Skravlingstråd 14 juni

ORIGINAL: 2gang

Er så forelska i dag[:D]

I kjæresten eller babyen i magen?

Nå har jeg vært sååå flink, men auuuuu...pokker så vondt!
Eller skal ikke klage så mye siden det er min egen feil[8|]

Monicus

Begge, men mest mannen min! Blir slått av forelskelse enkelte ganger. Og nå med alle hormonene som flyr rundt kan det få katastrofale utfall. Som at jeg kan stortute når han drar på jobb. Veldig gøy å dra sikkert når jeg ligger i senga og griner. Kan jo ikke helt komme med noen rasjonell grunn heller.
Så nå har jeg plaga han på telefonen med flere veldig "viktige" ting.
Godt han holder ut!

ORIGINAL: 2gang

Monicus

Begge, men mest mannen min! Blir slått av forelskelse enkelte ganger. Og nå med alle hormonene som flyr rundt kan det få katastrofale utfall. Som at jeg kan stortute når han drar på jobb. Veldig gøy å dra sikkert når jeg ligger i senga og griner. Kan jo ikke helt komme med noen rasjonell grunn heller.
Så nå har jeg plaga han på telefonen med flere veldig "viktige" ting.
Godt han holder ut!

Ha ha ha..[:D]
Akkurat som å høre meg det der[;)]

Skulle liksom gjøre yoga nå, men det er jo alt for varmt. Ideelt sett burde jeg gjort det ute, siden det kanskje blåser litt i det minste. Men da hadde nok naboene fått opp øynene, så det lot jeg være.
Har gjort masse yoga ute tidligere, deilig. Men da har vi vært mange, og uten en neorm mage!
Nå har jeg funnet frem en utrolig "stilig" (not) silketopp/kjole fra 80-tallet som mamma lånte meg. Den er i hvert fall sval og god og gå i. Men ser jo ikke ut i måneskinn. Det driter jeg egentlig i!
Skal ut og henge opp klær, kanskje det ikke er så ille der ute?

Da er jeg våken igjen også. Har fått i meg litt mat og føler meg endelig litt energifull igjen. Fikk sove tilslutt, trengte virkelig det.

Ser der har fått skravlet litt siden jeg var inne og det var bra [:)]

Schnuppa, du er imponerende, jobber og holder på [:)] Tar av meg hatten jeg [:)]

Lucky2, ja det må ha vært det store isposjonen som jeg bare skulle klare å spise opp [:D] Jeg var jo så sinnsykt mett resten av den kvelden at det var ikke plass til vått eller tørt.

Minnimor, ang den isen som jeg bare skulle ha, jeg var nok litt stor i kjeften der ja [:)] Ble ubehagelig mett nå jeg innrømme [8D]

Monicus, kjære vene, du ha passe på deg selv da, ikke gjør alt dette på en dag. Jeg blir bekymret jeg nå.

2gang, sitter her og nynner på en Sissel Kyrkjebø sang for jeg ble så inspirert av din forelskelse: "Kjærlighet, det fineste ord på jord. Kjærlighet..........." Så kan jeg ikke mer [&o][:D]

Nei nå må jeg få vasket søvnen av kroppen og gjøre meg i stand til middag hos svigers klokken 17. Både min og samboers familie bor her i Lillestrøm, så det er jo kjekt sånnsett med barnevakt når den tid kommer [:D] De har sagt det selv at når samb. og jeg skal på kino eller noe så kan de gjerne være barnevakt.

Du aner ikke hvor ehldig du er med tanke på barnevakt, Hege77!
Nå skal jeg hente sønnen min i barnehagen. Så komemr vel snart disse etterlengtede foreldrene mine snart. Og da blir det ikke mer BV på meg i dag, tror jeg.
I morgen er det jobb, så da stikker jeg sikkert innom.

Helu! Da var jeg oppe en tur igjen. Var hos legen idag og hadde gudsjellov ikke noe rusk i urinen (ikke svangerskapsforgiftning). men fikk beskjed ta det med ro da jeg har fått litt høyere blodtrykk og 3 i ødem og kvalme [8|] Blir ialleflall stort sett i senga idag....gærr kjedelig..er jo så varmt att blir jo bare glo i taket..

