Skravlings 8.august

tingeling1

Forumet er livet
Ingen som har startet skravling enda jo!!! Hadde ikke trodd jeg skulle bli først i dag. I natt sov engelen min fra 23.15 til 04.45. Deretter til 8.30 [:)] Da ble jeg fornøyd, for da fikk jeg sove godt!!

Hva skal dere i dag da jenter? Vi skal trille en tur opp til en av barnepleierne fra sykehuset, som også har vært tanta til sambo en gang. Også skal vi besøke et vennepar.

vi har akkurat vært på 6 ukers kontroll, gikk kjempefint. alt var som det skulle[:D] fin gutt!! hatt en fin natt vi og, sovna 23 og sov til 5, og når klokka var halv åtte, måtte vi vekke han siden vi skulle på helsestasjonen, han var så trøtt, holdt på en evighet med å vekke han, he he. stakkars, så trøtt. nå sover han igjen i senga si. nå skal jeg få rydda litt her.

Hei snupper... Jeg har ikke sovet særlig godt i natt. Lillegull har klødd sånn i ansiktet at hun holdt på å bli gal - og jeg med henne. Prøvde å lindre på alle mulige mamma-måter, men var ikke særlig tess...

Men i dag skal jeg på 6-ukers kontroll (8 uker etter fødselen [&:]) og får ta henne med meg. Håper legen kan gi henne noe som tar bort alle de ulumske, kløende utslettene hennes. Bebiser burde slippe å slite med slikt!

Heia!
...synes dette husarbeidet ikke tar noen ende.. Er jo ikke ferdig med å vaske huset för det er skittent og rotete igjen, jo! ...jeg er et dårlig husmoramne har jeg funnet ut.
Min kjäre, lille datter har begynt å våkne tidligere på nettene også. Har liksom alltid hatt sövn mellom 23 og 05 eller 24-06, men nå begynner hun å våkne etter 4 timer og 3 timer.. Håper det snur seg tilbake etterhvert!!

Må vel ut og trille tur i dag også. Värt litt slöv de siste dagene[;)]

Heia damer...

I dag fyller Othilie 3 år!  Hipp hipp hurra!
Tenk for 3 år siden ble jeg mamma for første gang. I hu å i hast kom snuppa mi til verden på keiserli vis...
Nå har jeg vært beleieskiftarbeider i 3 år... Å du værden så fort tiden går. [:D]

Amalie er mye urolig på dagtid, spesielt på kveldstid. Tenner som presser på. Dentinox lindrer noe. Men hu sover da godt på natta, når hu endelig sovner ved midnatt. Forrige natt sov hu fra kl 00-09.  9 timer i strekk!!! I natt sov hu fra 00-07. Litt pupp, så sov hu til kl 11...

Åssen blir de med treff i morgen? Hva er avtalt, trøndere?

Her er det delvis overskyet, delvis regn, delvis sol...[;)] ustabilt trøndervær!

Ellers har jeg ikke så mye å formidle, selv om jeg ikke har vært her så mye.

Må svinge meg rundt å bake kaker jeg nå...

Mange klemmer fra carina...
[link=http://www.cmn.no/]http://www.cmn.no[/link]

TITTEII damer på denne #"Q%¤# dagen!

Vært på 6 ukers kontroll med meg selv i dag, men glemte selvfølgelig urinprøven og måtte absolutt IKKE tisse på legekontoret.
Var etterpå hos kiropraktor med Noah, han både bæsja og smila til kiropraktoren[:D][:D]
Han sa d var et godt tegn at han bæsja, da "traff" han på rette plasser.
Og smilet var en bekreftelse på at han slappet av etterpå[:D]
Så får vi se hva natten vil bringe, for inatt har han IKKE sovet.
Bare ligget å pressa og pressa, skreket og holdt oss alle våkne[:(][:(]

GRATTIS TIL OTHILIE med 3 årsdagen
Babymama håper dere får kløen i sjakk

Hva er det som feiler lille Oliver da?

Her i huset sover vi ikke.. bare når vi er ute, og da får ikke mamma sove.[&o]
Sambo starta på jobb igjen i dag også så jeg får ingen avlastning......

Gratulerer til Othilie med treårsdagen!!!

Huff, nei jeg synes synd på deg Irene som ikke har en Samboer i nærheten til å avlaste deg.
Her har jeg heldigvis en mann som er kjempeflink til det, selv om han er på jobb hver dag....

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: gira

Hva er det som feiler lille Oliver da?

han hadde litt feber for noen dager siden. skal sjekke igjen ikveld om han har.
hvis han har, kan vi ikke reise.
jeg er potte tett i nesa, føles ut som jeg har 40 i feber(men har ikke noe)[8|] og drit vondt i halsen.

jeg har smittet stakkars lille knøtte [:(][:(]

Håper dere blir bedre slik at det blir tur på dere!
Er så godt å komme seg litt bort av og til.....kjenner sjøl at jeg lengter etter å reise bort! ferie!

Første sommeren jeg ikke har vært ute å reist.......hm!
Men vi skal bestille sydentur og reise etter jul...jippiiiii
Mulig Thailand!

Ja, det er litt håpløst når sambo har den jobben han har til å hjelpe meg... 12-14 timers dag og MÅ sove om natta for å gjennomføre jobben. Ellers blir det sovning bak rattet...skummelt.

Å, jeg har og lyst til å reise! Vi har reist nesten alle feriene, så det er uvant å ikke reise noe denne sommeren. Vi planlegger en tur i april, vet ikke helt hvor enda. Er så mange steder jeg har lyst til å dra....

Tuva har sovet nesten hele dagen hun....Prøver å vekke henne, men det er ikke lett.... Da blir det vel en søvnløs natt da[&:]

Det er normal temperatur det Anita! Ta tempen til kvelden og se da...

ÅÅÅÅÅÅ...jeg vil også på babykino!!

ORIGINAL: xcrazyx

ORIGINAL: carina82

Åssen blir de med treff i morgen? Hva er avtalt, trøndere?
[link=http://www.cmn.no/][/link]

blir babykino for de som vil...jeg og Sommerbaby skal hvertfall, minimeg kunne desverre ikke denne gangen....!!!
må avtale sted og tid vi skal møtes da jenter....OG D ER TILATT FOR ANDRE OG BLI MED!!!

bare babykino? der for vi ikke prata sammen... hvem er det som er med?

hei..
har vært opptatt idag..
sto opp med Tuva halv seks..å la oss på sofaen for å sove videre[8D]
dro til byen kl.11.
var på hs 13.
Tuva's mål vekt:3830gr
               lengde:56cm
               Hode:37,2cm
Tuva har nå sovet siden halv to å sover enda[:)]
å siden vi kom hjem har jeg laga invitasjon til dåpen...

e

Så fint Lisbeth!
Her ble det bare kjøpt og skrevet på...

Hva skjer'a??? Benjamin slokna som et lys etter mat kl 1715 og det var ikke vært et knyst fra ham siden... Må hele tiden bort å sjekke puls jeg. Uvant!!![&:]

Da har hun tatt kvelden?
Jeg lurer på hvordan jeg skal få Ben til å ta siste kveldsmåltid kl 23 nå, slik at han kanskje sover til 04-06 og vi slipper med kun ett nattmåltid.[8|]
Men blir vel til at han tar kveld og vil ha mat kl 01-02 istedetfor før vi legger oss...

Back
Topp