Skravlings Torsdag 17/8

~miluna~

Forumet er livet
GOOD MORNING SUNSHINES!
Jau, da var det morgen... øhh, eller natta!
Måtte bare opp å pumpe meg litt jeg. Fikk ut 100 ml på begge, det er vel ikke så mye det? :-/ Satte det i kjøleskapet og la meg igjen. Så hørte jeg noen lyder fra snuppa, som kanskje kunne bevitne om et snarlig matønske. Og da var det opp igjen for å sette på vann.

Neste gang hun vil ha mat skal jeg gi henne tillegg i stedet, for hittil har hun bare spytta det ut! men nå som hun kanskje er veldig sulten vil hun ha det? (hmm falsk alarm, sover søtt ennå)

Hmm hva vil dagen bringe mon tro? har ingen planer ennå. Typisk, denne uka skulle jeg lissom "få unna" en del venne-avtaler og være effektiv, men så blir det bare til at jeg er über lite sosial og gjemmer meg innendørs i stedet [:D] kan jeg skylde på været? *s* Får ta igjen neste uke...

mornings[:D]
sitter her å koser meg,spiser frokost og ser på tv Tuva sover enda[:)]
men skal vekke henne snart,skal til byen...
kos dere jenter og bebiser[;)]

hei og god morgen alle sammen, gullene liger og sover, og jeg burde vel egentlig begynt å rydde litt ok vaske/koke noen flasker..... åhh litt tiltaksløs idag ja[:D]

Hei og hå! Fikk tvinga meg opp i rimelig tid i dag. Skal liksom rekke å komme meg en tur innom jobben før lunsj, og den seansen som skal til for å rekke det må planlegges nøye her i huset. Har nå selv fått dusja, kledd på meg og spist frokost *puh*... Nå venter jeg bare på at sovenurket mitt skal våkne så hun kan få morgenstellet sitt og pupp før vi tar bilen og kjører avgårde... Om ingenting skjærer seg, kan vi greie å være der akkurat til lunsjen. Stramt program så må stikke! Ha en fin dag, alle sammen [:)]

ORIGINAL: Amarula

på besøk fra mai.

syns dere skal lese innlegget mitt om flate bakhoder på generell [:)] 
linn er hel flat på den ene siden, men har ikke vondt når vi snur henne, mn skl på 3 mn kontroll 28. og da skal jeg jammen meg høre.. stakkars jenta mi, hun får liksom alt hun da[:(] ble litt bekymra jeg nå

ORIGINAL: squat

ORIGINAL: Amarula

på besøk fra mai.

syns dere skal lese innlegget mitt om flate bakhoder på generell [:)] 
linn er hel flat på den ene siden, men har ikke vondt når vi snur henne, mn skl på 3 mn kontroll 28. og da skal jeg jammen meg høre.. stakkars jenta mi, hun får liksom alt hun da[:(] ble litt bekymra jeg nå

Ben er også veldig flat på den ene siden og jeg har allerede snakka med hs.. De sier at vi må legge de på motsatt side for å jevne det ut, men det er ikke greitt når nurket ikke vil![8|]
Neste uke skal vi på 3 mndskontroll, så jeg er veldig spent. Gruer meg til vaksinene de skal sette på nurket...[&:]

hey alle sexye juni mammaer[:D]
Sitter her med Noah i bæresæle på magen, og han steinsover
mellom puppene mine..hehe.
Var meningen at jeg skulle pakke ferdig til Harstad turen i dag,
meeeen havna visst her på BV i stede...... *dårlig samvittighet*

Halla alle skjønne nurk og flinke mammaer![:)]

Formiddagen er den tregeste tiden i døgnet for mitt vedkommende.
Sto opp kl 09, men er så mye å gjøre at det blir liksom sent før jeg får skravle på BV.
Først er det stelle Ben, dusje selv, gi mat til Ben, la ham leke, så kose litt og så sove.. Da spiser jeg selv.[;)]

Ben sovna kl 22 i går kveld og sov til kl 03. Fikk mat og sov igjen fra kl 04-06. La han i senga ved min side inntil vi sto opp kl 09. Han var ganske våken hele tiden, og jeg ble bare mer sliten av å ha han liggende slik.[8|]

I går fikk jeg vaska alle soverommene oppe og badet nede samt entrè og yttergang. Har stuene, kontoret og kjøkkenet igjen til i dag, men arbeidslysta jeg hadde i går er ikke tilstede i dag......[8D]
Får se hva dagen bringer, har jo alltids morgendagen også. Får overnattingsbesøk av ei barndomsvenninne med mann og to barn natt til søndag, så det må se litt ordentlig ut til de kommer.

heisann snupper!

i dag skal vi på første barseltreff. blir spennende. håper det er en del som møter opp da, hadde vært hyggelig å bli kjent med noen, for jeg kjenner ikke så mange her.

Tuva sov 7 og en halv time strekk i natt! tror¨hun har begynt å få dette som rutine, og det er veldig deilig!

