Skravlingstråd 14 juni

Monicus; Foreldrene mine bor langt unna, så vi prioriterer å ha et gjesterom. Det fører til at barna må dele rom de første årene (selv om det rommet er ganske lite). Men de har jo lekerom like ved stua (på TV-stua), så det blir mest soving på det lille soverommet.
Vi har kjøpt skikkelig gjesteseng, som kan slås sammen. Samtidig som vi har en 90-seng som mannen min hadde da vi ble sammen. Så da har vi mulighet til at 2 sover på det lille gjesterommet vi har.
Hata det når folk sov på stua, takler ikke rot. Vil heller at de skal bo litt trangt, men ute av syne.
Noen ganger blir meldingene mine veldig usammenhengende, lurer på hvorfor. Kanskje fordi hodet mitt ikke henger helt med om dagen?

meeya; jeg gleder meg veldig til fødselen! Men gruer meg til søvnløse netter! Takler ikke å få lite søvn.

Kjekt med seng som kan slåes sammen, var den dyr? Hvor kjøpte du den?

Hvor ble det av Meeya som var så skravlesyk[8|]
Åhh.. hun har et lite gull å passe på[:D]

Ja, hun er vel ikke like tilgjengelig som vi er her.
Tror vi kjøpte den på Jysk, og at den kosta rundt 1000,-
Det er en ordentlig tykk madrass, som du på en måte slår inn i sengebunnen når du slår sammen senga. Den har hjul, slik at det er lett å flytte den når den er slått sammen. (De hjulene er ikke på gulvet når senga er oppslått).
Det er et par år siden vi kjøpte den, men de har den sikkert. Kjempesmart!
Tror kanskje jeg skal prøve å sove litt snart, før det blir alt for varmt.

meeya
jeg tror han smiler men jeg er ikke helt sikker... men liker å tro at det er et smil som kommer, pappan er helt sikker på at han smiler..

Er det ikke gøy når man begynner å få respons på det man gjør?
Syntes det var utrolig stort!

Hellu girls.

Ja da har jeg fått jobba litt, gått tur med valpen, spist, og skravlamed kolleger. Nå kan jeg skravle litt her om det er noen her nå da.. [:)][:)]

Alt vel med dere?? Foruten søvnmangel på mange..

Er ikke veldig plaget med det, men jeg er så dårlig på morningen. Slapp, trøtt, kvalm, føler meg tuuuung[:'(][:'(]. Så det er ikke bare bare å komme seg på jobb hver dag. Men bare 1,5 uke igjen nå..

Juhu..

Du må  være her Meeya , det er jo her du egentlig "hører hjemme" [;)][;)]

Meeya..

Jeg kan også forstå hvorfor de ikke likte Damien.
Navnet er pent i seg selv, men jeg tenker på djevelen når jeg hører det også..[&:]

Åhh.. det høres flott ut å bli mamma!
Nå er det ikke lenge igjen for oss juli hønene[:D]

2gang

Den sengen var jo kjempe billig[:D][:D][:D]

Schnuppa[:D]

Takk for i går!! Det var koselig altså!
Du er så sprek som fortsatt jobber, skjønner ikke at du orker i denne varmen, men hvis dere har airc. så går det meste vel.

Jeg komme til å henge her en del i dag, det går mellom husarbeidet og avslapping på bv[;)]

Monicus
Den sengen var jo kjempe billig

Ta den prisen med en klype salt da, som sagt har vi hatt senga i noen år. Og jeg husker ikke så godt slike ting.
Nå legger jeg meg, er tilbake senere i dag!

ORIGINAL: Monicus

Schnuppa[:D]

Takk for i går!! Det var koselig altså!
Du er så sprek som fortsatt jobber, skjønner ikke at du orker i denne varmen, men hvis dere har airc. så går det meste vel.

Jeg komme til å henge her en del i dag, det går mellom husarbeidet og avslapping på bv[;)]

Hello [;)]

Så vidt jeg orker å jobbe skal jeg si deg.. Har ikke airc, emn det er kjølig og ok her, så jeg overlever det.. [;)]

Slapp av å kos deg jenta.. Og kos deg litt for meg også.. [:)]

Uff dakar deg Chello..

Sender en stor klem til deg, selv om jeg vet det ikke hjelper mot alle dine plager. Uff( føler med deg). Skal ikke klage jeg da for jeg er rimelig sprek enda..

God morgen alle damer [:D]
Jeg klarte å sove til halv 11 i dag jeg, og det var godt!!-Første dagen på lenge jeg kunne sove så lenge jeg ville [:)]

Skal snart hoppe i dusjen, så skal jeg innom gamle jobben min og hilse på de der, det blir kjempe koselig!!!

Ellers skal jeg en tur i barnehagen i dag, en siste avskjed før jeg virkelig tar ferie [:D]

Dere får ha en kjempe fin dag alle sammen!!
Håper dere får litt søvn og blir i bedre form mange av dere!!- unner ingen å spy eller være slitne/trøtte!!

kos og klem

Så heldig du er Jas.. H ehe sove så lenge kan jeg ikke huske sist jeg gjorde. Må være over 5 år siden.. [&:][&:]

Høres ut som du har en kjempe fin dag foran deg.. Kos deg...

