**** Skravlings Uke 32 ****

ORIGINAL: ubeleilig

*CS* hvorfor gruer du deg til å fortelle pappan din at du er gravid? Han blir jo sikkert kjempeglad for å bli morfar.

Jeg har fått en god nyhet fra legen, se egen tråd og nå reiser vi snart til Trøndelag og jeg kan slappe av og kose meg, forhåpentlig vis med masse symptomer osv. :) he he.. Alle er velkommne hit så jeg blir minnet på det fantastiske som skjer i magen min. Det var bare det å holde det hemmelig da... :plystre: men skal klare det denne gangen...

Hehe, veit ikke helt hvorfor jeg gruer meg, vet jo at han kommer til å bli glad[:)] Har bare sånn "nervøs"følelse i kroppen..

kanskje det bare er spenninga.)
Nå sitter jeg her og holder på å sovne og lurer på hvordan det skal gå siden jeg skal kjøre laaaang, godt samboern kan øvelseskjøre. Han har nemlig ikke lappen. Like slitsomt hver gang vi skal bort.... hmmmmmpfff.

Vil tro det [:)]

Er kjedelig når man må kjøre langt. Man blir så sliten av det.
Satt 5timer i bil igår, var helt utslitt da jeg kom hjem.
Godt du har samboeren din som kan øvelseskjøre, da kan jo han kjøre mesteparten[;)]
Hvor langt har dere å kjøre?

kjøringa og sitting i bil gikk kjempebra. Hadde med meg pute til ryggen go de verste bekken, korsryggsmertene gikk over delvis på turen. Brukte 6,5 time på 50 mil.. så det er absolut tbra. Eneste tingen er at vi visste ikke om de NYE fotoboksene som har komemt og måler gjennomsnittsfarten så jeg regner med vi får ei real bot.... jeg fåt prikk på førerkortet og gubben må betale siden han kjørte.. jeg følger så dårlig med når han kjører for han kjører jo bedre enn meg men har ikke lappen.... teit.. jeg er verdens mest elendige kjørelærer men farta får han faktisk passe på sjøl...
men vi driter i den nå og koser oss masse.

ORIGINAL: ubeleilig

kjøringa og sitting i bil gikk kjempebra. Hadde med meg pute til ryggen go de verste bekken, korsryggsmertene gikk over delvis på turen. Brukte 6,5 time på 50 mil.. så det er absolut tbra. Eneste tingen er at vi visste ikke om de NYE fotoboksene som har komemt og måler gjennomsnittsfarten så jeg regner med vi får ei real bot.... jeg fåt prikk på førerkortet og gubben må betale siden han kjørte.. jeg følger så dårlig med når han kjører for han kjører jo bedre enn meg men har ikke lappen.... teit.. jeg er verdens mest elendige kjørelærer men farta får han faktisk passe på sjøl...
men vi driter i den nå og koser oss masse.

så flott at turen gikk knirkefritt, minus fotoboksene selvfølgelig[;)]
kos deg masse snuppa[:D]

Back
Topp