Skravlings 3 august

Buffi

Forumet er livet
[:D][:D][:D]

I dag sto jenta mi opp med min samboer og kom inn til meg etterpå..Hu var jo helt vill i senga våres skulle bare krabbe hun. Så da kunne vi heller bare stå opp ja

Natten var som vanlig den hun sovna rundt 7 i går og sto opp kl 6 i dag[:)][:)]

I dag skal vi gå tur i Sandvedparken, skal bli kos[:D][:D]

En herlig natt, Nicholas sov fra sju til sju, fikk mat og sov nesten til ni[:)] Det var kjempe deilig, jeg trengte det, og er nesten uthvilt i dag.

Skal møte ei venninne ute til lunsj, det blir jo kos. Hun har en liten på bare en mnd.

Nå sitter jeg og ser på "støvsugeren min", ALT han finner på gulvet går inn i munnen hans. Han er faktisk mer effektiv enn en støvsuger.

Og der står han og trykker så han blir rød i fjeset, så nå må det bli bleieskift.....[:'(][:)]

Hms nå har jenta mi sovet snart i en time hun...Vi har en avtale kl 11 i sandvedparken for vi skal treffe Stines86 der[:D][:D][:D]

Så nå nok vekke henne snart siden hun skal ha mat og stell før vi stikker ut..Stikker rundt hall 11 vi[:)]

For en strålande morgen!!!![:)] 
Solen skinner og nå blir så fint utforbi..de er ferdig og grave og lage murene i morgen. Neste uke begynner vi på garasjen. Ferie, hva er det??[:D]

I morgen er det fest i gata, det pleier å være veldig morsomt. Så da skal gullet sove hos mamma og pappa..så kan vi ta oss en skikkelig fest!

Ha en fin-fin dag alle sammen!

Da er vi kommet hjem fra en trilleturen våres...Stines86 fikk bilproblemer så hun kunne ikke komme[&o][&o]

Men men vi fikk da en fin trilletur vi i dette nydelige været som vi har[:D][:D]

Men nå er jeg sliten gitt

Idag skal vi på vår første trilletur med Andreas... Vi ska på shopping, vi skal jo i bryllup i morra å må ha gave[:o][:D]
Venter bare på posten nå, for snille Mandy har sendt en bag til GT vogna vår...Håper den kommer idag så vi får prøvd den nye søskenvogna [:D] Hvis ikke så blir det 2 vogne på tur idag...

Heeei [:)]

Rask tur innom, er så sliten i dag, har bare sovet 1 time i natt.. junior ville ikke sove [&o]

Har også MYE hus arbeid som jeg SKAL ta i dag, 3 timer så er vel mye unnagjort. Mamma kommer og på søndag og skal vaske alle vinduer,tak,vegger og slike ting.

Jeg får jo ikke lov og gjøre slikt denne gangen heller når jeg er gravid [:'(]

Så jeg kommmer innom i kveld og svarer på tråder [:)]

Der la sambo og junior seg [&:]
Da gidder jeg ikke vaske, han kan ta det når han står opp *furt*

hele helgen skal det være folk her også, puss opp meg i RÆVVA [:@]

Ja jeg er skikkelgi drit lei alt osm heter pusse opp [:(]

Back
Topp