Klar for en skikkelig fest jeg! Øltørst...slurp slurp....til helga er det norwgian wood....hmm....men skal ikke dit. Da kunne jeg likesågodt kjørt rullestol...og hatt potte under....og det viljegikke.

Hmm..sambo kom hjem med noe fra helsekosten idag...som skla fjerne vann i kroppen..skla vi se..den heter Solidamin...må sjekke hva det står på nettet. De i helsekosten prakker jo på en masse som ikke er bra. Noen som har testa det? er sånn flaske som solhatt....og skal taes som solhatt

Ah..nå må jeg styrte litt vann..redd beina sprekker ikveld. Ha en fin kveld struttmager :)

Klems

ORIGINAL: minnimor

God morgen jenter![8D]
Ikke  vet jeg hva som skjer men jeg har flydd opp og ned på do hver hele time i natt.. juhu! Men når jeg fikk senge for meg selv i halv 7 tida, sovnet jeg som en stein..hmmm digg!

Nå venter jeg besøk av ei vennine, kos det, så burde jeg vel bare fulgt Monicus sinliste vel.. men men.. vi får se!

Er så imponert over deg Schnuppa, farter inn på jobben hver dag i dette været.. og holder ut!! Go girl sier jeg bare!!
Selv synes jeg sola er deilig, men litt skyer i dag hadde passa bedre.. bare sittet ute temperatur lissom.

Senere i dag skal jeg faktisk på Duetrening med bikkja, trene han til jakta, det er super moro. I skogen og greier, kos det!

Svinger innom dere og holder meg oppdatert[:D]

Tusen takk Minnimor... Det begynner å bli slitsomt skal ikke skyve det under en stol... [8|][8|], men snart er det over..

ORIGINAL: Hege77

Da er jeg våken igjen også. Har fått i meg litt mat og føler meg endelig litt energifull igjen. Fikk sove tilslutt, trengte virkelig det.

Ser der har fått skravlet litt siden jeg var inne og det var bra [:)]

Schnuppa, du er imponerende, jobber og holder på [:)] Tar av meg hatten jeg [:)]

Lucky2, ja det må ha vært det store isposjonen som jeg bare skulle klare å spise opp [:D] Jeg var jo så sinnsykt mett resten av den kvelden at det var ikke plass til vått eller tørt.

Minnimor, ang den isen som jeg bare skulle ha, jeg var nok litt stor i kjeften der ja [:)] Ble ubehagelig mett nå jeg innrømme [8D]

Monicus, kjære vene, du ha passe på deg selv da, ikke gjør alt dette på en dag. Jeg blir bekymret jeg nå.

2gang, sitter her og nynner på en Sissel Kyrkjebø sang for jeg ble så inspirert av din forelskelse: "Kjærlighet, det fineste ord på jord. Kjærlighet..........." Så kan jeg ikke mer [&o][:D]

Nei nå må jeg få vasket søvnen av kroppen og gjøre meg i stand til middag hos svigers klokken 17. Både min og samboers familie bor her i Lillestrøm, så det er jo kjekt sånnsett med barnevakt når den tid kommer [:D] De har sagt det selv at når samb. og jeg skal på kino eller noe så kan de gjerne være barnevakt.

He he, jeg tar av meg hatten for is spisinga di i går jeg.... you go girl... [;)][;)]I tillegg slite med vondt i ribbena.. Håper det blir bedre...

Tilbake en liten tur i dag. Alle andre her har reist bort, så det er meg og en sovende gutt hjemme.
Reiser kanskje og besøker søstra mi i morgen, og blir til søndag. Det er nærmere 60 mil å kjøre, så det er langt nok. Mamma og pappa vil være barnevakt. Det hadde vært helt umulig med en snart 3-åring i bilen[:@]
Vet liksom ikke om jeg har lysst eller ikke. Har ikke sett henne på veldig lenge, men hadde egentlig tenkt å bli med til mamma og pappa.
Hater valg!
Så om jeg ikke får meldt meg i helga, betyr ikke det at jeg føder. Jeg er bare på langtur!

Nå er jeg så sliiteeen!!

Først all denne vaskingen. Så når sambo kom hjem dro vi rundt på forskjellige kjeder å lette etter seng.
Vi fant tilslutt en seng som kan dras ut å bli til dobbel.
Endelig er gjesterommet klart, eller sambo må først prøve å lappe dette i sammen[;)]

Back
Topp