Skravlings freddan 4/8

~miluna~

Forumet er livet
åååååh blir gaaaal, Anine er plutselig speedy gonzales og vil ikke sove [:-] selv om hun gjesper og er kjempetrøtt, ugh... nattpupp 04.45 var gikk visst ikke som en lek nei. Sitter her med bagen med henne i på fanget og rister som bare det. Sooooooov lille trollet.... ligger bare og kikker på meg "skjera muttern, så sur du ser ut a! ligger jo bare her og er søt jeg"
gjeeeeesp...får nesten ta non runder rundt på gulvet her i stedet. zzzzz

mornings.[:)]

håper hun sovner snart miluna så du får deg en kvil[:)]

her er det 24 grader å "vi"er sutrete alerede!se der ja det var kurven hun ville kvile litt i...[:D]

flori:vi skal også til kiropraktor i dag...for andre gang.[:)]

vimpane:jeg hadde en lik natt både i går og i dag...kansje hun finner rutine[8|]jeg kan ikke klage på det.
la henne ti i går og sto opp halv ni(var våken å kavet litt siden 7 da men)[;)]

så må vi ut å kjøpe mer bodyer korterma i str 62....det fine været slutter jo ikke å babyen min vokser[:D]

kjenner den lummerheten tar på ja...[&o]jeg vet ikke om det er kiropratoren som har hjulpet..hun ligger enda å styrer på å presser/kaver innimellom..men hun har øynene igjen å gråter ikke.så er det jo rolig innimellom så klart.

å da tar jeg henne ikke opp...snur meg på andre siden å sover[:D]men di sier man må gå er par tre ganger før det skal hjelpe...så jeg er spent nå....

ORIGINAL: Flori

Håper at det hjelper med flere behandlinger da for dere. Ikke noe greit når de små har så vondt [:(]. 

uff nei..vet ikke hvem det er verst for...mor eller barn[:D]neida stakkars gullet mitt[&o]

Heisan snupper!

Skulle ha støvsuga, men Ben sover så jeg vil ikke forstyrre..
Vi skal til kiropraktoren kl 1315 i dag vi.

Sambo er utenfor og støper mur til redskapsskjulet sitt.
Skulle egentlig ha vært hos dyrlegen med katten og fått den kastrert, men Tommy skjønte det nok han så han er fordufta. Vi hadde en katt til, men han er muligens blitt overkjørt...[:(]

Kl 16 skal vi i bursdagsselskap, så det blir en innholdsrik dag.
Regner med sambo drar på fest i kveld, så da får jeg og Ben legge oss tidlig for jeg er strømpetrøtt!
Sover så dårlig om natta til tross for at nurket sovna kl 22, fikk mat kl 03 og kl 07.

hei, idag har marcus vært på sin fjerde og siste behandling hos kiropraktor. han har blitt så utrolig mye bedre. før skrek han nesten konstant når han var våken, nå ligger han bare og smiler og småprater og titter når han er våken[:D] så deilig!! også sover han utrolig mye om dagen, virker som han slapper mer av. igår sov han fra 11 til 15, passa meg bra for vi var på shopping!! og på natta sover han bra, oppe to ganger og spiser, og sover igjen. vi står opp 7, men da sovner han som oftest igjen ved 11-12 tida.. her er det varmt idag, skal ut i sola[:)]

Heisann!!

I natt har Tuva vært så urolig!! Hun sovnet 22.30, men begynte å lage masse lyder rundt 2. Så skulle hun ha mat kl. 3. Deretter laget hun masse lyder igjen og våknet igjen halv seks og skulle ha mer mat. Da sov hun litt inntil meg, før hun våknet halv åtte og skulle ha mer mat. Så sov hun litt til, og våknet 9, og nektet å sove mer [&:] Da var jeg trøtt da!!! Klarte nesten ikke sove pga de lydene!

Lager babyene deres sånne lyder når de sover? Tuva vrir seg og liksom lager sånne knurrelyder hele tiden. Må jo være slitsomt for henne.....

Nå gikk sambo en tur til byen med henne, men nå er jeg jo våken så klarer ikke sove mer.... Blir vel stuptrøtt på ettermiddagen jeg da....

Lykke til til alle som skal til kiropraktor i dag!!

Kan det være presse-lyder? Benjamin har en del av de på morrakvisten... Er veldig slitsomt for ham og for oss å høre på.

ORIGINAL: Irene30

Kan det være presse-lyder? Benjamin har en del av de på morrakvisten... Er veldig slitsomt for ham og for oss å høre på.

