mamma og nokon av søskene mine. Dei fekk eggekake til middag hjå meg[:)] Å om ein times tid kjem sambuar heim...så då må han få middag. Å i kveld får eg besøk av søstera mi og søskensbarnet mitt....kanskje eg skal ta meg ein liten blund eg og.

Hallois!!

I dag har jeg vært hos naprapaten, og så var jeg en tur på Storosenteret for å finne meg noen klær. Fant bare en genser, så det var dårlig utbytte. Men, men, finner vel alltids noe i skapet som jeg kan bruke!

Har bare vært hjemme etter det, men prøver å lade opp batteriene mine, for nå er ferien over. I morgen begynner jeg på jobb igjen, og skal jobbe i 4 og en halv uke før det er permisjon...det blir sprøtt! Gleder meg litt til å se kollegaer igjen da, men kan liksom ikke forstå at jeg skal høre klokka i morgen 06.40!!

Ryggen plager meg veldig, så jeg sliter med å sitte på dataen..nå ligger jeg på sofaen med dataen foran meg...ikke så lett å finne en god stilling kan man si!

Ha en fin kveld, jenter!!

KLem,M

Back
Topp