Skravlings 8. august

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
God morgen!!! Sitter svett og fæl på jobb... Eneste gleden er at endelig var jeg raskest med skravletråd[:D]

Sitter og fyller ut permisjonssøknad, jeg...

God morgen. Da skal jeg til jordmor. Gleder meg til å høre hvordan det går med nurket. Snakkes senere jenter[:)]

Tjokkå: Fysioterapauten min som behandler meg for bekkenløsning, spør hele tiden om jeg har vondt i halebeinet. Så tror det kan ha noe med det å gjøre. Men skal ikke si noe sikkert eller "bekymre" deg unødvendig. Håper det blir bedre i hvertfall.

Suki: Usj da, hørtes kjedelig ut. Du blir forhåpentligvis ikke smittet hvis det var noe han spiste.

He he, kjør på. Vi har lov til alt[:D]

mornings.. [:D] sto opp for en halvtime siden jeg.. var herlig å sove litt lenge..
Henta påsoen å det var det som skulle til for å få meg irritert, venter på ett brev med noe papirer jeg skal ha med ned på trygdekontoret, å de skulle liksom bli sent før helga.. [:@] er så drittlei å gå uten peng.. [:(]

Jeg er blittt forkjølt..! Har endai kke sendt inn søknadskjema for permisjon.. Nå MÅ jeg få ut fingern snart...

wow, 500 innlegg på meg gitt.. tihi.. [:)]

Føler med deg bitzyh, var så gla og fornøyd for jeg ikke hadde fått noen strekkmerker i sist uke, men den tanken var for god for dagen etterpå så ver det ett der.. [:(] å nå blir det flere..

sist fylte vi ut farskapserkæringa på sykehuset rett etter fødselen. egentlig litt feil tidspunkt å gjøre det på, er så i ørska at du vet nesten ikke hva du skriver på under.

denne gangen fikk jeg det fra jordmor på første kontroll, men ellers får du det på trygdekontoret. jordmor mente det var lurere å fylle ut i god tid før fødselen, da blir det lite tull.

du sender permisjonssøknad/søknad om fødselspeneger til trygdekontoret, og jeg sendte skriftlig søknad (som jeg skrev selv, ikke no` skjema) til arbeidsgiver. men det er vel ikke alle som trenger det skriflig, hør med sjefen.

Heisann
Vi fikk farskaps skjemaet hos jordmor og hun mente også at det var lurt og fylle ut før fødsel så slipper man og tenke på det der..
På jobben har jeg levert et søknadskjema om permisjon...resten ordner de selv med trygdekontoret.

Nå ble jeg bare super forvirra. Har hørt at mange fyller det ut på sykehuset. Samboeren til søsteren min fikk ikke en gang holde barnet sitt før han skrev under.

Jepp, det går seg vel til. Merker at det er en del spørsmål og tanker som dukker opp om dagen.

Ha ha...gutter og sykdom går ikke akkurat hånd i hånd[:D]

Tjohei!!!
Da er jeg på nett også...
Har vært hos legen med Sebastian IGJEN!!!!!
Og denne gangen fikk vi en diagnose og medisin..
Så nå har han lungebetennelse...

Toppen av alt!!! Jeg ringte jo fastlegen i går halv ni...
Forklarte at han var tre, hadde høy feber og astma, og tungpustet..
Fikk som lille nupp skrev beskjed om at de skulle vurdere om han trengte time..

DE RINGTE I DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KLOKKEN 12.00!!!!!
Da hadde de tenkt å gi meg time i morgen...
Kan love dere at jeg eksploderte ja.....[:@][:@] 

Anyway.., nå ser vi på tv og spiser boller[:D] 
Nyter dagens temp, og håper på flere som denne[:D][:D]

titt titt, nei nå skal jeg spise litt..........matvrak som jeg er........

Huff gruer meg litt til veiingen neste ons hos jordmor, frykter jeg har gått opp 100 kg i ferien..[:'(]

åh, skulle bære opp en haug med klær som jeg har tatt ted av snora i sta.. å med stor mage å stor haug med klær gikk ikke det så bra.. så jeg ble sittende å grine i trappa.. føler meg så stor å oppblåst akkurat nå.. [:(]

ORIGINAL: pink-girl85

ORIGINAL: xsnox86

åh, skulle bære opp en haug med klær som jeg har tatt ted av snora i sta.. å med stor mage å stor haug med klær gikk ikke det så bra.. så jeg ble sittende å grine i trappa.. føler meg så stor å oppblåst akkurat nå.. [:(]

vet hvordan følelsen er,vil sende deg en stor klem,du er ikke stor oppblåst,men flott gravid[:)]

signerer:)

Back
Topp