Klem

Phju.. Snakk om å bli gjennomsvett av å gjøre husarbeid.
Hvor har det blitt av Monica som en gang var kjempe sprek[8|]
Håper hun kommer raskt tilbake igjen!

Lucky2. Takk for at du kjørte meg hjem i går[;)]

Heisann alle sammmen [:)]

Må nesten si jeg ble litt skuffet over å se solen skinne når jeg våknet i dag!! Hadde faktisk gledet meg til regn, jeg [8|] (Føles ikke godt å innrømme dette, altså!!! ) Jaja, får vel sette meg ut i skyggen og hekle videre på babyklærne...begynner jo å haste nå skal det være klart til snupsa kommer [:)].

Synes såååå synd på dere som sliter med nattessøvnen!! Hege - tror kroppen din motarbeidet den is-posjonen i natt! Hehe....

Meeya: Misunner deg tiden med lille Daniel!! Godt å høre at alt går bra, selv om dere fikk en tidlig start! Gleder meg til vi andre også får hilse på nurkene våre, spebarnstiden er slitsom, men gosj så koselig [:)].

Nei, nå må jeg snart ut og bruke litt pæng, bursdaglag på hoppeloppeland i dag, så da må mor ut og kjøpe gave og kort!!

Ha en flott dag, sexymager [:D] 

God morgen jenter![8D]
Ikke  vet jeg hva som skjer men jeg har flydd opp og ned på do hver hele time i natt.. juhu! Men når jeg fikk senge for meg selv i halv 7 tida, sovnet jeg som en stein..hmmm digg!

Nå venter jeg besøk av ei vennine, kos det, så burde jeg vel bare fulgt Monicus sinliste vel.. men men.. vi får se!

Er så imponert over deg Schnuppa, farter inn på jobben hver dag i dette været.. og holder ut!! Go girl sier jeg bare!!
Selv synes jeg sola er deilig, men litt skyer i dag hadde passa bedre.. bare sittet ute temperatur lissom.

Senere i dag skal jeg faktisk på Duetrening med bikkja, trene han til jakta, det er super moro. I skogen og greier, kos det!

Svinger innom dere og holder meg oppdatert[:D]

ORIGINAL: Monicus

Phju.. Snakk om å bli gjennomsvett av å gjøre husarbeid.
Hvor har det blitt av Monica som en gang var kjempe sprek[8|]
Håper hun kommer raskt tilbake igjen!

Lucky2. Takk for at du kjørte meg hjem i går[;)]

Baaaare hyggelig - var så koselig selskap i bilen så [:D]

halloen alle sammen...Må bare få slutta meg te klage gjengen,,,,he nesten ikkje sove i natt eg heller[:(]må tissa heile veien,virkelig kvær 15 min,kan ikkje vær mulig å ha såå mye tiss i kroppen[8|]Og i tilegg e eg kjempe ømme på begge sidene av magen,ikkje behagelig å sova i det heila....misunne deg meeya som har fått din lille solskinnsbolle[:)][:)]Heldigvis he eg det ikkje sånn så chello å kaste opp heile veien,off det hørres virkelig ikkje godt ut...stakkar ..Og stakkar first time med alt vannet i kroppen,offff...Og stakkar te alle sammen som heller ikjje får sova...I dag he eg 6 uker igjen te termin,og eg e DIGER....får heilt vondt i meg når eg tenke at denne DIGRE magen ska voksa i 6 uke te.....VÆÆÆÆ,komme nok ikkje inn bil dørå ittekvært..Jaja,nok klaging,hadde så mye på hjerta i dag[:)]knis.Ha en kjempe fin dag alle sammen.klem

Forresten,hehe ikkje kvitt meg ennå[:)][:)]Kossen kan eg få den tickeren te å bli rett??????sko egentlig stått 34 uker.Og så lure eg på kossen dokke he fått med kor dokke komme fra???På meg så står det jo ikkje...hmmm???mange spørsmål

Jeg måtte sette terminen min 2 dager før, da ble den riktig.

Ang opplysninger hvor du kommer fra så må du inn på min profil som ligger helt øverst. Legger inn de opplysningene du ønsker å vise fem, trykk oppdater så ok[;)]

Nå må jeg vaske gulvet.
Hele listen er nesten gjennomført *er skikkelig stolt av meg selv nå*
Står på tross symfysen skriker stopp..

NEI, Monicus. Du MÅ høre på symfysen din!
Nå ahr jeg sovet 1,5 time, eller ligget i senga. Får ikke sove. Er bare uvell. Har ting jeg kan gjøre, men orker ikke. Skal snart henge opp 2 klesvasker, men spise litt og gjøre yoga først....
Håper mamma og pappa kommer snart, for jeg kjeder meg!
Kanskje jeg får gjort litt om de er rundt meg?

Er så forelska i dag[:D]

Back
Topp