Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sukiden var kjent!
Herregud som tulla har begynt å styre om nettene nå. Våkna og gråt kl. 3, 3.30, 4, 5 og halv 6! Skikkelig sånn sint jeg er ensom-gråting. Måtte bare la henne ligge å grine litt, men gikk inn til henne hvert 10 min ca og la henne ned. [&o]
Ikke noe hjelp å få fra samboern som klagde over halsbetennelse (herregud så kjapt den kom da), så han flytta over til gjesterommet midt på natta for å ikke smitte oss andre. [:'(]
Ingen andre planer i dag enn matvareshopping og husarbeid! Får vel slappe av så godt jeg kan denne helgen, for til mandag er det barnehage og korøvelse og fra tirsdag skolestart! [&:]
i går kveld OG i morges!! Jippiii, så herlig å ha fått sexlivet tilbake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: kiki82
Hei hei! [:D]
Jeg har nesten ikke vært her på en uke jeg. Har vært så trist for dette med Minstemann. Helt rart, for pleier ikke bli SÅ påvirket av ting jeg leser. Mye er ofte trist der og da, men så glemmer jeg det når jeg lukker ned siden. Men sånn var det ikke med Minstemann. Sikkert fordi moren skriver så nydelig, og fordi hun la ut mange bilder. Minstemann ble liksom så nær da..Har lest bloggen om igjen og om igjen og grått masse. Synes så inderlig synd på lille skjønne gutten som hadde det så vondt og som ikke er her mer...[&o] men, jeg kan ikke ta alle sin smerte inn på meg. Greit med empati altså, men får være måte på...
Men han har lært meg masse da. For første gang kan jeg si at jeg ikke bryr meg om og er trist for at jeg "mistet" de første mnd med Mathias. For jeg ser jo nå at det ikke betyr noe....
Så nå begynner jeg å bli klar til i kveld![:D][:D]
Og i dag har Mathias både satt seg opp selv og reist seg opp! [:D] (bedre sent enn aldri [8D])
ORIGINAL: Arkana
ORIGINAL: kiki82
Hei hei! [:D]
Jeg har nesten ikke vært her på en uke jeg. Har vært så trist for dette med Minstemann. Helt rart, for pleier ikke bli SÅ påvirket av ting jeg leser. Mye er ofte trist der og da, men så glemmer jeg det når jeg lukker ned siden. Men sånn var det ikke med Minstemann. Sikkert fordi moren skriver så nydelig, og fordi hun la ut mange bilder. Minstemann ble liksom så nær da..Har lest bloggen om igjen og om igjen og grått masse. Synes så inderlig synd på lille skjønne gutten som hadde det så vondt og som ikke er her mer...[&o] men, jeg kan ikke ta alle sin smerte inn på meg. Greit med empati altså, men får være måte på...
Men han har lært meg masse da. For første gang kan jeg si at jeg ikke bryr meg om og er trist for at jeg "mistet" de første mnd med Mathias. For jeg ser jo nå at det ikke betyr noe....
Så nå begynner jeg å bli klar til i kveld![:D][:D]
Og i dag har Mathias både satt seg opp selv og reist seg opp! [:D] (bedre sent enn aldri [8D])
Vi tar nok ting hardere inn på oss når vi selv har fått barn ja[&o] Men som du sier så lærer vi mye, setter mer pris på her og nå[:)]
Godt å høre at du er "kommet over" de første mnd. og så flinke gutten da som reiser seg[:D]