skravlings tirsd. 15.08 :O)

ale82

Elsker forumet
Jøss idag var det min tur!leeeenge siden sist!!
for en herlig natt, snuppa mi sovnet ikke før 21.30 igår kveld,så våknet hun ikke før 04.30 fikk litt pupp så sov hun videre til 08.00,føler meg skikkelig uthvilt nå jeg....
nå ligger hun i senga si og snakker litt og ser på uroen som henger over henne,høres ut som hun koser seg....[;)]
Mannen min har gått, på veien skulle han levere tobias i barnehagen så her sitter jeg,nesten helt alene i huset,det var deilig det!
for besøk av vennina mi idag, hun skulle ta med seg lunsj slik at jeg ikke trengte å ordne med noen ting,deilig....men må nok rydde her litt før hun kommer....
så da snakkes vi jenter! kommer SIKKERT innom en tur senere, hæ?jeg? avhengig av bv?? næææiiii??!!!! [:D]

så deilig da ale82, deilig å soe ut og føle sg uthvilt. og kose deg masse med besøk idag. [:D]

god morgen[:D] marcus har også sovet godt inatt. sovna i senga si 23 og sov til 8, fikk pupp og sovna igjen. nå ligger han og skravler og ler til bamsen sin. der kan han ligge i tre kvarter, he he. så søt. dårlig vær og regn idag her, men tenkte å komme meg ut på tur allikevel.

hmm la ungene i lekegrinda på magen så de skulle få trent nakken litt, men hva skjedde, jo de SOVNA begge to... de er så late, vil ikke løfte hodet nei[&:] odin kan løfte litt, men linn blånekter

hmm så stille det var her da[8|][8|] hallo er et noen her??  anyone??

er her jeg...men, må stikke, skal ta bussen til byen

kose deg i byen da, såå stille her... men nå er det noen som heldigvis våkner her

halloen alle sammen!
håper dere alle har hatt en fin natt, det har vi værtfall her i ålesund.
nå skal vi gjøre oss klar å reise ut på akvariet sammens med et vennepar. det skal bli kjekt.
I dag skal vi få svar på kva det vil koste huset vi lurer på med alle forandringene eg vil ha gjort, trur nok det kommer til å koste en del ekstra,for eg hadde ei heil A4 side med pungt eg ville ha forandret.
men spennende blir det værtfall å få prisen.
ellers så går vi å venter på bæsjing her i dag, vi er nå på dag 4 uten bæsj, og vesle jenta får mme, så nå synes eg det er på tide det kommer. snakket med helessøsteren i går og ho meinte eg skulle ta det heilt med ro, og at det sikkert kom av seg selv.

Hallo Damer...

Så godt med søvn Ale!
Hehe, for noen Luringer av barn du har Squat!
Presser Sofie? Viser hu tegn til ubehag? En får kjøpt maltekstrakt på butikken. Prøv 1 ts, i en av flaskene.

Vi tenker på å ta turen ned til sentrum. Vandre litt på Solsiden. Shoppe litt, dra på cafe... Kose oss max før vi må dra... 

ORIGINAL: carina82

Hallo Damer...

Så godt med søvn Ale!
Hehe, for noen Luringer av barn du har Squat!
Presser Sofie? Viser hu tegn til ubehag? En får kjøpt maltekstrakt på butikken. Prøv 1 ts, i en av flaskene.

Vi tenker på å ta turen ned til sentrum. Vandre litt på Solsiden. Shoppe litt, dra på cafe... Kose oss max før vi må dra... 

skal du dra i dag carina? hvis ikke e vi en gjeng på mai som ska på babykino kl 1300 i morra, bli me du å?

idag morges var vi å tittet på kirkestua der vi skal ha selskapet etter barnedåpen, og der var det faktisk kjempkoselig, med litt duker og bloster og lys tror jeg dt kommer til å bli kjempebra[:D][:D] så en bekymring mindre. har dere andre planlagt ferdig barndåp? og når skal dere ha? vi skal ha 10 sept[;)]

Mornings!

Endelig fått en dusj og litt mat her.[:)]
Ben har skreket heeeele morgenen. Mon det er pga kiropraktorbehandlinga i går...[8|]
Slokna som et lys kl 1930 i går kveld og jeg spådde rett, han våkna 0115 og var skrubbsulten! Hev innpå 160ml mme og surva frem til kl 03 ca.
Sov så til kl 0630 og fikk mat igjen, stell og leke litt. Men det gikk 5 minutter så begynte han å skrike.......[&:]
Sambo kommer hjem ca 15 i dag, så det skal bli godt med litt avlastning.[:D]
Har merket ryggplager og til tider smerter i korsryggen og i et punkt ca midt opp på ryggen på meg selv altså...[>:][:(]

ORIGINAL: squat

idag morges var vi å tittet på kirkestua der vi skal ha selskapet etter barnedåpen, og der var det faktisk kjempkoselig, med litt duker og bloster og lys tror jeg dt kommer til å bli kjempebra[:D][:D] så en bekymring mindre. har dere andre planlagt ferdig barndåp? og når skal dere ha? vi skal ha 10 sept[;)]

Samme dag som oss dere!![:D]
Har bestilt koldtbord og en del kaker med slekta. Skal bake ett par selv også..
Innbydelsene er sendt ut, fadderne er klare og vi ser ut til å ha det meste under kontroll. Men det er først om to uker vi får prata med presten da hun har ferie nå.

vi har tenkt å besille tapas vi, og bestilt masse kaker pluss at venner og kjente skal lage noen kaker. vet ikke når vi skal til presten, men det blir einar gelius som prest, en skikkelig vålenga prest med vålenga tatoveringer[:D] har så sans for han

Hehe.. passer vel bra for de to nye medlemmene i klanen[;)]

Vi har en av norges kuleste prester vi pgså.
Kari prest blir hun kalt og kjøre mc og stiller gjerne opp i bilblader som panserdame..[:D]

kult med sånne prester synes jeg, bedre enn sånne kvarme prester hvertfall[:D] når vi skulle bestille kirken så var det viktigste at Gelius var prest den dagen, de nye klansmedlemmene må da døpes på riktig vis kan du skjønne

Klart det!
Ja, hadde kommunen vår hatt slik prest som de har i nabokommunen så hadde det blitt navnefest istedet.
Jeg er ikke medlem av statskirka en gang, men er det noe problem lissom.. Hadde vært det i nabokommunen, så hadde han nekta for foreldrenbe ikke er gifte... [:@]

hei hei..
da var vi kommet fra byen, gikk bare å kiket og møtte mamma...
men ville Tuva sove,neida[8|]
jeg amma henne på kafen, å tror dere ikke jeg måtte frem med deita på bussen[8D]hun var storsint...
kunne ikke bare ta henne opp av vogna heller siden det nesten er orkan her idag å 20 grader[&:]
jaja...nå ligger hun ivertfall og sover søtt[:D]
snuppa mi....[:D]

ORIGINAL: Irene30

Hehe.. passer vel bra for de to nye medlemmene i klanen[;)]

Vi har en av norges kuleste prester vi pgså.
Kari prest blir hun kalt og kjøre mc og stiller gjerne opp i bilblader som panserdame..[:D]

irene og squat: så heldig dere er som har så digge prester[:D]
vet ikke hvordan han er han som skal døpe Tuva...
vet bare at det er en mann[:)]
vi skal ha dåp den 3.sep

Back
Topp