Skravlings onsdag 19 juli

FirstTime

Elsker forumet
God morgen jenter! Skal vi se om jeg klarer skrive noe her, skjelver rimelig bra på henda idag. Klokken ni har jeg "date" med fødeavdelingen på Ullevål, gulp, er pissenervøs. Har kanskje slumret en time inatt, kløen vant jo i natt og. Så er litt småsusete, skjelven og kvalm men de forstår vel bortpå der...håper jeg...[&:]

Eller tror jeg jaggu jeg hadde født rimelig kjapt innen nærmeste dager, er såå mye aktivietet nedi livmoren, ungen er jo hyper i ett sett...føler meg rimelig klar nå

Ønsker dere en fin dag!!Kommer til være alene på sykehuset ut mot ettermiddagen så sender sikkert Tonje masse sms..hihi..

Ønsker Mille lykke til og som også settes ignag idag! Wish u all løkk girl[;)]

Nervøs klem fra Irene

Lykke til

dette kommer til å gå kjempe bra Irene!!
Snart er det din tur med bebis! Tenk, nå har du snart Juliana hos deg!!

Masse LYKKE TIL!!
klem linn

Masse lykke til snuppa.. Dette fikser du.. Endelig fåt du treffe jenta di... Heier på deg .... [;)][;)]

Masse klem fra meg

God morgen girls...

Blir roligere og roligere her inne. Litt trist også må jeg si. Veldig synd for oss som får sent i juli da... Men sånn er det bare.

Uansett jeg er her og tror heller ikke det skjer så mye i dag med meg. har hatt en hard natt med mye menssmerter , og stikkinger. Men det har jeg hatt så mye av nå uten at det skjer noe mer så jeg tror neppe det er noe i det...
Ønsker alle lykke til i dag da spesielt FirstTime. You go girl. Og alle dere andre som føder eller havner på føden i dag.. Stå på dette greier dere.

Ha en strålende dag...

KLem

[:D][:D]god morgen jenter....ja juliforumet har hatt enn lei tilbakegang ettersom flere og flere har fått ut småttisene, men det er vel slik det skal være!!
har jo enda noen dager til termen,,,men hver dag er jo en dag nærmere baby!!!![:D] vi får holde ut bare.....

masse lykke til t de to som skal settes igang idag!! dette klarer,,og fortjener dere!!!!
klem!
ha en fin fin dag alle sammen!![:)]

Juhuuuu!!

Sitter her enda jeg da [:D] Og bare 1 dag til termin... Meeeeeeeen ser ikke ut til at det blir fødsel ennå her, kjenner altså fortsatt INGENTING.
Ble litt smånervøs i dag, fra jeg våknet og til kl 1130, så hadde jeg ikke kjent bevegelse i magen [&:] Dyttet litt for å se om det ble reaksjon, men neida. Hmmm... Men akkurat da jeg skulle til å lage meg litt sterk, søt saft, kom det et dult [:D] Ahhh, deilig! Ble beroliget da, selv om h*n fortsatt er veeeeeldig rolig inni der. Eri allefall liv. Huff, fikk sånne ekle tanker... hva skal jeg gjøre med alt utstyret, klærne etc. dersom den er død?? Usj... merker jeg er svært nervøs for akkurat det der. Har nok lest for mange historier.

Ellers så har jeg ingen planer i dag. Blir nok å sitte hjemme og kjede seg ja. Kommer til å være her endel da [:D]

Hellu babes!!!

Vil bare starte med å ønske Firstime og Mille84 lykke til i dag, dere er vel i full gang dere nå [;)]. Såååå spennende [:)], vi gleder oss til å få tilbakemelding senere i dag!!

Ellers har jeg hatt en ganske laaang natt....var jo på modningsakupunktur i går, og hadde litt  på kvelden, og i tretiden begynte jeg å få jevnlige rier. Tenkte jeg skulle prøve å få sove litt, og synd for meg så klarte jeg det, for da ga riene seg gitt [8|]. Så nå sitter jeg og venter på at de skal komme tilbake!!! Får vel vaske huset i mens, og se om det blir fortgang i det da [;)].

Håper formen til alle dere som er igjen her inne er bra [:)], selv om det kanskje skorter på motivasjon om dagen???[8|].

