skravlings 5 september..

Leandora

Forelsket i forumet
Hei alle skjønne mammaer[:D]

I dag våkna Ida kl 8 og ville stå opp,,,og da måtte vi pent det...Her i molde regner det kattunger så jeg tenkte at det hadde vært godt å tenne i peisen og kose oss inne...men det var lettere sagt enn gjort..jeg tror jeg må ha tent på en hel tlf katalog...DET VILLE IKKE TA FYR...kjente jeg ble sint...pluss gikk katten rundt og maste pga at han stakkars er litt underernært av kos...måtte kose litt med han men  har ikke tid å sitte i timer med han lengre...
så våkna ida og ville ha tid med mamman sin..

jaja...og enda er det mye av dagen...føler at klokka er 5-6 jeg nå...hehehe...

nå hører jeg ei som presser fælt her borte...er vell noe på gang..

Hva skal dere gøre i dag da damer??????

heihei.
Det var tidligt det...hehe[:D]
Her i huset stårter vi dagen i halv elleve tiden[:D]
Men varer vel ikke lenge før han vil stå opp tidligere, men vi nyter det mens vi kan[:)]

I dag så skal jeg rundt noen ærend å rydde litt hus tenkte jeg så må vi en tur til mamma å di[:)]

Halloen damer...

Her skinner sola foreløbig, er nok ikke lenge før det pøser ned... Gikk en tur i går kveld mellom to byger, trodde jeg, jeg var pisseblaut når jeg kom hjem....  Har lyst å ha sommer litt lengre jeg, eller en kort vinter....

Rikke sover søtt her vedsiden av meg... Hun har faktisk sovet i hele natt.. Trodde ikke klokken var så mye når jeg våknet første gang.. Samboeren var på badet, var rett før jeg spurte ham hvorfor han var så tidlig oppe.  Men klokken var jo nesten åtte...

I dag skal vi se kronprinsparet... De kommer til Florø kl 15.30 i dag... Det blir mitt første møte med dem... Litt moro da, kjente folk i liten kjedelig by...  Vi får heise flagget!!

Goood morning tupper... [;)]

Her våkner han som regel 08:00 og vil opp. Så det er jo greit å ha rutine på det. Har jo ei snuppe til som trenger mamma og pappa og en valp som også trenger luft og mat... Så her er dte tidlig på`n hver dag...

I dag har vi vært på Helsestasjonen og gutten har lagt på seg 400gram på 2 uker.. he he det er goingen det

I natt drømte jeg at jeg ble gravid nå.. Uff var så ekkelt for jeg hadde ikke opparbeida noe lønn og det har vi jo ikke råd til og ikke ville jeg ta abort heller det kom ikke på tale [&:][&:] Så det var litt ekkelt... Vil jo ha en til, men ikke enda. Tror sjefen min hadde kverka meg om jeg hadde gått henn å blitt gravid igjen nå [;)][;)]

Hei snupper!!

I dag har vi bare vært hjemme vi, har en hund vi kastrerte i forrige uke,så han trenger mamman sin litt han også[;)]
Her skinner sola i dag, skulle vel gått en tur men Amandus er litt pjusk så jeg tar det igjen i morgen , ikke sant Schnuppa??[8D]
Når min kjære kommer hjem skal jeg faktisk svinge meg entur på ikea etc.. alene, blir flaske på`n far da. Syns det er greitt innimellom, så blir småttisen vant til det oxo.
I dag lå vi til 0930.. herlig når sambo tar med seg 7 åringen til skolen..

Lindillo du får hilse dem så mye fra oss her inne da[:D]

Schnuppa - sånn drøm har jeg også hatt.. er redd for å bli sann drømt!!
Uff, min sjef hadde det vel mildt sagt rabla for!! Passet meget dårlig at jeg ble borte nå... jaja...

2 skravletråder i dag og[8D]

ORIGINAL: Monicus

2 skravletråder i dag og[8D]

Ja det er enten eller her gitt [:D]

Back
Topp