FirstTime
Elsker forumet
God morgen jenter! Skal vi se om jeg klarer skrive noe her, skjelver rimelig bra på henda idag. Klokken ni har jeg "date" med fødeavdelingen på Ullevål, gulp, er pissenervøs. Har kanskje slumret en time inatt, kløen vant jo i natt og. Så er litt småsusete, skjelven og kvalm men de forstår vel bortpå der...håper jeg...[&:]
Eller tror jeg jaggu jeg hadde født rimelig kjapt innen nærmeste dager, er såå mye aktivietet nedi livmoren, ungen er jo hyper i ett sett...føler meg rimelig klar nå
Ønsker dere en fin dag!!Kommer til være alene på sykehuset ut mot ettermiddagen så sender sikkert Tonje masse sms..hihi..
Ønsker Mille lykke til og som også settes ignag idag! Wish u all løkk girl[;)]
Nervøs klem fra Irene
Eller tror jeg jaggu jeg hadde født rimelig kjapt innen nærmeste dager, er såå mye aktivietet nedi livmoren, ungen er jo hyper i ett sett...føler meg rimelig klar nå
Ønsker dere en fin dag!!Kommer til være alene på sykehuset ut mot ettermiddagen så sender sikkert Tonje masse sms..hihi..
Ønsker Mille lykke til og som også settes ignag idag! Wish u all løkk girl[;)]
Nervøs klem fra Irene

Og alle dere andre som føder eller havner på føden i dag.. Stå på dette greier dere.
på kvelden, og i tretiden begynte jeg å få jevnlige rier. Tenkte jeg skulle prøve å få sove litt, og synd for meg så klarte jeg det, for da ga riene seg gitt [8|]. Så nå sitter jeg og venter på at de skal komme tilbake!!! Får vel vaske huset i mens, og se om det blir fortgang i det da [;)].