**** Skravlings Uke 32 ****

Zid

Gift med forumet
God mandags morgen jenter!

Her startet dagen kl 8,etterfulgt med god frokost.

I dag må vi få unna det som trengs i byn og pakking her hjemme før avreiste naboland i morgen etter frokost..så dagen går nok fort.

Håper dere alle får en fin dag og fiiiin uke[:D]

Gooood morning[:)]

Jeg har vært våken siden kl 08.15, og nå våknet akkurat jenta mi også..
I går var jeg på tannlegevakta med hun for hun er så plaget med en tann, og hadde fått en infeksjon stakkar..
I dag har jeg ingen store planer bortsett fra å rydde litt..

Dere må ha en god tur da Zid[:)]

Ha en fin dag alle sammen[:D]

Gooood morgen:)
Her var det opp kl 06:30 idag....!
I helgen har vi hatt 2 bursdagsselskaper, så jeg er SLITEN! Og bekkenet klager[:(]
Men søsteren min har overnattet og hjelper meg med snuppa idag, skal trene kl 13-16 så hun skal passe jenta mi da!
Har så lyst til å fortelle henne at jeg er gravid, men vi har bestemt oss for å vente til MINST etter ultralyden i uke 10[:)]

Idag våknet jeg med skikelig kvalme, men gikk over etter at jeg drakk itt te og fikk spist litt[:)]

god morgen[:D][:D]

her har vi tatt ferie, så har kosa oss ordentlig på morran[:D]
håper du får en fin tur zid[:D]

skal dere noe spennende i løpet av uka da?

god morgen jenter:)
her sto alarmen på halv 9 for barnehagen åpnet igjen i dag!!
så då leverte vi han begge to og kjørte og kjøpte deilig pålegg og rundstykker:)
kjenner at kvalmen kommer sigende nå!!! selv om det var en super deilig frokost!!

God formiddag:) dagen min startet relativt tidlig også pga en rygg som ikke har tålmodighet til å ligge så lenge i gangen..[:'(] er enda til pappa på ferie så skal hjelpe han litt med rydding i dag før jeg skal treffe noen venninner og babiser[:D] gleder meg!

Middag til svigers i kveld for i morgen skal vi starte på turen hjem igjen... Spent på hvordan 180 mil i bil går med kvalme og dårlig rygg....

Gleder meg til å komme hjem, slitsomt å være på besøk hele tiden...

Gooood formiddag jenter[:D]

Idag skal jeg og mormor kjøre til tvedestrand å møte min mamma og hennes type som kommer i båt fra Risør [:)]
Fikk tilbudet å være med i båten,men takka fint nei til det gitt[8D]

Ha en strålendes dag dere [:D][:D]

ORIGINAL: *Nathaniel*

god morgen jenter:)
her sto alarmen på halv 9 for barnehagen åpnet igjen i dag!!
så då leverte vi han begge to og kjørte og kjøpte deilig pålegg og rundstykker:)
kjenner at kvalmen kommer sigende nå!!! selv om det var en super deilig frokost!!

så deilig med kjærestefrokost[:D]

Nettopp strøket på oppkjøringen :( Så her blir det sjokolade spising og filmdag til jeg er ferdig med å grine!

ORIGINAL: Fly

Nettopp strøket på oppkjøringen :( Så her blir det sjokolade spising og filmdag til jeg er ferdig med å grine!

neeeeeeeeei så kjedelig[:(]

det gjorde jeg også første gang...du klarer det neste gang[:D][:D]

masse lykke til[:)]

Dette er andre gangen :( Samme sensor begge gangene, søren altså!

er litt trist å lei akkurat nå[&:]

mannen har vært på ferie i snart 2 uker å jeg savner han såååå masse[:(]

han kommer heldigvis hjem natt til onsdag, det er jo snart[:D][:D][:D][:D]

da er sommeren over og bhg året er snart i full gang, det betyr mer jobbing hjemme[&:]men litt gøy og da[:)]

åh nei så dumt at du strøk på oppkjøringa fly. Men neste gang går det strålende vet du. Var sikkert en sur og teit sensor med en dårlig dag han du har hatt de to første gangene, håper du får en ny neste gang.. kos deg med digg.

Her er hormoner på tur, ble sint på kjæresten i stad fordi han er så træg og jeg har vært hjemme med gutten i hele dag og er sliten goså kommer han rett hjem, spiser middag og legger seg for å sove og ender opp med å sove en time enda han skulle komme ut å møte oss fordi jeg gikk i butikken. Jeg ble dritsur.. he he... mens han bare ler av meg.. Lurer på om han skjønner at hormonene allerede er på tur..

er kjempetrøtt og småhodepine, men ellers er korsryggen MYE bedre, så hurra for det.

Jeg har prøvd tyrkisk pepper, love hearts, salt lakris, ingefærte og seabands på jobb i dag. Alt dette har jeg hørt skal hjelpe mot kvalme, men ingenting bet på min[:'(]

Deilig å komme hjem å måtte slippe å late som om formen er fin[:)]

ORIGINAL: Fly

Åh, så kjedelig å stryke :( Jeg også gjorde det første gangen! Jeg spruta ned en gammel mann med stokk[8D] Hadde regnet og låg masse vann i veikanten som jeg ikke tenkte over i hele tatt[8|][8D]

ORIGINAL: kobberø

er litt trist å lei akkurat nå[&:]

mannen har vært på ferie i snart 2 uker å jeg savner han såååå masse[:(]

han kommer heldigvis hjem natt til onsdag, det er jo snart[:D][:D][:D][:D]

Det kan jeg tenke meg blir stas[:)] Blir jo ekstra kos når man har vært borte fra hverandre en stund og man endelig ser hverandre igjen[;)][:D]

Dytter på denne[:)]

Hvordan står det til med april jentene?? [:)]

I dag skal jeg fortelle pappa om graviditeten- gruer meg litt[;)][8D]

*CS* hvorfor gruer du deg til å fortelle pappan din at du er gravid? Han blir jo sikkert kjempeglad for å bli morfar.

Jeg har fått en god nyhet fra legen, se egen tråd og nå reiser vi snart til Trøndelag og jeg kan slappe av og kose meg, forhåpentlig vis med masse symptomer osv. :) he he.. Alle er velkommne hit så jeg blir minnet på det fantastiske som skjer i magen min. Det var bare det å holde det hemmelig da... :plystre: men skal klare det denne gangen...

Hei alle skjønne jenter[:)]
Håper dere har hatt en fin uke så langt, og Fly, trist å høre om oppkjøringen din. Men neste gang går det bra[;)]
Ubeleilig, jeg leser og kommenterer i tråden din, jeg,[;)]

Jeg skal til UL om nøyaktig ett døgn nå, kjenner jeg grugleder meg. Ønsker så inderlig å få høre at alt er bra. Og jeg har jo ikke klart og holde meg unna her da, det er jo så koselig forum[:D][:D]

Senere i dag skal vi innom et vennepar og hente et nytt toalett siden jeg klarte og slå sprekker i det vi hadde igår[&:] ble litt frustrert og da smalt jeg visst dolokket litt hardt mot sisternen[:'(], hehe, jada så...
Også er det rett i bursdag etterpå, det blir kos, selv om jeg veldig gjerne skulle ligget på sofaen og pleid hodepinen min[8|]

Back
Topp