**** Skravlings Uke 30 ****

Zid

Gift med forumet
God mandag jenter!!

Dere har gjort i dag da?

Værtr på jobb til kl 16, så var det hjem til Taco.. nam nam

Prøver å holde sjul på jobben ang spira. Litt vel i tidligste lager å nevne for dem.. familien kjem først der liksom, men får da se hvor lenge jeg klarer å holde det hemmelig.

Merker fort at jeg ikke går ut bak for en røyk lenger. Vi er 4 stk på jobb, og 3 røyker. Og hu ene lurte på om jeg hadde sluttet å røyke. JA DA..JEG ER SÅ FLINK Så.. bla bla ro ro roooooo videre..

Men hadde en av gutta funnet ut at jeg ikke røyket lenger, så hadde de da spurt meg, for sist jeg sluttet å røyke så gikk jeg jo gravid med Alexander..

Så sålenge hu ikke sier noe til gutta, så går det jo bra en god stund til ;) men sier jeg at hu ikke må si noe til de andre, så lurer jo hu..

Ellers da.. åssen går deres dag? hehe

Hehe, det er ikke lett å holde hemmelig nei [:)]

HALLO!!!! [;)]

Hva gjør dere jenter??? kjeder meg maaaasse... så.... please.... SKRAVLE/SKRIV NOE DA.. hihi [:D]

Si ett eller annet??? [X(]

hehe

(ikke så må jeg jo skravle med meg selv.. og det er igrunn ganske kjedelig.. ikke så interessangt å lese det jeg selv skriv heller.. trala..)

Lage seg kaffe da.. jatakk [:)]

hihi..må glise litt..sett flere rundt om på BV som har brukt denne her , men trur nok ikke det er 3 stk som gir hverandre en klem/trøst altså [;)] hihi

(edit: trur jeg tar med kaffekoppen og finn sofaen jeg. Ha en fin kveld jenter.. glane på sesong av Friends som jeg har lånt [:D] )

de er ikke så lett å holde på de nei.Å jeg som akkurat hadde begynt å røyke igjenn da,også slutter jeg to mnd etter på..hehe

hehe, jeg har vært på jobb, så dro vi å kjøpte truser til jenta vår. Hun er blitt bleiefri og kjempe stolt! [:D]

Flink du er Zid!!! Men da er det bare å fortsette med roingen[;)]
Hehe, har også sett dem i bruk, og ledd litt inni meg... hihi, de har vel ikke såå mye her å gjøre[8|]..

Ellers har jeg vært hos legen og fysioterapeut, slappet av og spist middag hos svigers[:D], og ikke fortalt noen ting[:D]
Vi dro hjem med masse kjøtt, for de har vært på ferie i Sverige[:)]. Kjekt med masse middag i fryseren

ORIGINAL: Snøfrid

hehe, jeg har vært på jobb, så dro vi å kjøpte truser til jenta vår. Hun er blitt bleiefri og kjempe stolt! [:D]

Gratulerer med bleiefri frøken i hus da [:D]

ORIGINAL: Lucmam

Flink du er Zid!!! Men da er det bare å fortsette med roingen[;)]
Hehe, har også sett dem i bruk, og ledd litt inni meg... hihi, de har vel ikke såå mye her å gjøre[8|]..

Ellers har jeg vært hos legen og fysioterapeut, slappet av og spist middag hos svigers[:D], og ikke fortalt noen ting[:D]
Vi dro hjem med masse kjøtt, for de har vært på ferie i Sverige[:)]. Kjekt med masse middag i fryseren

hehe.. nei det er noen smilier her jeg ikke skjønner hva har inne her i Babyverden å gjøre.. hehe, men men..

Åhh.. masse middag i frysern er jo konge.. rimelig tomt i våres.. ikke flink til å handle inn og fylle opp.. hehe

domme, domme meg...er inne på sider der personer forteller om barn de har mistet i magen og utenfor magen...såååå trist[:(]

hjelper ikke akkurat på mine bekymringer over å miste...

dagene går sååååå sent, vil være i uke 12 NÅÅÅÅÅ...

arg, blir litt sint på meg selv[:@][:@][:@][:@][:@]

dagens eksplosjon fra meg[;)]

Ja de går sakte ukene fremover mot de magisk 12 ja [&o] Vi skal ha UL i uke 9+4 så viss alt er bra da, så tror jeg vi kan slappe av etter det. Noen andre som skal ha det?

kobberø: Ikke smart å gå inn på sånne steder da[8D], men de fleste svangerskap ender med fødsel[:D][:D]

Sjakkruta: jeg tror jeg kommer til å få en UL tidligere enn den ordinære, ihvertfall skal jeg få legen til å gi meg en henvisning. Men hadde det ikke vært for en MA i jan. vet jeg ikke...

Ok, ja da får du nesten bare høre. Ellers så kan man vel bestille privat om man vil?

Vi får pga. vi er/var UFB-ere og har hatt fertilitetsbehandling.

kobberø: Ikke smart å gå inn på sånne steder da[8D], men de fleste svangerskap ender med fødsel[:D][:D]

Sjakkruta: jeg tror jeg kommer til å få en UL tidligere enn den ordinære, ihvertfall skal jeg få legen til å gi meg en henvisning. Men hadde det ikke vært for en MA i jan. vet jeg ikke...

hehe, jeg vet å burde lært for lenge lenge siden...det er typisk meg å lese om triste ting som døden også gråter jeg i flere timer etterpå, blææh...

men på en måte tror jeg det gjør meg godt, får ut tårer og det minner meg på hvor takknemlig jeg er for alt det jeg har[:D]

ORIGINAL: kobberø

hehe, jeg vet å burde lært for lenge lenge siden...det er typisk meg å lese om triste ting som døden også gråter jeg i flere timer etterpå, blææh...

men på en måte tror jeg det gjør meg godt, får ut tårer og det minner meg på hvor takknemlig jeg er for alt det jeg har[:D]

hehe, du er jo litt rar da[;)], men jeg skjønner hva du mener[:D]
jeg var nok mer sånn før jeg fikk Luc, nå orker jeg ikke... det gjør for vondt[&:]

ORIGINAL: Sjakkruta

Ok, ja da får du nesten bare høre. Ellers så kan man vel bestille privat om man vil?

Ja, man kan ta så mange man ønsker privat... koster en del da.
Men da jeg var hos legen på mandag, sa hun at hun trodde ikke det ville bli noe problem å få en henvisning til UL rundt uke 7-9. Men da skal jeg ikke ha flere, bortsett fra ordinær..... tror jeg[8D]

ORIGINAL: Sjakkruta

da er det godt å bli fulgt opp[:)]. Sjefen min også fikk flere UL underveis da hun gikk gravid

da har jeg vel egentlig bestemt meg for at jeg vil tidlig på ul...[&:]

klarer ikke å holde meg[:-]

men plutselig forandrer jeg mening igjen og venter[;)]

Back
Topp