Skravlings! :)

Samma som deg supertrult! Og det er kjeeeedelig!! Klarte ikke hente knerten i Bhg engang, så mannen måtte komme tidligere hjem.. Så her ligger jeg, på tiende dagen.. Kvalm døgnet rundt, men kaster opp ( heldigvis "bare") annahverdag ca... Blir litt lei av knekkebrød for å si D sånn.. Men 10 uker i morgen, da måå det vel snart gi seg..
Huff, jeg føler virkelig med deg. kaste opp er jeg så glad jeg har holdt meg unna. Forstår godt du blir lei knekkebrød, her spiser jeg det meste men er så lite som frister sån bortsett ifra solo og det er jo ikke direkte sunt.

Mannen kjøpte kryddersmør og ikke krydderost :'( legge meg ned å grine under dynen nå ..... Ååååååå :'(

Er ikke formen noe god? :-(

Var ute på shopping igår og var skutt på vei hjem så kun ligget i sengen idag og vært oppe å spist med mannen :)

Kan ikke skryte av den akkurat.. Er trett HELE tiden, pluss den kvalmen og spyinga plager meg mye.. Ligger i senga i 12 timer, så ligger jeg på sofaen sikkert i 10 timer.. og de to siste timene av døgnet går til å spise og å gå på do :P

Men i morgen er det jobb igjen på mannen, så da er det ikke noe kjære mor!
Men går vel bra det også!

Kan ikke skryte av den akkurat.. Er trett HELE tiden, pluss den kvalmen og spyinga plager meg mye.. Ligger i senga i 12 timer, så ligger jeg på sofaen sikkert i 10 timer.. og de to siste timene av døgnet går til å spise og å gå på do :P

Men i morgen er det jobb igjen på mannen, så da er det ikke noe kjære mor!
Men går vel bra det også!
Godt du har fått slappet av i helgen :-)

Jeg har vært hos et vennepar av meg, vi har gått lang tur med hundene og bare kost oss med snop og godis, idag var vi ute å grilla selv om det regnet, super kos nå som jeg ENDELIG ikke er kvalm hele dagen:D
Håper alle har hatt en fin helg! ^^

Jeg har vært hos et vennepar av meg, vi har gått lang tur med hundene og bare kost oss med snop og godis, idag var vi ute å grilla selv om det regnet, super kos nå som jeg ENDELIG ikke er kvalm hele dagen:D
Håper alle har hatt en fin helg! ^^
Koselig :-D

Morsom oppdatering :p på fredag spiste jeg tre kjeks, salat, vaffel, 4 brødskiver, 2 pizza stykker og 2 pizza stykker på tolv timer :p
Lørdag spiste jeg en toast, 2 skinke salat porsjoner, giga porsjon med wok og 2 pølser + jordbær og druer & godis på 14 timer :p
Idag spiste jeg jordbær og druer, 3 porsjoner tomat suppe og 2 pølser + ost og kjeks og godis på 8 timer :p

Matvrak jeg nei, tøys xD

Jeg har hatt en hel uke uten spying etter 5 uker med spying. Heaven!! Og jeg har ikke tatt kvalmestillende i dag!

Back
Topp