NøtteKnøttet
Elsker forumet
*humrer* (her jobbes det hardt for å ikke komme ut, men å få den andre ut av skapet.)
2009, mellom januar og juni en gang[8D]
2009, mellom januar og juni en gang[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kanskjenr2
Jeg lurer på om vi må døpe om Tante Rød,til Tante Død når vi blir gravide[:D][:D]
pst-så sitter jeg her og gjemmer pcén for kjæresten min,slik at han ikke skal få med seg at jeg har oprettet nytt nick her inne og at vi kanskje skal ha nummer 2[8D] (altså han er med på leken selv,men jeg vil overraske han med noe gøy hvis vi er gravide)
ORIGINAL: funny_bunny
Så spennende å titte innom en terminklubb igjen[:D]
Tror jeg havner her inne med dere jenter[:D]
Har tatt 3 kjempesvake, men postive tester i dag 3 dager før ikm.
Tester igjen i morgen tidlig.... er den positiv da også tørr jeg å slippe jubelen løs![:D]
Kjemperart å tenke på att nr. 3 kanskje er på vei[:D][:D]
ORIGINAL: Zid
ORIGINAL: funny_bunny
Så spennende å titte innom en terminklubb igjen[:D]
Tror jeg havner her inne med dere jenter[:D]
Har tatt 3 kjempesvake, men postive tester i dag 3 dager før ikm.
Tester igjen i morgen tidlig.... er den positiv da også tørr jeg å slippe jubelen løs![:D]
Kjemperart å tenke på att nr. 3 kanskje er på vei[:D][:D]
[:)] svake, men positive = GRAVIIIIID... GRATULERER [:D] Gleder meg til oppdatering i dag om nye testen da [;)]
Med nr 3 nå jeg også.. så raaaart.. hihi

Hm.. ringer vel dit rundt uke 10 tenker jeg.. så får jeg nok time rundt uke 11/12. Da første kontroll er vanlig.. ja hvis en ikke ber om time for BEKREFTELSE av graviditet da.. hehe..
Svidde jo av mange tester med alex. Legen sa jeg bare kunne komme til han og ta en test, så slapp jeg å bruke masse penger på tester etter tester.. så kanskje vurdere å ringe før hvis jeg virkelig føler for å få det bekrefet IGJEN ;)
ORIGINAL: kobberø
Hm.. ringer vel dit rundt uke 10 tenker jeg.. så får jeg nok time rundt uke 11/12. Da første kontroll er vanlig.. ja hvis en ikke ber om time for BEKREFTELSE av graviditet da.. hehe..
Svidde jo av mange tester med alex. Legen sa jeg bare kunne komme til han og ta en test, så slapp jeg å bruke masse penger på tester etter tester.. så kanskje vurdere å ringe før hvis jeg virkelig føler for å få det bekrefet IGJEN ;)
det e det eg tenke eg og[&:]men legen min e ikkje tebake fra ferie før den 15 aug, det føles ut som ein evighet te....noen råd??
ORIGINAL: kobberø
det e det eg tenke eg og[&:]men legen min e ikkje tebake fra ferie før den 15 aug, det føles ut som ein evighet te....noen råd??
Hm.. Du får vel ikke noe time til vikarlegen som er satt opp med mindre det ER noe viktig vil jeg tru.. Så vet ikke helt jeg. Må vel bare vente [8D] finnes ikke noe tålmodighet når en er gravid ass.. hehe