skravlings !

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
hva skal dere i dag da jenter?

har en stressende dag foran meg gitt, but i like it !! etter å ha vært sykemeldt leenge skal jeg endelig tilbake i jobb !

så i dag blir det litt rydding og vasking her hjemme, så blir det trening, jobb, møte og så fotballkamp ! i tillegg skinner sola og ingen vind !! så i dag skal jeg koooose meg ! [:D]

her starta jeg dagen i halv 7 tiden...stellte ungene og fikk levert de i barnehagen...Når det var gjort var det på med joggebuksa og ut på tur. hadde med vovvs da... men var jammen godt å få lufta seg.. er ikke akkurat hver dag jeg er ute å trimmer før klokka er blitt 08 på mårran...hehe....
Ellers er ikke planene andre enn å fortsette å ta det med ro...har ikke valg der gitt...Men skal prøve å få vekk til klesvask da....utenomdet no plans...

Ha en finfin dag alle sammen!

Skal være hjemme i dag, her har det lavet ned med snø å jeg har sommerdekk på [:@] Holder minien hjemme fra bhg også. Litt fordi han har blitt superforkjøla å litt fordi jeg ikke tør å kjøre med han på snøen....måkebilen kommer gjerne ikke før midt på dag [:@] er så dårlig tilbud,så her er masse snø på veien! Så nå koser vi oss hjemme [:)]

Hei!

Jeg skal til legen med lillegutt i dag, for han har hatt feber siden onsdag,
og i helgen toppet den seg med 40,1! Han er ikke så verst i form,
men surkler veldig i dag, så best å være på den sikre siden! [:)]

Ellers skal jeg rydde frem gravidtøyet og få vekk alt jeg ikke kommer til å bruke fremover!
Må få en oversikt over hva jeg har og hva jeg trenger!

Håper på bittelitt tid i solen mens lillegutt sover etterpå!

Ha en flott dag alle sammen!

JEg skulle egentlig ha vært på jobb, men ettersomjeg nesten ikke kom meg ned trappa i dag mente sambo at det var nok best at jeg holdt meg hjemme[8D][8D][8D] ( sliter litt med smerter i korsryggen som stråler ned i rumpa kan du si).
Kl 11.15 skal jeg til jordmor så regner jeg med å få svar på hva det er som skjer baki der...pluss at jeg håper jeg får høre hjertelyden!! Gleder meg![:D]

Nå skal jeg ned og få i meg litt frokost tenkte jeg!![:)]

Ha en fin dag alle sammen

jeg har akkurat fått i meg frokosten. har begynt med praksis, så i dag skal jeg på senvakt på sykehuset, gleder meg, spennende å være på sykehuset å lære nye ting[:D] skal dra om 2 timer. ha en fin dag jenter[:)]

Back
Topp