**** Skravlings Uke 30 ****

Jeg får tidlig ultralyd ettersom jeg har mistet to. Legen min ringte til gyn, og hun sa at de kunne allerede i uke 5-6 se om ting sto bra til... Det er jo nesten merkelig. Trodde ikke hjertet begynte å slå før nesten uke sju? Men det er sikkert andre ting de kan se det på!

vet du når du skal på ul??gleder meg sååå masse til å høre barnet vårt[:D][:D]

hjertet til mitt nurk begynner å slå allerede på søndag, da er jeg 5 + 3[:D]

håper alt går bra med deg denne gang og at spira sitter fast i 9 mnd[:D]

er det første barn??

Hjertet og hjernen er de første organene som begynner å utvikle seg, og starter med dette omtrent i uke 5 [:)]
Helt utrolig

er sååå trøtt om dagen, men når jeg endelig kan gå å legge meg, jo da blir jeg lyyyys våken, blæææ[:'(][;)]

ORIGINAL: Pogues

Hjertet og hjernen er de første organene som begynner å utvikle seg, og starter med dette omtrent i uke 5 [:)]
Helt utrolig

ja det er helt fantastisk[:D]å ganske merkelig å tenke på at det skjer i magen min akkurat nå[8D]

ORIGINAL: kobberø

er det første barn??

Vi har ei snuppe fra før på 2 år og 10 måneder, hadde ingen problemer med å få til henne, så vi vet at alt virker. Ganske overrasket da jeg plutselig begynte å miste.... Men NÅ sitter den!!!!! Har vært hos to spesialister (litt overnervøs) før jeg nå ble gravid på nytt, og begge sa at alt ser bra ut og at neste gang går det! Derfor går det bra nå![:D]

ORIGINAL: **Snuppesnella**

er det første barn??

Vi har ei snuppe fra før på 2 år og 10 måneder, hadde ingen problemer med å få til henne, så vi vet at alt virker. Ganske overrasket da jeg plutselig begynte å miste.... Men NÅ sitter den!!!!! Har vært hos to spesialister (litt overnervøs) før jeg nå ble gravid på nytt, og begge sa at alt ser bra ut og at neste gang går det! Derfor går det bra nå![:D]

ja, men det gjør det jo selvfølgelig[:D]alle her skal følge hverandre helt ut i april og kanskje enda lenger[;)]

da var lørdagen i uke 30 kommet, snart uke 31[:D]

gleder meg til en ny uke og snart 6 uker på vei[:)][:)]
håper tiden går fort[:-]

snart skal jeg på slektstreff på hytta til tanta mi, gleder meg[:)]

hva skal dere andre herlige april jenter gjøre i dag da???

Jeg ringte legekontoret mitt i går for å opplyse om at jeg er gravid.. da fikk jeg bare beskjed om at jeg skulle ringe tilbake å bestille kontroll-time når jeg er 10 uker på vei.. er dette vanlig? Tar de ikke urinprøve lenger? Syntes det er litt skremmende jeg at jeg skal vente helt til uke 10 før jeg skal til lege... dessuten var hun i tlf temmelig frekk og sur... akkurat som om jeg skulle vite dette.. men er jo første gang jeg er gravid, så har da ikke såå peiling på hva som er vanlig. Kjente jeg ble en smule irritert!

ORIGINAL: Tigerinne

Jeg ringte legekontoret mitt i går for å opplyse om at jeg er gravid.. da fikk jeg bare beskjed om at jeg skulle ringe tilbake å bestille kontroll-time når jeg er 10 uker på vei.. er dette vanlig? Tar de ikke urinprøve lenger? Syntes det er litt skremmende jeg at jeg skal vente helt til uke 10 før jeg skal til lege... dessuten var hun i tlf temmelig frekk og sur... akkurat som om jeg skulle vite dette.. men er jo første gang jeg er gravid, så har da ikke såå peiling på hva som er vanlig. Kjente jeg ble en smule irritert!

det samme opplevde jeg[:@]tok meg selv i at jeg kranglet med resepsjonisten,
å det er ikke likt meg[8|]sa det til henne at jeg følte meg veldig dårlig mottatt, da begynte hun og roe seg ned.

