Skravlings

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
hva har dere drivi med i dag da?

jeg har ikke gjort noen ting i dag, eller vært hos frisøren da ! deilig ! men skulle egentlig ha vaska huset... får ta det i morra..

nå skal jeg snart på stram opp og yoga ! blir deilig[:)]

Her har jeg vært hos frisøren- og det var etterlengtet- fikk nye striper, klipp og kur[:)] Og så ny redken shampo og balsam etter jeg har blitt avhengig av de[:D]

Nå er det sofatjeneste til vi skal hente min lillesøster senere i kveld da hun bor hos oss noen dager siden alle andre er borte[;)]

Mye jeg burde her og, men tar en dag av gangen[;)]

Lykke til på yoga[:)]

her har jeg lytta på babyn[:)] også har jeg hvert å sett på bunader til snuppa vår.

også har jeg spist kaker...ja vi har jo igjen et lass etter 1års feiringa[&:]
ikke noe trening for min del...da dauer jeg. kroppen min er bygd for fart[8D]

skal ellers bare slappeav idag tror jeg[;)]

Har ligget på sofaen å sovet...å spydd litt innimellom[:'(]kjeeedelig dag!

Her har jeg rydda i to hyller i klesskapet, og tror jeg skal greie en til!
Er superfornøyd med meg sjøl! Ikke mange dagene siden jeg ble dårlig bare ved tanken! Men har kvikna litt til de siste to dagene! Håper det varer!

har vært hjemme fra jobb med ei syk og sur og grinete snuppa igjen i dag...

støvsuget begge etasjer.. pakket sekken, snuppa og jeg drar på weekendtur til min søs og nevøene i morgen, sambo skal jobbe, så da gidder vi ikke være hjemme.. Hun virka pigg nok i dag, er nok jeksler og virus som fortsatt henger igjen, mye snørr og hoste.. Er dritalei sykdom, men skal vel gå greit å reise bort[8D]

God helg alle sammen [:D]

jeg har vært hos legen i dag! fått nye sovepiller! håper de hjelper:)
Så var jeg og ei venninde å handlet litt i byen i lunsjen hennes! (babytøy ja) (og legen er i byen)
så var det hjem å inn her litt
så var det å hente volvoen på hurtigruta carglass.. steinsprut igjen!!!! (2 mnd siden sist..)
og da når jeg allerede var i området så shoppet jeg likegodt enda litt mer babytøy på senteret!:)
og nå er jeg her igjen! :)

Back
Topp