Skravlings 30 november!

Pijah

Forumet er livet
Hva skuer mine øyne?? Klokken er 0942, og INGEN skravletråd??

Vel vel..

Så er vi kommet til siste i november, herregud som tiden flyyyyr.. Imorgen er det desember dere, bare tre uker til jeg reiser til syyyyden!

Idag er det ingen store planer annet enn at jeg og Maja skal ut og møte Ophelia og lille Lucas. Vi skal trille en liten tur, og så skal vi vel muligens lunsje etterpå? Hehe.. Hvem vet..
Dagen ellers blir stille og rolig! [;)]

Litt små urolig natt, L måtte ha mat i dag kl 5 for første gang på uker. Litt små dårlig form i dag og virker det som så dette blir nok en rolig helg.

I dag er det nok ingen planer egentlig, bare en venninde som kommer innom for å se på kakeformer. I ettermiddag kommer tantejenta mi og skal være her i helga..
Det blir koselig det..

Mornings!

Her snør det![:D] Håper bare at snøen blir liggende, for det er julegateåpning her på søndag, og da er det koselig med snø!
Men det at det snør er ikke udelt positivt, for jeg skal jo kjøre til Tønsberg senere. Liker ikke å kjøre i tett snødrev.

Planene mine for dagen er å ta en liten shopperunde. Skal prøve å finne klær til julebordet i morgen, også må jeg få kjøpt noen sånne bandana-smekker til B. Han sikler så enormt for tida! Ellers er vi ferdig med alle julegavene.. Litt kjedelig egentlig.. Har kjøpt alt på nett omtrent ( og systembolaget), mister litt av sjarmen med å gå i butikker da. Men veldig kjekt å være ferdig![:D]

ORIGINAL: fairy

Mornings!

Her snør det![:D] Håper bare at snøen blir liggende, for det er julegateåpning her på søndag, og da er det koselig med snø!
Men det at det snør er ikke udelt positivt, for jeg skal jo kjøre til Tønsberg senere. Liker ikke å kjøre i tett snødrev.

Planene mine for dagen er å ta en liten shopperunde. Skal prøve å finne klær til julebordet i morgen, også må jeg få kjøpt noen sånne bandana-smekker til B. Han sikler så enormt for tida! Ellers er vi ferdig med alle julegavene.. Litt kjedelig egentlig.. Har kjøpt alt på nett omtrent ( og systembolaget), mister litt av sjarmen med å gå i butikker da. Men veldig kjekt å være ferdig![:D]

Sjarmen er jo at du kan sjåppe til deg seeeelv!! Det skal jeg nemlig.. hehe..

ORIGINAL: Pijah

Mornings!

Sjarmen er jo at du kan sjåppe til deg seeeelv!! Det skal jeg nemlig.. hehe..

hihi! JA, er jo det![:D]

Men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg ikke til å finne NOE! Sånn er det alltid. Når man ikke har penger finner man masse fint, når man har penger finner man ingenting!
Kan ha noe med å gjøre at jeg er litt gjerrig også.. For det som er fint når jeg ikke har penger, blir på mystifistisk vis stygt så fort pengene er der..[8D]

morn morn..

Her har vi hatt en super natt.. Eira la seg kl halv ni igår å våknet ikke før kl halv sju idag tidlig.. deilig!! Da fikk hun ny bleie og mat, så sov vi til halv ni. Lå å koste oss i sengen en halv time før vi sto opp. Er deilig når helgen starter så bra! [:D]
Har satt på en maskin med klær, lagt sammen noe som hang på stativet, og satt på plass fra oppvaskmaskinen. Burde vell gå over gulvene med litt såpe og vann, men kjenner ikke at jeg gidder akkurat nå.
Snuppa sover en liten dupp på sofaen nå, men våkner nok om ikke alt for lenge.
Tenkte meg inn til oslo idag å gjøre unna de siste julegavene, så må vel tusle ned til sandvika å ta toget da.. Sambo er på jobb inni oslo idag, så da passer det fint at vi sitter på med han hjem.
Ellers ikke de helt store planene i dag. Skal på julebord i morgen så må vel grave gjennom kleskapet å se om jeg finner noe å ha på meg..

