Skravlings 8 sept

Buffi

Forumet er livet
[:D][:D][:D]
 
Kun meg som er våken til nå her[:)][:)] Heidi og min samboer sover enda dem

Været ute er trist og grått gitt[&o][&o]

Men pytt pytt i dag skal jeg ut[:D][:D][:D]
 
Jeg er våken...opp klokken 8. Jeg tar henne i dag, så slipper jeg å tenke på det i morgen når jeg mest sannsynlig er litt fyllesyk[:'(][:D]
 
Ville bare nevne det for det at bordet våres er fult i kveld...Jeg har bestilt for 8 personer og det vil vi bli...Kommer det mer folk utennom dem som har sagt ja for dem prøve å ordne seg selv....
 
ORIGINAL: Suki

Herregud som tulla har begynt å styre om nettene nå. Våkna og gråt kl. 3, 3.30, 4, 5 og halv 6! Skikkelig sånn sint jeg er ensom-gråting. Måtte bare la henne ligge å grine litt, men gikk inn til henne hvert 10 min ca og la henne ned. [&o]

Ikke noe hjelp å få fra samboern som klagde over halsbetennelse (herregud så kjapt den kom da), så han flytta over til gjesterommet midt på natta for å ikke smitte oss andre. [:'(]

Ingen andre planer i dag enn matvareshopping og husarbeid! Får vel slappe av så godt jeg kan denne helgen, for til mandag er det barnehage og korøvelse og fra tirsdag skolestart! [&:]


den var kjent!
 
opp halv 6 her, mye regn her.
 
jeg og maria skal i 3 årsdag kl 12, det blir gøy![:D]
 
ellers ingen planer her[:)][:D]
 
i går kveld OG i morges!! Jippiii, så herlig å ha fått sexlivet tilbake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D]
 
Oppe jeg og nå, nicholas er med pappaen sin med noen kompiser av ham oh jeg skal bare slappe av....
 
Og i kveld skal jeg på innflytningsfest hos ei venninne, gleeeeder meg.....[:)]
 
Usj jeg har vært litt uggen noen dager men nå er jeg syk, vært oppe store deler a natta og snyti meg gang på gang på gang, halsen føles som en kaktus [&o]

Sambo har reist til foreldrene sine med junior så jeg lurer på om jeg skal dra til mamma og bli vartet opp litt [;)]

Ha en fin fin dag jenter!
 
Hei hei! [:D]
 
Jeg har nesten ikke vært her på en uke jeg. Har vært så trist for dette med Minstemann. Helt rart, for pleier ikke bli SÅ påvirket av ting jeg leser. Mye er ofte trist der og da, men så glemmer jeg det når jeg lukker ned siden. Men sånn var det ikke med Minstemann. Sikkert fordi moren skriver så nydelig, og fordi hun la ut mange bilder. Minstemann ble liksom så nær da..Har lest bloggen om igjen og om igjen og grått masse. Synes så inderlig synd på lille skjønne gutten som hadde det så vondt og som ikke er her mer...[&o] men, jeg kan ikke ta alle sin smerte inn på meg. Greit med empati altså, men får være måte på...
 
Men han har lært meg masse da. For første gang kan jeg si at jeg ikke bryr meg om og er trist for at jeg "mistet" de første mnd med Mathias. For jeg ser jo nå at det ikke betyr noe....
 
Så nå begynner jeg å bli klar til i kveld![:D][:D]
 
Og i dag har Mathias både satt seg opp selv og reist seg opp! [:D] (bedre sent enn aldri [8D])
 
ORIGINAL: kiki82

Hei hei! [:D]

Jeg har nesten ikke vært her på en uke jeg. Har vært så trist for dette med Minstemann. Helt rart, for pleier ikke bli SÅ påvirket av ting jeg leser. Mye er ofte trist der og da, men så glemmer jeg det når jeg lukker ned siden. Men sånn var det ikke med Minstemann. Sikkert fordi moren skriver så nydelig, og fordi hun la ut mange bilder. Minstemann ble liksom så nær da..Har lest bloggen om igjen og om igjen og grått masse. Synes så inderlig synd på lille skjønne gutten som hadde det så vondt og som ikke er her mer...[&o] men, jeg kan ikke ta alle sin smerte inn på meg. Greit med empati altså, men får være måte på...

Men han har lært meg masse da. For første gang kan jeg si at jeg ikke bryr meg om og er trist for at jeg "mistet" de første mnd med Mathias. For jeg ser jo nå at det ikke betyr noe....

Så nå begynner jeg å bli klar til i kveld![:D][:D]

Og i dag har Mathias både satt seg opp selv og reist seg opp! [:D] (bedre sent enn aldri [8D])

 
 
Vi tar nok ting hardere inn på oss når vi selv har fått barn ja[&o] Men som du sier så lærer vi mye, setter mer pris på her og nå[:)]
Godt å høre at du er "kommet over" de første mnd. og så flinke gutten da som reiser seg[:D]
 
KiKI82 - grattis til mathias med ståing og sitting!!
 
ORIGINAL: Arkana

ORIGINAL: kiki82

Hei hei! [:D]

Jeg har nesten ikke vært her på en uke jeg. Har vært så trist for dette med Minstemann. Helt rart, for pleier ikke bli SÅ påvirket av ting jeg leser. Mye er ofte trist der og da, men så glemmer jeg det når jeg lukker ned siden. Men sånn var det ikke med Minstemann. Sikkert fordi moren skriver så nydelig, og fordi hun la ut mange bilder. Minstemann ble liksom så nær da..Har lest bloggen om igjen og om igjen og grått masse. Synes så inderlig synd på lille skjønne gutten som hadde det så vondt og som ikke er her mer...[&o] men, jeg kan ikke ta alle sin smerte inn på meg. Greit med empati altså, men får være måte på...

Men han har lært meg masse da. For første gang kan jeg si at jeg ikke bryr meg om og er trist for at jeg "mistet" de første mnd med Mathias. For jeg ser jo nå at det ikke betyr noe....

Så nå begynner jeg å bli klar til i kveld![:D][:D]

Og i dag har Mathias både satt seg opp selv og reist seg opp! [:D] (bedre sent enn aldri [8D])



Vi tar nok ting hardere inn på oss når vi selv har fått barn ja[&o] Men som du sier så lærer vi mye, setter mer pris på her og nå[:)]
Godt å høre at du er "kommet over" de første mnd. og så flinke gutten da som reiser seg[:D]

Samme sier jeg! [:)]
Og kooose dere i kveld!! [:D]
 
åååå syns skikkelig synd på meg selv, er skikkelig dårlig nå [&o]
Lille gutt er dårlig og, håper bare han sover i natt..
 
Back
Topp