Ja kan høres ut som hun presser....men det varer jo så lenge....Kan hun ligge og presse stort sett hele natten da?

Heisann

ja enda en varm dag... begynner å bli lei nå. Det er jo så varmt at vi ikke klarer å sitte i sola. da blir jeg jo ikke brun [:(]

Har noen kjennskap til bleie eksem?

Hei jenter,

Her er vi på 3 øke-dag og jeg føler meg som en smokk på to bein...[8D]
Lille gutten min er helt utslitt, stakkar. Sov 6 timer i strekk i natt. Nå spiser han i snitt hver andre time, men sover jo litt også.

Han lager forresten sånne presselyder han også, men når jeg legger han inntil meg så blir han ofte stille. Noen ganger er det litt luft som må opp, og da går jeg litt med han på skuldra, pleier å hjelpe.

Så fint å høre at kiropraktor-besøkene begynner å hjelpe små-gullene. [:D]
Vet folk sender rundt fødestøv på BV, noen som har sove-støv liggende? Ser vi er flere som kunne trengt en real dose....[;)]

Vet dessverre ikke noe om bleie-eksem, men ta en telefon til helsestasjonen, for det kan de nok svare på der.

Heisann jenter.
Jeg er jo titt og ofte innom å lærer litt av dere.

Gutten min presser stortsett hele døgnet.
Skal bestille time til kiropraktor på mandag.
Jeg lurer på hva slags behandling er det kiropraktoren har gjort på barna deres? Er de forsiktige? blir nesten litt nærvøs jeg.
Har hatt en del timer selv, håper at det er en annen type behandling de små får???
Håper noen av dere kan berolige meg litt her[;)]

ORIGINAL: Monicus

Heisann jenter.
Jeg er jo titt og ofte innom å lærer litt av dere.

Gutten min presser stortsett hele døgnet.
Skal bestille time til kiropraktor på mandag.
Jeg lurer på hva slags behandling er det kiropraktoren har gjort på barna deres? Er de forsiktige? blir nesten litt nærvøs jeg.
Har hatt en del timer selv, håper at det er en annen type behandling de små får???
Håper noen av dere kan berolige meg litt her[;)]

det var da volsomt så alle bebissene våre presser da[8|]er det noe som går[:D]kiropraktoren kjente på henne..vrikket kroppen frem on tilbake..å presset der det var låsning.hun skrek ikke en gang..bare et uaaa,,etterpå[:D]men merker det har skjedd noe for hun er suttrete i kveld..så noe må ha skjedd.håper det virker posetivt til slutt!

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: Irene30

Ja kan høres ut som hun presser....men det varer jo så lenge....Kan hun ligge og presse stort sett hele natten da?

akuratt det marielle har gjort/gjør.ikke hele natta i srekk da men.[8|]

hei hei..
har ikke vært her på noen dager..
er hos svigers har vært her siden onsdag..
skal være til søndag.
skal i bryllup imårra[:D]
Tuva har vært urolig...er så varmt..
men nå sover hun søtt likeens gjør hun om natta,heldigvis[:)]
Hva gjør alle sammen??
var jo ikke en levende sjel her[8|]
hvor er alle sammen???vennligst kom hit å hold meg med selskap!!!

ja vi skal kose oss...
lykke til i bårndåp da[:D]
vi skal ha 3.september vi...
må vel begynne å planlegge[8|]

er her[:D], sitter og ammer- uff, hu bruker meg vel mest som smokk nå men... prøver å få henne til å sove. Vil at hun skal spise mye på kvelden, sånn at hun er godt rusta til natta.
hvorfor vil du ikke sove lille venn- når du er sååå trøtt...... (mamma er trøtt...)

ORIGINAL: Miluna

er her[:D], sitter og ammer- uff, hu bruker meg vel mest som smokk nå men... prøver å få henne til å sove. Vil at hun skal spise mye på kvelden, sånn at hun er godt rusta til natta.
hvorfor vil du ikke sove lille venn- når du er sååå trøtt...... (mamma er trøtt...)

Anine må sove sånn at mamma kan legge seg[:)]
Hilsen Tuva...

Neida Tuva, for jeg har bestemt meg for å være frøken Umulius nå! [8D] Nå ligger jeg på brystet til pappa og spreller med beina og sutrer litt, mens pappa prøver å holde meg fast ved hodet og rompa mens han humper opp og ned.... så nei- jeg akter ikke å sove ennå nei! har bestemt meg for å være troll i natt, tror jeg. Vil du komme å leke med meg? Rock on!!!!! paaaartytime

Back
Topp