Skravlings mandag

¤Luga¤

Gift med forumet
God morgen alle sammen[:D]

Hjelpes meg, i dag var vi oppe kl 0800! Føles som det er mitt i natten, vi pleier jo hvert fall ikke å stå opp noe før ti!Jaja, litt deilig også da.

I dag skal vi på trening, og så på besøk til en venninne. Det blir hyggelig. Også må vi vel vaske klær,rydde og bla bla bla....[;)]

Ha en fin dag!

God morgen[:D]

Å for en deilig helg dette har vært!!! Vi har vært i Hemsedal å kosa oss masse[:)]

I dag får jeg besøk av ei vennine, så vi skal kose oss og slappe av, kanskje gå en tur i snøværet[:)]
Ellers må jeg vaske klær etter helgeturen[;)]

Ha en flott dag alle sammen.

Hei hei alle sammen.
Mandag er babysvømming hos oss, er faktisk siste kursdag i dag, men Iben skal begynne på videregående kurs neste uke. Er så gøy å svømme så dette skal vi fortsette med.
Ellers så må vi vaske i dag... hadde 80-talls fest på lørdag og da blir det mye å rydde. Fikk vasket og ryddet det meste før vi hentet Iben hos besteforeldrene hennes, men må vaske skikkelig både på bade og gulvenen. Hadde overnattingsgjester så det er en del sengetøy som må hives i maskinen også.
Ellers så har Iben begynt å sove fra halv ni nå, og sover til to eller fire. Er så deilig å endelig å ha fått litt rutiner og ikke minst voksentid på kvelden.
Ha en fin dag alle sammen

PS legger ved et par bilder fra lørdag. Er vi ikke fine

Prinsesseiben og andrea sin mamma                  

mornings. Ja da var det mandag igjen da og slutt på godtespisinga [:-]
må vel ut å gå en tur idag tror jeg. Veninna mi skal gifte seg til helga, så denne uka er det full skjerpings abg mat å godte.. Skal inn i kjole å vettu[8D]

er det noen som vet hvor man bestiller smokk m/navn foressten?

Hei hei!

Så fine 80-talls berter da prinsesseiben! [:D]

Jeg har blitt kjempeforkjøla - (føler at alle er det nå) så det blir nok en innedag på oss. Har ikke planer om å gjøre noen ting, bare slappe av og bli frisk igjen. Lukas er på bedringens vei så jeg bare håper at jeg ikke smitter han igjen...

Helgen har vært stille og rolig. På lørdag hadde vi besøk av et vennepar som er gravide og det ble mye babyprat! Koselig (og litt misunnelig da.. [:D])

Ellers så er Lukasgutten min 7 mndr i dag! Tiden flyr så utrolig fort - er det ingen som kan bremse den litt??? [8|]

Ha en fin mandag alle sammen og kos dere!  

ORIGINAL: gravid 82

må vel ut å gå en tur idag tror jeg. Veninna mi skal gifte seg til helga, så denne uka er det full skjerpings abg mat å godte.. Skal inn i kjole å vettu[8D]

På navnesutten.dk - Jeg bestilte 6 stk i forrige uke. Det kom på ca 130 kr og de kommer i posten etter et par dager! Kjempefine! Har bestilt før også.. Mange fine farger å velge imellom..

ORIGINAL: BambinoLukas

På navnesutten.dk - Jeg bestilte 6 stk i forrige uke. Det kom på ca 130 kr og de kommer i posten etter et par dager! Kjempefine! Har bestilt før også.. Mange fine farger å velge imellom..

Tusen takk. da må jeg inn å bestille [:D]

ORIGINAL: BambinoLukas

Tusen takk. da må jeg inn å bestille [:D]

De har navnesmokker på mambaby.com også-de har jeg.

http://www.bambino-mam.se/no/show.php?id=26399

hei og hopp [:)]

fikk nesten abstinenser av å ikke ha vært her siden lørdag [:-] Avhening jeg, neida...[;)]

I dag skal jeg kanskje trene, hvis sambo ikke skal jobbe i kveld..
Det er virkelig på tide å ta seg sammen nå..-vokser ut av alle klærne mine, og det er ikke noe gøy!!
Så i dag skal jeg kutte ned på sjokolade spising, og heller spise mer frukt!!
Og så skal jeg begynne å trene hvertfall 2 ganger i uka [:)]
Kanskje jeg får litt mer energi etterhvert også!!

Nå sover småen, og når han våkner skal vi en tur på senteret..-se om jeg finner blekemiddel til håret, vil bli blond igjen!!

Gratulerer til alle små og store som har begivenrike dager [:)] 

Ha en fiiiin, fiiiin dag alle sammen [:)]

Hei og hå!!
Tina er syk.. Begynte lørdag med hoste og masse feber. Våknet hver halvtime natt til søndag, men sovnet heldigvis raskt igjen...  Søndagen sov hun mye, sovnet kun i armene våre (noe hun ellers aldri gjør). Natt til idag hat hun hostet MASSE, go det fortsatte i mårrest. Så vi dro til legen i mårrest. Hun lyttet på henne, men det hørtes greit ut, men Tina har fått ørebetennelse. Det er begynt å renne ut av øret hennes nå stakkar. Vi kom hjem kl 0930 og la henne, og hun sover enda....skikkelik sliten stakkar..

Så derfor blir det nok bare innedag her, er minus 9 grader ute, så vil ikke ta henne ut. Skulle egentlig på cafè idag å møte ei venninne, men må bare utsette det.

Og der våknet Tina! Skal hente henne nå.

Ha det bra jenter[:D]

Var ikke mange som var i skravlehumør i dag nei...

Back
Topp