Skravlings 5 august

Buffi

Forumet er livet
[:D][:D][:D][:D]

Ja natten har vært fin den som vanlig[:)][:)]

Vi var opp kl 7 i dag vi..Så nå har jenta mi spist frokost og tatt seg et bad..Hun skal snart legger igjen hun nå

Skal besøke en god kompis av meg i dag..Det gleder jeg meg til...
Mine foreldre kommer også sikkert nedom i dag fordi dem kom hjem fra ferie i går..

vært oppe siden 8, litt for tidlig spør du meg....

Ingen spessielle planer i dag, men det er faktisk SOL ute så vi må jo ut i allefall. Hmmm, kanskje gå en lang tur og avslutte med middag et sted. Vi får se[:)]

(4 dager til Nicholas begynner i barnehagen....)

Gudd morning...

er så trøtt....snuppa tuller litt om nettene, dvs bare putte i smokk x-antall ganger...
så hvis de for-tennene ikke kommer snart, så blir det ei sutrete jente dere får møte i drammen!! hehe

ellers så er det kjo regn og vind her som vanlig...blir vel sløve og pakkedag i dag!!

Mornings[:)]

I natt har vært "gråtenatt". Hun fikk ikke flaska på natten som hun har fått de siste ukene. (pga ferietull) Så det har vært en del gråting og jeg har sovet svært lite. Men men, hun skjønner det nok snart[:)].

Ellers har sambo bursdag i dag[:D] Blir ikke store feiringen, men får vel ordne litt kos vel[:D]

ååååååååååååååååå satans heksesudd igjen!!!!!!!!!!!!

mårnings!

her hadde vi 3 bæsjebleier kl 4-6-8. hmmm, lurer på om det kan ha noe med den tanna som nesten er ute nå eller om det er fra alt det rare jeg spiste i går[:D]

jaja, nå sovern igjen og maria ser heffalompen for 42.gang[:)]

Sånn nå har jenta mi sovet i litt over en time..Skal inn og vekke henne nå..Så blir det mat og stell..For vi skal nemlig på besøk til en kompis av meg...Og han har ikke sett henne siden vi var på sykehuset..Og det er lenge siden det gitt

Gleder meg[:)][:)]

Så snakkes senere da[:)][:)][:)]

da blir det oppskruing av hjørneskap hos vennepar som driver og flytter, var der i går og - og ha med nicholas dit var et helv... han som krabber rundt overalt, og spiser og tar på absolutt alt - det passer dårlig i et hus de driver og pusser opp[:'(]

Men etterpå skal vi gå tur i frognerparken, også finner vi vel et sted å spise noe mat etterpå.... blir sikkert kos[:)][:)]

i natt har vært slitsom, junior har mer elller mindre vært vken i hele natt, jeg er så sliiiten [&o] Tennene kom ikke igjennom i natt heller så regner med det blir slik i natt og!

Ellers så har jeg nettopp kjørt søstra mi hjem [:)]

Åhh jeg har så hodepine om dagen, jeg tar parasett men det hjelper jo ikke, er så svimmel og [&o]

Jeg får vel se meg nødt til og be om kvalmenedsettene på resept så jeg får i meg mat, jeg blir så lei og deprimert av og gå sånn her...

Ja, nå har jeg og sambo og mini vært på lekeplasen å lekt[:D][:D] Det var morro! Så skal vi spise pizza med svigers i kveld[8|]

Er DRITT lei svigermor, men det er jo ikke noe nytt! Hun begynte å klage fordi vi hadde glemt å legge på plass vin opptrekkeren[&:][8|] Hu er kontrollfriiiik og ALT skal gjøres på hennes måte! Gleder meg til visning i morra

Looney: Wææ, så skummelt da! 4 dager[&o] Er ikke lenge til her heller (begynner enten den 14 eller 21) Du må gi meg full oppdatering om hvordan det har gått[:D][:D]

LeneChr: Dumt at hun tuller igjen da, får håpe dere bare må komme i rutine igjen[;)] Gratulerer så mye med dagen til din samboer[:D]

YAkine: God bedring til dere alle sammen

Melkekartong: Nok engang, velkommen til oss[:)]

Hurra, hurra for 10mnd dagen til Idamor

Lucky: Håper formen er bedre vennen[&o] Er tøft  det der altså

Baby_underveis: Så bra det gikk bra i natt[:)]

ORIGINAL: SillyDilly

Ja, nå har jeg og sambo og mini vært på lekeplasen å lekt[:D][:D] Det var morro! Så skal vi spise pizza med svigers i kveld[8|]

Er DRITT lei svigermor, men det er jo ikke noe nytt! Hun begynte å klage fordi vi hadde glemt å legge på plass vin opptrekkeren[&:][8|] Hu er kontrollfriiiik og ALT skal gjøres på hennes måte! Gleder meg til visning i morra

Looney: Wææ, så skummelt da! 4 dager[&o] Er ikke lenge til her heller (begynner enten den 14 eller 21) Du må gi meg full oppdatering om hvordan det har gått[:D][:D]

LeneChr: Dumt at hun tuller igjen da, får håpe dere bare må komme i rutine igjen[;)] Gratulerer så mye med dagen til din samboer[:D]

YAkine: God bedring til dere alle sammen

Melkekartong: Nok engang, velkommen til oss[:)]

Hurra, hurra for 10mnd dagen til Idamor

Lucky: Håper formen er bedre vennen[&o] Er tøft  det der altså

Baby_underveis: Så bra det gikk bra i natt[:)]

det skal jeg gjøre vet du[:)][:)] er nok verst for oss foreldre.....

Blir du med på treffet på tirsdag el??

Vi kom hjem fra Drøbak i dag! Vært på hytta til broren min og kooooost oss i helgen!!!![:D] Julian har kost seg SÅ masse med kusina si på 4 år[:D] Også er det tann på vei!!!! Det var på tide[:D][:D]

Back
Topp