Ha en flotters dag, alle sammen!!!!![:D]

Lucky2.. hjelpes meg[:D][:D] nå er det like før.
Du må bare sette i gang å være masse aktiv,kanskje til og med litt mer sex[;)]
Gurimalla så spennende!!

Ildrii.. Jeg skulle til å lage meg en sterk saft i går for å kjenne bevegelser, men kom raskt på at jeg ikke trengte det alikevell[:D]

ORIGINAL: Monicus

Lucky2.. hjelpes meg[:D][:D] nå er det like før.
Du må bare sette i gang å være masse aktiv,kanskje til og med litt mer sex[;)]
Gurimalla så spennende!!

Ildrii.. Jeg skulle til å lage meg en sterk saft i går for å kjenne bevegelser, men kom raskt på at jeg ikke trengte det alikevell[:D]

Spennende ja!!! Er klar som et egg - come on baby

[:D][:D]Nå er det mye bebiser på juli-forumet syns jeg!![:D][:D]
Herregud, kjempe spennende!

Jeg driver å styrer å ordner med siste rest til bebi, og leilighet.
Nå har jeg endelig fått flyttet inn alt, men sover alikevel hjemme hos mor og far.
Vil ikke være alene tilfelle det plutselig skal skje noe![&:]

Har vært på min siste kontroll i dag på sykehuset!!
På tirsdag kl 10.00 har jeg fått tid til å komme å bli satt i gang!! HJEEEELP!!![:o][:o] (termin mandag)
Bare noen dager igjen. JEG BLIR MAMMA TIL UKA!!
Hvis vi skulle være så heldig at typen får perm og kan være med til uka, kan jeg bestemme når jeg vil komme dit og få startet da, men mest sannsynlig blir det nok tirsdag... PUH!!
Har pakket bagen i dag...[:)]

Så deilig vær i dag, så har jeg bare vært inne![:'(]
Men det kommer forhåpentligvis flere dager!![:D]

Har dere det bra i dag jenter??

Oi så spennende da. Oi mindre enn en uke så er du mamma. Kjempe spennende. Blir nok lenger til jeg møter min tass[&:] Men men det er jo verdt det...[;)][;)]

Jeg er så slapp og trøtt... Blæææææ... Ha en super kveld jenter

Lucky2 , det kommer til å skje snar snart skal du se.... HEIA HEIA

ORIGINAL: schnuppa

Oi så spennende da. Oi mindre enn en uke så er du mamma. Kjempe spennende. Blir nok lenger til jeg møter min tass[&:] Men men det er jo verdt det...[;)][;)]

Jaaa, det er mindre enn en uke igjen!![:D][:o][&:][;)]
Gruer meg jo sånn for fødselen jeg da, så er fortsatt liksom ikke heeeeelt klar,
men gleder meg alikevel til å få det overstått!!

Får håpe du slipper å gå over da schnuppa, men det vet man vel aldri...

Når vi har fått bebisene må vi møtes på treff da, eller en liten trilletur kanskje!
Har jo ikke fått vært med på noen av Lillestrømtreffene jeg...[&o]
Det må vi ordne!

ORIGINAL: LilleJenta

Gruer meg jo sånn for fødselen jeg da, så er fortsatt liksom ikke heeeeelt klar,

Når vi har fått bebisene må vi møtes på treff da, eller en liten trilletur kanskje!
Det må vi ordne!

Yes vi må møtes det blir koselig... [;)][;)]

Og fødselen kommer til å gå kjempe greit skal du se... Gleder meg ikke akkuratt selv, men det er verdt det...

ORIGINAL: LilleJenta

Det må vi ordne!

Yes vi må møtes det blir koselig... [;)][;)]

Og fødselen kommer til å gå kjempe greit skal du se... Gleder meg ikke akkuratt selv, men det er verdt det...

Ja, jeg prøver å ikke tenke så mye på det nå, og heller ta det som det kommer.
Kommer sikkert til å tenke at det var jo ikke sååå ille likevel, når det er over...
Håper det jaffal. Hører de er veldig snille og flinke på AHUS. Monicus var jo kjempefornøyd!
Jaja, dette ordner seg nok.

Back
Topp