Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå dunster det bæsjebleie her, så får vel bytte den[8D]
Sov helt til 07.50 i dag. Det var deilig! Hadde visst vært våken i 4 tiden i natt, men det har ikke jeg hørt[&:][8D] Sovna gjorde hun igjen, så da er det jo greit[:)]
Ellers skjer det lite i dag. Prøver å roe ned om dagene og ikke dra med T så mye rundt. Skal pakke i kveld for snaaaaaaart er det SPANIA!!![:D]
Ååå! Jeg vil ha foreldrene mine på besøk her den helga jenta fyller ett år, men svigerforeldrene mine var først til å spørre om de kan komme da. Orker ikke ha to sett her samme helga. Æsj [&o]
Mini er syk og jeg har studiedag...men jeg leser jo ikke for jeg bare måtte innom her først....ogå vil jeg shoppe, trenger noen nye gensere for det er kaldt ute...tre grader her i morges....[:-]
Jepsi! Da har jeg vært med Hannah i bhg (kl.09), vært på cafe alene (deilig....), shoppa masse greier, støvsugd hele huset og tørket støv.[:)]
Nå skal jeg snart hente Hannah, så skal vi på barseltreff. Blir ikke så mange treff fremover nå når miniene begynner i bhg og vi på jobb.[&o] Men sånn er livet....
Hær flyg klokka... sitt å vente på skolejenta nå... vi ska på shopping... Julius må ha regnklær også ska æ handle til hemmeligvenn på *født juli* weee skal shoppe RÅSA denne gangen hihi[:D]