jeg har heller ikke vært gravid før og har nå hørt om flere som blir
mottatt på den måten når de ringer...DÅRLIG...det er jo absolutt "ikke"
skummelt å plutselig ha et liv som vokser inni magen på de...hva tror de...

føler saken din her...er ganske så irritert[:'(]

men etter mye om og men fikk jeg time når jeg er 7 uker på vei,
så ikke gi opp...[:D]

det samme opplevde jeg[:@]tok meg selv i at jeg kranglet med resepsjonisten,
å det er ikke likt meg[8|]sa det til henne at jeg følte meg veldig dårlig mottatt, da begynte hun og roe seg ned.

jeg har heller ikke vært gravid før og har nå hørt om flere som blir
mottatt på den måten når de ringer...DÅRLIG...det er jo absolutt "ikke"
skummelt å plutselig ha et liv som vokser inni magen på de...hva tror de...

føler saken din her...er ganske så irritert[:'(]

men etter mye om og men fikk jeg time når jeg er 7 uker på vei,
så ikke gi opp...[:D]

Ja, jeg syntes det var skikkelig frekt! Ble litt paff av hele opplegget.. menmen. Kanskje jeg ringer opp igjen senere for å høre. Men syntes dem kan være litt mer behjelplig og koselig når de tar tlf!!

Da jeg ringte legen min og sa jeg hadde fått positive gtester fikk jeg komme samme dag for hun måtte også ta test. Også fikk jeg ny legetime til å ta masse blodprøver å slikt.
Rart at du ikke får komme før du er ti uker.. [&:] Syns det var veldig rart... Ville ringt en gang til jeg og bedt om en time, du trenger jo ikke si hva det gjelder før du sitter inne hos legen- de som tar tlf har jo ikke noe med hva du skal hos legen[;)]

Det er noen helsesekretærer som virker så bitre og sure når man ringer...
Jeg kjenner jeg blir ordentlig irritert av det, og jeg har snakket til noen av de damene hos legen min, så nå er de ikke lenger "frekke".

Men det er ikke uvanlig at man får sin første svangerskapskontroll når man er mellom 8-10 uker, ihvertfall sånn ca.

Nå om ikke så lenge skal jeg gå og fikse litt på fasaden, skal på show ikveld og middag ute etterpå, gleder meg masse. Kunne bare ønske at formen min var bedre[8D]

Ha en knallfin lørdag, april-jenter!![:D][:D]

Jeg skal finne sofaen nå. Kom hjem fra jobb for 30 min siden. Vært laaaange 6 timer på jobb når det er lite folk i butikka..

så blir god mat og film her i kveld [:D]

Ha en fin lørdagskveld jenter [:)]

Om noen timer er vi inne i en ny uke, og da er jeg 6 uker på vei
Men jeg kjenner jeg gruer meg litt til å begynne i jobb imorgen, er så kvalm og trøtt hele dagen[8|] men det kan jo hende det blir kjempebra å komme igang igjen også[:D][:D]

Ha en strålende søndagskveld, snupper!
Jeg kryper straks til køys kjenner jeg[8|][:D]

Lykke til på jobb i morra.. Satse på at det blir gooodt å komme igang igjen ja [;)]

Du får sove godt da.. klar og uthvilt til morradagen.. hehe

Jeg og sambo sitter og glor på nett. Prøver å finne ut hva vi skal finne på i uke 32.. har en hel ferieuke da.. så bort må vi.. vet bare ikke helt hvor ennå. [:)]

ORIGINAL: Zid

Lykke til på jobb i morra.. Satse på at det blir gooodt å komme igang igjen ja [;)]

Du får sove godt da.. klar og uthvilt til morradagen.. hehe

Jeg og sambo sitter og glor på nett. Prøver å finne ut hva vi skal finne på i uke 32.. har en hel ferieuke da.. så bort må vi.. vet bare ikke helt hvor ennå. [:)]

TAkk for det, Zid[:D][:D]

Hørtes deilig ut, det er godt å komme seg litt vekk når man har ferie! Tvi tvi for at dere finner dere et fint sted å være, og riktig god ferie og evt god tur!!

Zid??? Har du dumpa oss??[&o]

Back
Topp