Skravlings tirsdag

desembermor

Glad i forumet
Hei jenter!!

hvordan har dere det i dag?? Jeg har fått hengt ut en klesvask, satt på en kokvask og sitter nå forran data'n.

middagen skal jeg prøve å ha klar til kl. 1545, blir vel fiskepinner i dag, når barna er her.

Dere da? Planer?

Vært i byen i dag på trygdekontor og aetat kjedelig det der syns jeg. ikke noen planer forøvrig for dagen.Samboeren min skal jobbe efta og så skal han på kurs så da er han ikke hjemme før sent i kveld da blir det ikke noe vits med middag her i huset i dag.

Er det søknad om fødselspenger du har vært med på trygdekontoret?? Har fått skjemaet men noen punkter synes jeg var vanskelige. Vet du hvor lenge før det må innleveres??

Hei hei... bare bra her. Prøver å finne igjen huset mitt etter helga. Skjøner ikke at tre mennesker kan rote så mye.[:@]

Men nå kan jeg i allefall se kjøkken bordet igjen, skal snart til å lage skinkesteik til middag.
Er igang med andre vaskemaskin. joda har vært litt flink.

Ellers så skal jeg stå kioskvakt i kveld på fotballbanen ( å så glad je er i sånne ting)[:'(]

Er litt spent nå, sønnen min skal gå alene hjem fra skolen for første gang i dag. Lurer litt på når han kommer til å være her[:D] Og om han klarte å komme tidsnok på skolen. har vært i tvil i hele sommer om jeg skulle kjøpe busskort til han eller la han gå. Syns jo det er litt langt for de små beina[:D] Men fant tilslutt ut at vi måtte prøve han ut litt.

Heia[:D]

Idag holder jeg på å rydde og vaske osv..... Linea har netopp sovnet, så nå skal jeg sette meg ned med se&hør..hehe[:D]

desembermor: Ifjor når jeg gikk gravid med Linea leverte jeg søknaden om fødselspenger 1 mnd før jeg gikk ut i permisjon..Altså permisjonen startet 22.juni og jeg leverte i slutten av mai.
Så det e rikke noe stress neda[;)]

Klemmer

Takk for svar...da har jeg god tid. De feltene med ferie, fyllte du bare ut når du ønsket ferie?? Eller må jeg avtale med arb. giver først?

Ok, for det spiller vel forsåvidt ingen rolle, man har jo krav på ferie uansett. Tenkte å ta ferie i de 6 ukene far skal ha.

Back
Topp