Skravlings tirsdag...

Lykke!

Forumet er livet
God morgen jenter!!!! I natt har jeg nesten ikke sovet men det er ikke pga sara....jeg skal til tannlegen i dag kl 12 å jeg gruer meg[:(][:(][:(]...har hatt vondt i magen i en uke å det tror jeg skyldes nerver, skal nemlig rot fylle en tann...å jeg har tannlegeskrekk . Gubben kommer hjem fra jobb å skal passe sara mens jeg er hos tannlegen å han har aldri vært alene med henne så lenge så jeg er jo nervøs også bare pga det, det går nok b ra det da, men allikavel så er jeg liksom ikke i nærheten skulle hun slå seg vrang[&:]eller om det skulle være noe!

Ha en god dag jenter!!!

jepp, er laget en sånn tråd, tror temaet var kosestund.

flink du er med scrappingen din lilletrampe, blir misunnelig jeg altså[;)]

i dag sto vi opp kvart over 8, så tidlig er de leeeeeeeeeeeeeeene siden vi sto opp, tror faktisk vi bare har gjort det når vi skulle på ferie.
vært litt på bv,sett tv og gitt tobias mat.. så nå har han sovnet igjen. jeg vurderte sterkt å legge meg litt jeg og,men han sover som regel bare en liten time. så da gadd jeg ikke. kanskje jeg klarer å komme meg litt tidligere i seng om kveldene om jeg ikke sover på dagen.
skulle egentlig vært hos legen i dag og satt inn spiral,men måtte utsette noen dager. I dag MÅ jeg få gjort ferdig takkekortene fra fødselen, så må jeg begynne å forbrede dåpen. vi har leid lokalet, blir jo så mange.. 40 stk!! så skal jeg lage bordkort, skrive innkjøpsliste(skal lage koldtbord selv) og få satt bort noen kaker..  har 10 bøker liggende nå fra seriene jeg leser(helt romanfrelst[;)]) som jeg må få begynt på.. gleder meg! er bare å få tid til det.
nå skal jeg få i meg noe for..

Ha en toppers dag jenter!

Ja det tror jeg uten at jeg er noe ekspert da[:D] ville tatt ullsokker på føttene og kansje noen tynne votter på hendene for de ligger jo stort sett med hendene opp over hodet...

god morgen alle maimammer[:D][:D] i trondehim e d overskyet å fuktig.. ser ut t at høsten kommer snart ja..[:'(] i dag e d vel vasking på timeplanen min trur æ, å må vel ut å handle også. va å veide mariell emilie i går da, ho va 5440gram å 56 cm lang, en økning på 420gram å 1 cm på 2 uker.. e vel ganske bra d da... har litt problem å få i ho mat får tia, så har bytta ut flaskesmokken me sånn 3 mnd smokk, går fortere å mat ho iallefall, ho kunn hold på i 3 kvarter å få ned 150ml liksom... men no går d på 10 min, spiser litt mindre å får tia, lure litt på koffer egentlig, håpe d går sæ t etterhvert... i natt spiste 150ml, å i morrest 120ml, kanskje d ikke går så lenge mellom måltidene no da, blir jo fortere mett når man spise fort å desto fortere sulten også, bruker normalt å gå 4 timer imellom da, men regner me at om kanskje 3 timer ås å e ho vel sulten igjen, håpe æ da[;)] e så redd får at ho spise får lite æ altså, bli nesten sliten av å snakke om mat hele tia, men ho sulte vel ikke uansett da.. jaja, ble litt lang den her, takk får at du gida å les, ha en mega fin dag alle sammen...[:D]

Back
Topp