God helg jenter

I natt har vi hatt en god natt! Sov fra litt over 21 til 04.30 så det kommer seg nå.. Sto ikke opp før halv ti så vi sov lenge på moringen.. Idag skal jeg gå igjennom alt tøyet til -Markus da er det ikke mye igjen han kan bruke[:D][:D] Håper på klær til jul ellers så kan jeg shoppe masse etter jul..Eller i rom jula!!

Også skal jeg rydde rommet til Markus så¨det er ferdig,  kanskje vi legger han ned etterhvert[:D][:D] Skal sy gardiner og greier.. Fr se hvor mye jeg får gjort.. Sover Markus som sist får jeg gjort masse!!

Ellers skal jeg å mannen vøre hjemme å slappe av i dag, før vi reiser på hyttetur i morgen til søndag. Så kommer mamma og pappa og.. Blir kjempe koselig å komme litt vekk  før julerushet starter[:D][:D]
Må nyte den tiden vi har sammen nå. etter jul blir det noen tøffe mnd foran oss!!

Hei hei jenter...Inatt har pillo sovet til halv 4[:D]men så ville ho ha mat halv 6 igjen og kl 7...uff..ik likt henne då[8|]men så sov vi til halv 10 etter det då..herlig[;)]

Så no mååå eg få vasket og ordne litt her.skal ha barnedåp på søndag..[:)]
Skal pynte til jul og seinere når alt er vasket[:D]gleder meg[:D]

ORIGINAL: Daimsjokkis

ORIGINAL: Tessa_26

I natt har vi hatt en god natt! Sov fra litt over 21 til 04.30 så det kommer seg nå.. Sto ikke opp før halv ti så vi sov lenge på moringen.. Idag skal jeg gå igjennom alt tøyet til -Markus da er det ikke mye igjen han kan bruke[:D][:D] Håper på klær til jul ellers så kan jeg shoppe masse etter jul..Eller i rom jula!!

Også skal jeg rydde rommet til Markus så¨det er ferdig,  kanskje vi legger han ned etterhvert[:D][:D] Skal sy gardiner og greier.. Fr se hvor mye jeg får gjort.. Sover Markus som sist får jeg gjort masse!!

Ellers skal jeg å mannen vøre hjemme å slappe av i dag, før vi reiser på hyttetur i morgen til søndag. Så kommer mamma og pappa og.. Blir kjempe koselig å komme litt vekk  før julerushet starter[:D][:D]
Må nyte den tiden vi har sammen nå. etter jul blir det noen tøffe mnd foran oss!!

Hva skjer etter jul?

Jeg har da sovet to timer i natt, mens lillegutt har sovet i 12...
Vært hos legen i dag, og fått kortisonsprøyte i armen[:'(][:'(][:'(]AU!
Ferdig med julegavene også

Jeg skal hjerteoperes etter jul.. Så mannen skal være hjemme med Markus og meg.. Jeg klarer ikke stort elv den første tiden..Skal være litt på sykehuset, men ikke så veldig lenge.. Blir litt rart

Hei,hei[:)] Patrick våknet 0830 i morgest,men han sovnet ikke før halv 1 i natt da men,men godt læll[;)]
Idag skal vi på spar kjøp å kjøpe noen julegaver,ikke mange ijæn nå[;)] begynner å ha det klart.
Men så er det rundvasken til jul da[:'(] off,det er så utrolig kjedlig,hadde gjort seg med vaskehjelp nå altså[:D] Så skal vi passe min bror i hælga,blir kosli sjø(han er 11 år). Stas å være onkel i den alderen[:)]Blir vel masse god mat og litt hælgagodt tenker jeg[;)]å ja lossa83 det er fredag og sjokkis...hahaha
Gleder meg til IDOL ikveld[:)]
Ha en fin dag jenter[;)]

