Skravlings 6 sept

Buffi

Forumet er livet
[:D][:D]

Denne natten våknet jenta mi først kl 1, 4 og vi sto opp kl 8[:)][:)]

Hun la seg med 39.3 i feber

Hun hadde 35.5 i feber når hun sto opp...Eller er det nå feber[&:][&:] Hos meg er det ivertfall feber....

Men i dag for første gang på lenge så spise hun masse grøt og drakk 100ml mme[:)][:)][:)]

Så vil tro at Heidi er på bedringens vei ivertfall....Men holder henne inne i dag også så får vi se hva dagen bringer oss

Hei hei alle sammen!!!

NY DAG, NYE MULIGHETER!!!!! [:D][:D][:D][:D]

I dag skal jeg få ny akupunktur mot søtsuget mitt! Synes det er så digg at det virker!!
I tillegg skal jeg få ryggmassasje!!! Gleeeder meg!!!!!!

Buffi: Godt å høre at snuppa di er blitt bedre!!
Skrållan: Hihihi søøøøøte jenta di! Bra hun har vett på mote og klær [:D]

her våkna jeg halv 6, opp før begge småttisene i dag. er ikke god den gjestesenga, så det kan hende jeg flytter inn til mannen igjen i kveld[:D]

ellers da så er thomas småforkjøla og jeg holder på å få det. svetter bare jeg går opp trappa og jeg er ikke akkurat rød i kinnene[&o]

mannen var tilbake til tannlegen, det hadde blitt betennelse der han hadde trekt. det var bra, for jeg lurer på om han er hypokonder av og til. feiler han noe hele tida..

ha en fin dag!![:D][:)]

[:)]Da er mini avlevert i barnehagen og jeg sitter her, skal jobbe med en skoleoppgave, men har ikke orket å begynne enda.

Også må jeg gjøre litt her hjemme....

Mini har blitt så sår i rumpa i natt, sa jeg levert masse ekstra bleier i barnehagen + en tube med sinksalve - og ga beskjed om ofte bleieskift og smøring. Så får vi håpe det hjelper på!![:)]

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: ~Yakine~

Hellaisen! [:D]
Da sitter jeg på skolen gitt, har naturfag nå. [:)] 

Idag skal jeg lage sjokkiskake!! [:D][:D] NAM!![:D] Den som vil ha, må gjerne komme på besøk imårra for eksempel!! [:D] For da har jeg friiiii! [:D]

Du, din fristerinne!! [:D][:D][:D] Skal ikke se bort fra at jeg står på døra di i morgen tidlig og forlanger sjokkiskake!! [8D][:D]

Hahaha, får jeg være med eller??? [:D][:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Hellaisen! [:D]
Da sitter jeg på skolen gitt, har naturfag nå. [:)] 

Idag skal jeg lage sjokkiskake!! [:D][:D] NAM!![:D] Den som vil ha, må gjerne komme på besøk imårra for eksempel!! [:D] For da har jeg friiiii! [:D]

Du, din fristerinne!! [:D][:D][:D] Skal ikke se bort fra at jeg står på døra di i morgen tidlig og forlanger sjokkiskake!! [8D][:D]

Hahaha, får jeg være med eller??? [:D][:D]

Åff kårs!! [:D][:D]

Snilla! [8D][:D]

Skrållan: Hehe![8D][8D][:D]

Da er sjokkiskaka i ovnen!![:D][:D][:D] Nammenam! [:D] Gleder meg til å sprette den imårra altså!
Og så har jeg rydda og vaska littegranne her, så nå må bare de som vil komme hit komme!! [:D][:D]

Åh looney har såå lyst på skokkis kake nå altså, setter meg i det private helikopteret mitt i morgen og kommer opp til deg jeg....[:D][:D]

ORIGINAL: Looney

Åh looney har såå lyst på skokkis kake nå altså, setter meg i det private helikopteret mitt i morgen og kommer opp til deg jeg....[:D][:D]

Jippiii! [:D][:D][:D]

Vi står på trappa di i morgen sånn i kvart på fem tiden vi - klarer ikke vente lenger, vil ha kake nå....

Dere er oppe da og venter på oss dere.....??

Back
Topp