åh, jeg misunner dere som har barn som sover såååå mange timer i strekk på natta.
Her er det lengste 4 timer i strekk, også er det to-tre timer mellom hver pupping igjen......men har blitt bedre etter siste kiropraktortime[:D][:D]

Å så deilig da Tingeling1! Flinke Tuva..
Heldig som skal på barseltreff.. skulle ønske det var slikt her i kommunen også. Er jo så mange som har født i mai/juni, så det er utrolig rart at helsestasjonen ikke arrangerer noe slikt for oss. Ihvertfall sette opp første møte for å bryte isen.
Skal høre med de når jeg skal på kontroll neste uke om de ikke kan gjøre det.[:)]

ORIGINAL: gira

åh, jeg misunner dere som har barn som sover såååå mange timer i strekk på natta.
Her er det lengste 4 timer i strekk, også er det to-tre timer mellom hver pupping igjen......men har blitt bedre etter siste kiropraktortime[:D][:D]

Det er bra å høre det går fremover Gira. [:D]
Ben har heldigvis en lengre periode nå den første halvdelen av natta og det er innmari deilig.. Var jo vant til at han våkna kl 01 for noen dager siden bare.
Håper det fortsetter her og at det trekker seg litt lengre også. Ett nattmåltid må nok til frem til fast føde ihvertfall, så jeg forlanger ikke så mye mer. MEN det hadde vært kjekt å få sove litt den andre halvdelen av natta også da, men det er Ben liiiite interresert i.
Lurer litt på hvordan jeg skal få ham til å forstå at det fortsatt er natt....?[8|]

true han med trekk i lommepenger når han blir eldre kanskje[;)][;)]

hallo jenter og søte bebiser[;)]
her har det vært en allright natt,tobias sov sammen med mamaen sin i senga,tror det hjalp masse på smertene [;)] og flinke jenta mi våknet kun 1 gang i natt fikk litt mat og sov videre til 8,da sto pappa opp med dem,så mamma fikk sove helt til 11.30,mmmmmm deilig....
tobias ble den kuleste ungen i gata igår når vi var ute og trilla i rullestolen, en gutt sa at det var døøødskult med gips, ja du kan tro tobias følte seg kul der han satt og fikk hele oppmerksomheten fra alle ungene,ja til og med foreldrene!!!![:D][:D]

Sånn, da var jeg oppe igjen [;)] Snuppa våkna ikke før 9.15 (sov fra 00.30) så det er ny rekord til nå. Ga henne litt pupp i senga også sovna vi begge igjen. Digg! men man blir jo ganske sløv av å sove og da :p
Nå har hun jaggu sovna på puppen igjen, den lille syvsovern!

En del jeg gjerne skulle fått gjort her hjemme- har bl.a. en svær kleshaug på gulvet, som jeg hver dag slenger opp i senga (sånn at jeg bare mååå få sortert det), men neida.. plutselig er det natta igjen og jeg slenger kleshaugen ned på gulvet igjen [8D]
Man skal jo ikke slite seg helt ut heller, eller hva??? [:D][:D]

ORIGINAL: Irene30

Neste uke skal vi på 3 mndskontroll, så jeg er veldig spent. Gruer meg til vaksinene de skal sette på nurket...[&:]

uff gruer meg til det jeg også, selv om det er 1 mnd til... men atte moren min sier at jeg skal be om å få satt vaksinene over flere dager/uker, ikke alle (er det ikke 3 stk?) på en gang! fordi det er litt av en cocktail disse søtes små får på en gang, og da kan det være fare for å bli ko-ko, som hun sier.... [:o]

Men jeg tenker at hvis jeg spør hs om dette, så vil de sikkert bare si at "nei nei, ingen fare, 100% trygt, sjelden at noen får reaksjoner"... men det er ikke godt nok svar!
Er det virkelig trygt med denne cocktailen på en gang tror dere? [8|]

ORIGINAL: squat

true han med trekk i lommepenger når han blir eldre kanskje[;)][;)]

hehe...[:D][:D]

ORIGINAL: Miluna

ORIGINAL: Irene30

uff gruer meg til det jeg også, selv om det er 1 mnd til... men atte moren min sier at jeg skal be om å få satt vaksinene over flere dager/uker, ikke alle (er det ikke 3 stk?) på en gang! fordi det er litt av en cocktail disse søtes små får på en gang, og da kan det være fare for å bli ko-ko, som hun sier.... [:o]

Men jeg tenker at hvis jeg spør hs om dette, så vil de sikkert bare si at "nei nei, ingen fare, 100% trygt, sjelden at noen får reaksjoner"... men det er ikke godt nok svar!
Er det virkelig trygt med denne cocktailen på en gang tror dere? [8|]

Huff, jeg aner ikke jeg. Fikk noen brosjyrer om disse vaksinene som jeg heller får studere litt.[8|]

da reiser jeg på barseltreff jenter! kos dere her så lenge!

Takk i like måte Tingeling1!!!!

Back
Topp