Men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg ikke til å finne NOE! Sånn er det alltid. Når man ikke har penger finner man masse fint, når man har penger finner man ingenting!
Kan ha noe med å gjøre at jeg er litt gjerrig også.. For det som er fint når jeg ikke har penger, blir på mystifistisk vis stygt så fort pengene er der..[8D]

Det er som om jeg skulle sagt det selv - akkurat sånn jeg også. [8D]

Er sliiiiten nå, jeg.
I går kom jeg med toget fra Østfold, kom hjem, innså at leiligheten ikke så ut, og fikk gjort litt "nødfiksing" (siden mamma skulle komme) med gråtende junior på armen eller liggende i sofaen.
Etter et par timer var det avgårde på babysvømming - late meg gadd ikke styre med krykkene og dro avgårde med junior i sjal bare, og fikk betale prisen omgående. [8D]
Babysvømming var riktig vellykket, selv om jeg fikk et lite sjokk. Jeg hadde lest på babysvømmingsiden på nettet at "kun en av foreldrene er tillatt i bassenget av gangen", men det gjaldt tydeligvis ikke her - jeg var den eneste som møtte opp uten mann... [8|]
Følte meg bittelitt utilpass, men hadde det gøy allikevel. Ble god og sliten i armer og bein bare av å holde Gabriel med hodet over vannet et kvarter!
Slet ganske godt på hjemveien med bein og bekken.
Gubben dro, mamma kom, junior skrek. [&o]
Mamma trøstet nurket mens jeg laget meg Fjordland middag og repeterte bittelittegrann om historisk forskningsmetode og slikt, så passet jeg på skrikebabyen mens mamma tok seg litt mat. Jeg fikk ham snart til å sovne, da var klokka bare 21.30 omtrent! [:)]
Fikk pakket sekken og lagt frem ting og tang, og var i seng med Sov-i-ro litt over 22.
Sov godt hele natten - våknet såvidt opp noen ganger og fikk med meg at mamma bysset lillegull, men sov pent videre.
Gabriel sov til 05 (hurra, er vi tilbake til "hjemmerytme" allerede? [:)]), da fikk han maaaasse frokost. Ferdigspist 05.20, jeg skulle sove til 06. Klarte ikke helt å sovne om, men fikk hvilt litt til i hvert fall.
Kom meg opp og var på Blindern ca. 7.30, møtte en av de andre som skulle ha eksamen, vi snakket litt fag og mye angsting. [;)][:D]
Hadde eksamen fra 9 til 13, måtte skrive TO oppgaver på bare fire timer - galskap! [8|]
Tror jeg gjorde det ganske bra på den siste jeg skrev, jeg rakk bare å kladde innledning og avslutning og førte resten rett inn, men mistenker at jeg rotet meg HELT bort på den første. Mikset og matchet IKKE overordnede begreper og hva som hang sammen, er bare glad jeg klarte å huske navnet på pedagogen jeg skrev om, jeg! [8D]
Vi får se hvordan det gikk.

Nå er junior ute en tur i vogna med "trillepike", gubben og jeg rakk en kjapp kosestund før han sluknet, og nå sitter jeg her og dytter i meg alt godteriet jeg ikke rakk å spise på eksamen! [:D]
GOD HELG, JENTER! [:D][:D][:D]

si meg.. er det bare meg som sover leeeenge om dagene??[:D]
sov til halv 12 vi[&:][:D] fra ti igår kveld.. han var ikke våken noen ganger. bare lagde litt "jeg vil ha pupp" lyd, [:D]

å nå har han sovet i to timer igjenn[;)]

Ellers så er det lite som skjer her oppe i nord.. har ikke kjøpt julegaver enda..kun til foreldrene mine[:D] dem skal få dyne og pute.. så må jeg vel finne litt mere og... tror lappene får føtter å gå på de nermeste ukene ja[8D] Elsker å gi gaver jeg..

Back
Topp