skravlings 8 april

iris29

Forelsket i forumet
8 april ja.. denne mnd fortsetter i et kjempe tempo.. hjelp.. Nå er det sånn at jeg er spent når jeg logger meg på om noe har skjedd.. Nina, maserier.. kanskje blir du neste i fødekøen :-) ellers har det faktisk snødd i stavanger.. mannen får nok parkere motorsykkelen i noen uker til...

Det har snødd her og! ca. 5 cm på bakken.

det er helt merkelig, jeg gikk i tskjorte for en uke siden.. og holdt på å krepere av varmen.. heh.. men nå e jo ikkje termostaten min helt optimal for tiden :-)

her er det mye liv..... det er helst sånn at du sliter med å lese igjennom alle innleggene .. eller.. kanskje ikkje..

Her er det og snø..har lagt seg...KJIPT..hater denne snøen altså..har sommerdekk på og[:@] Men ellers skal jeg nok bare kjede meg en dag til..og håpe på at jeg ikke får maserier idag OG

ORIGINAL: maibabyivente

Hehe, jeg er omtrent nettopp stått opp, og det til snø ute jah....[:'(] Hadde virkelig håpet på vår etterhvert... Nå er påsken snart over,og vi reiser hjem til oss selv. Har vert hos forledra mine siden 27 mars....[&:] Så begynner virkelig å bli lei no, skal bli godt å komme hjem til sitt eget[:D] Deretter blir det mye pakking og styr, før vi flytter hjem til Odda, hvor vi begge er oppvokst[:D] Gleder oss veldig[:D][:D] Ha en nydelig dag alle sammen!!

borte bra, men hjemme beste.. flytter dere til Odda før babyen kommer da?
*Klem*

ORIGINAL: Sandra21

Her er det og snø..har lagt seg...KJIPT..hater denne snøen altså..har sommerdekk på og[:@] Men ellers skal jeg nok bare kjede meg en dag til..og håpe på at jeg ikke får maserier idag OG

er glad jeg har på piggdekk ennå [:)]
her legger det seg ikke skikkelig på veiene, det er vann snø..

uff ja, her snør d masse...vi har akkurat skiftet til sommer dekk vi....

da er det vel bare å skifte tilbake[8|][8|][:D] mannen blir sikkert super happy.. skal ikke piggdekkene være av innen første helga etter påske?.. noen som vet?

Nå skal v i i fjæra så jeg får grille påskepølsa mi!!!![:D] 

her er det overskyet og kaldt, skal kjøre tur med svigers idag, vise de litt rundt. Og på middag hos mine foreldre ikveld.  har spist en gooood og lang frokost nå. tenk at påsken straks er over alt..... Snart mai gitt [:o]

ORIGINAL: Catrine2

Nå skal v i i fjæra så jeg får grille påskepølsa mi!!!![:D] 

grille?.. hvordan er været hos deg??

her hadde det blitt en vassen påskepølse[;)]

ORIGINAL: Trine82

her er det overskyet og kaldt, skal kjøre tur med svigers idag, vise de litt rundt. Og på middag hos mine foreldre ikveld.  har spist en gooood og lang frokost nå. tenk at påsken straks er over alt..... Snart mai gitt [:o]

jo fortere påsken blir ferdig, jo nærmere nurkene våre er vi [;)]

Stakkars dere som har snø, her nede har det stort sett vært sol og nogelunde varmt i 2 uker nå, overskyet i dag, men helt greit. ser at våren virkelig har satt spor her[;)]

jeg hater snøen[:@] vil ha sommer og sol[8D]

Trodde det skulle rabble totalt for meg når jeg stod opp.. Forventa meg sol, men det var jo snø ute VRÆÆÆÆÆÆÆL [:@][:@][:@] Har regnet bort nå da,men fader dette været tar på humøret [:'(] 
Ikke noe å finne på.... Skal heldigvis til far på pinnekjøtt om en times tid- GLEEEDER meg [:D] Namnam

Ha en fin dag da snupper [;)]

åh pinnekjøtt???? det vil maja oxo ha!!!nammis!!!! åh så lyst jeg fikk på julemiddag no asså[8D]

Nå syns jeg dagene går SÅ treigt. Orker ikke å gjøre noe. Føler meg bare tung og "fødeklar". Skal bli deilig å bli mere bevegelig igjen[:D]

mmmm.. pinnekjøtt[:)]

åh jeg vil ha pinnekjøtt no!!!!!!
hehe har nettopp vaska kjolene til prinsessa, så nydelige gleder meg sånn til å kle henne opp å vise henne stolt fram til alle og enhver[:)]

Back
Topp