Skravlings på fredag

*Bobbo*

Forumet er livet
Hei hei og goood morgen jenter. [:)][:)][:)]

Hvilke planer har dere for denne fredagen da?
Jeg skal på jobb nå kl.10. Og ikveld er det syklubb med jentene. Gleder meg!
Alltid kos med jentekveld. [:)][:)][:)]

Ha en strålende fredag alle sammen.

Go fredag jenter [:D]

Nå er jeg på jobb. Nyter en kopp te [:)]
Ikveld er det julebord med jobben som jeg gleder meg til. Gleder meg ikke fullt så mye med tanke på at vi skal med colorline og det blåser ute.... Men håper på at det ikke er så mye sjø for sjøsyk har jeg ikke lyst til å bli. [:'(]

ORIGINAL: *Bobbo*

Riktig god tur, kos deg masse. [:)][:)][:)]
Ta en reisesyketablett før du drar.

Takk for det [:D]
Reisesyketablett skal inntas før avreise ja [;)] Tar ingen sjanser [:D]

ORIGINAL: 11Giggs

Riktig god tur, kos deg masse. [:)][:)][:)]
Ta en reisesyketablett før du drar.

Takk for det [:D]
Reisesyketablett skal inntas før avreise ja [;)] Tar ingen sjanser [:D]

Good [:)][:)][:)]

Hvordan går det med bryllupsplanleggingen da *Bobbo* ?

Så hyggelig at du spør. [:)] Det går veldig bra. Er godt igang.
Kirke, lokale, forlovere, kjolen min, dressen til samboer, fotograf, solist i kirke,
bartender/dj på kvelden og noe annet. Men er fortsatt en del som gjenstår.

Er du gift?

Høres ut som mye er ordnet allerede da [:)]
Finni bryllupskake da?

Jeg er gift. Vi giftet oss 28 mai i år [:)]

Jeg må en tur til dyrlegen med pusekatten vår. Hun har fått noe elendigskap på det venstre beinet sitt.

Ellers blir det helgevasken og få frem advendttingene.

Takk for det Anne L [:D]

Håper du får noen svar på mandag da [:)]

Tenkte jeg skulle lage sylte i dag. ALdri prøvd før, så må finne en oppskrift og sånn først.
Så det kan bli spennende.[&:][:D]
Så blir det vel litt vasking, siden pynt og sånn kommer frem til søndagen![:)]

Har en super dag alle sammen!![:)]

Finni bryllupskake da?

Vi skal ikke ha den tradisjonelle bryllupskaken. Svigermor skal lage vår [:)][:)][:)]

Finni bryllupskake da?

Vi skal ikke ha den tradisjonelle bryllupskaken. Svigermor skal lage vår [:)][:)][:)]

Så koselig [:)] Jeg fikk en kamerat (forøvrig baker) til å lage vår. Det var en tradisjonell kake da [;)]

ORIGINAL: GunnElin

i dag så skal dagen min gå på å overtale mannen til at æ kan få sette opp advents stakene osv i kveld i stede for i morgen heheh.
ellers så går dagen på å bare kose oss, har arb helg[:'(][:'(][:'(] har ikke fri før på onsdag så e d på jobb igjen torsdag.

Lykke til med overtalelse av mannen [:D]

dagen har gådd i ett som vanlig når jeg er her borte på jobb..har lyst å reise hjem å ornde advent og alt men får nok ikke gjort det nei...uff...
vært hos legen i dag med urinprøve som jeg måtte levere ei uka før oprasjon, men fikk ikke gjort det før i dag og det var jo veeeldig dumt. fordi de så noe i urinen di ikke likte,bla. blod. så jeg må levere ny mandag, men da får jeg vel ikke svar før jeg opereres da vel? hmm di må sende den til bodø...jaja... dæven døtte om oprasjon blir utsatt[:@][:@]
jaja blir litt langt dette, har jo så mye å fortelle, men skal stoppe nå, kunne fortalt ei lang avhandling om dagen min...[:)]

takk snuppa mi.....begynne å ta tranebær i dag og appelsinjuice i dag fisj...da e sååå stygt, men ska ha fin urin på mandag....
ORIGINAL: GunnElin

Håper virkelig d ikke e noka farlig å at de kan operere, e verkelig ikke noe koselig å få beskjed om at du ikkjr får. så æ krysse alt før dæ vennen.... <3

neeee usj d e surt å ekkelt... fikk beskjed a dn vænnen min å drikk en og en halv liter om dagen, men d klar e kje, drakk 3 glass å syns e va flink nok hehe...må til å m vann da ut...

Back
Topp